خرید گوشی به صورت اقساط

تاریخ انتشار:
1403/2/6 12:21:33

با شرایط اقتصادی فعلی خرید کالاهای دیجیتال مانند گوشی ها، مخصوصا اگر از یک برند معتبر مانند اپل باشد، بسیار سخت است. در این شرایط می توان گفت که مراجعه به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب بهترین راه برای خرید گوشی های با کیفیت بازار است.

خرید گوشی به صورت اقساط

کاربرد زیاد گوشی های موبایل در زندگی

در دنیای مدرن فعلی شرایط زندگی نحوه زندگی اکثر قریب به اتفاق انسان ها تغییر پیدا کرده است و تکنولوژی در جای جای زندگی نفوذ کرده است. امروز اغلب افراد برای انجام کار های ریز درشت خود لازم نیست که انرژی زیادی صرف کنند و اکثر کار ها با یک کلیک از منزل انجام می شود.

از طرفی گوشی ها را شاید بتوان به عنوان پر کاربرد ترین کالای دیجیتال عصر حاضر نام برد. گوشی های تلفن همراه در عین این که برای برقراری ارتباط مورد استفاده قرار می گیرند، کاربرد های اساسی دیگری نیز دارند.

به عنوان مثال نقش پررنگ این محصولات در کسب و کار را نمی توان نادیده گرفت. امروز هر کسب و کاری که راه اندازی می شود، حتی اگر صرفا یک کار آنلاین نباشد، از فضاهای آنلاین قابل دسترس از طریق گوشی ها برای گسترش کسب و کار خود استفاده می کند.

از طرف دیگر با وجود کیفیت بالای دوربین گوشی های موجود در بازار، دیگر نیازی به خرید یک دوربین برای عکاسی های مبتدی نیست. البته با این دوربین ها می توان در حد نسبتاً حرفه ای نیز عکاسی کرد. همچنین کیفیت بالای نمایشگر گوشی های هوشمند امروزی این امکان را می دهد که کاربران بتوانند فایل های ویدئویی دلخواه خود را تماشا کنند.

در زیر یکی از با کیفیت ترین گوشی های موجود در بازار معرفی شده است.

معرفی آیفون ایکس اپل

کمپانی آیفون یکی از شرکت های برتر در ساخت گوشی های رده بالا می باشد. به گونه ای که این برند طرفداران بسیاری در جهان دارد ما در اینجا قصد داریم یکی از گوشی های این کمپانی را به شما معرفی کنیم. این گوشی آیفون ایکس می باشد صفحه نمایش این موبایل 5.8 اینچ می باشد به گونه ای که حدود 458 پیکسل را در هر اینچ جای داده است. این اولین بار می باشد که این حجم پیکسل در گوشی های اپل جای داده شده است.

این نمایشگر تمام قاب گوشی را پر کرده است قاب پشتی این موبایل از شیشه می باشد. ویژگی بارز در این گوشی حسگر تشخیص چهره می باشد. این فناوری چهره شما را با استفاده از فناوری های جدید شناسایی می کند؛ به لطف این فناوری دیگر خبری از حسگر اثر انگشت نمی باشد آیفون 10 دارای دو دوربین 12 مگاپیکسلی می باشد از قابلیت های دیگر این گوشی اتصال به شبکه 4G می باشد.

این گوشی از تراشه A11 بهره می برد که در آن پردازنده شش هسته ای قدرتمندی قرار می گیرد تا علاوه بر کارهای معمولی از قابلیت هایی که اپل امروزه روی آن تمرکز می کند پشتیبانی کند. ظرفیت باتری این گوشی 2716 میلی آمپر بر ساعت است.

در فناوری تشخیص چهره اپل یک دوربین فرستنده و مادون قرمز در بالای نمایشگر قرار داده شده است هنگامی که آیفون می خواهد چهره شما را تشخیص دهد یک نور نامرئی را به سمت شما می فرستد دوربین مادون قرمز این نور را تشخیص می دهد و با الگویی که قبلا از چهره شما دارد مطابقت می دهد و در صورت یکی بودن قفل گوشی را باز می کند. حافظه داخلی این گوشی 64.256 گیگابایت است.

خرید قسطی گوشی از قسطی کلاب 

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت اقساطی لنوو

خرید تبلت اقساطی لنوو
در شرایط اقتصادی امروز خرید کالاهای دیجیتال مانند تبلت ها برای اغلب مردم سخت شده است. از این رو قسطی کلاب در بخش کالای دیجیتال خود امکان خرید...

خرید اقساطي لپ‌تاپ ایسر

خرید اقساطي لپ‌تاپ ایسر
ایسر جز برترین برندهای دنیا است که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطي لپ‌تاپ ایسر به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...