دیجی کالا اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/19 07:33:47

دیجی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در میان مردم شناخته شده است که اخیرا اعلام کرده قصد دارد فروش اقساطی را به خدمات خود اضافه کند. پیش از دیجی کالا سایت هایی مانند قسطی کلاب فروش اقساطی انلاین را اغاز کرده بود. برای مشاهده کالاهای مختلف و قیمت های آن ها به قسطی کلاب مراجعه کنید.

دیجی کالا اقساطی

فروش قسطی در دیجی کالا

امروزه همگی شاهد پیشرفت روز افزون  اینترنت در زندگی ها هستیم، این توسعه روش های خرید را نیز دگرگون کرده است، در نتیجه معاملات تجاری از حالت سنتی خود خارج شده و به سمت انجام معاملات از طریق فضای مجازی وشبکه های اجتماعی  بوسیله ‌ی دستگاه‎ های الکترونیکی در حال حرکت است.

این موضوع باعث تشکیل فروشگاه های اینترنتی و فروش اینترنتی شده است که تنها با یک گوشی، لپ تاپ و دسترسی به اینترنت با چند کلیک به آسانی، مشتری بدون اتلاف وقت می تواند خرید مطلوبی داشته باشد.

حسن های زیادی در فروش و فعالیت های تجاری آنلاین وجود دارد، به طور مثال خرید از فروشگاه های انلاین در مقایسه با یک فروشگاه سنتی (مغازه) که فقط در ساعات مشخصی می توانید از آن خرید کنید، آسان تر است. با توجه به ان که مشتری می تواند هر زمان از شبانه روز که قصد خرید داشت، به راحتی به یک فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده، برند های کالای مورد نظر را مقایسه و انتخاب کند. در اخر نیز به راحتی خرید خود را ثبت کند.

یکی دیگر از مزایای شایان ذکر فروشگاه های اینترنتی این است که فاصله ‌‌ها را از میان برمی دارد. فاصله‌ ی مشتری تا فروشگاه فقط به اندازه‌ ی یک کلیک است، در اصل در فروشگاه های اینترنتی فاصله بی معنی است و مشتری از طریق اینترنت می ‌تواند با فروشگاه در تماس باشد.

این قبیل از مزایای خرید اینترنتی باعث می شود  که هر روز تعداد بیشتری از مردم به خرید های اینترنتی رو بیاورند. در واقع افراد خرید اینترنتی را  با شرایط زندگی امروزی هماهنگ تر می دانند، همین امر باعث می شود که خرید اینترنتی را ترجیح دهند.

در میان تمام سایت های فروش اینترنتی دیجی کالا یکی از معتبر ترین سایت های فروش اینترنتی کالا به شمار می رود. این سایت همچنین به عنوان مرجع تخصصی نقد و بررسی کالا ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دیجی کالا با توجه به تنوع بسیار زیادی که در گروه های مختلف کالا ها دارد ، توانسته بخش عمده ای از بازار اینترنتی ایران را در اختیار بگیرد. دیجی کالا با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، افزایش قیمت کالا ها و  کاهش قدرت خرید در جامعه طرح ویژه فروش اقساطی را تحت عنوان کیف پول فروش اقساطی دیجی‌پی را مطرح کرده است که کاربران علاوه بر مزایایی همچون سرعت در خرید، مقایسه کالا ها و اطلاعات جامع در باره کالا ها از خدمات خرید اقساطی نیز بهره مند شوند.  

طرح کیف پول فروش اقساطی دیجی کالا با نام دیجی‌پی در حال حاضر در مرحله آزمایشی به سر می برد. جالب است بدانید که این طرح در مرحله اول برای مشتریان وفادار دیجی کالا بوده و در مراحل بعدی برای سایر کاربران و مراجعه کننده ها قابل ارائه می باشد. حداکثر اعتبار قابل ارائه توسط دیجی کالا به هر فرد 100 میلیون  ریال با باز پرداخت 6 ماهه می باشد.

دیجی کالا را می توان از سایت های فروش کالا به صورت نقدی دانست، اما آیا همه افراد توان خرید نقدی کالای مورد نظر خود را دارند؟ قسطی کلاب برای حل این مسئله مهم و اساسی افراد، طرح فروش اقساطی کالا ها را در نظر گرفته است تا بتواند قدرت خرید افراد را افزایش دهد و رفاه بیشتری را برای مصرف کننده ها ایجاد کند.

خرید اقساطی در قسطی کلاب

معاملات اعتباری و فروش اقساطی کالا نیز به موازات توسعه فضای مجازی رشد کرده است. شرکت اینترنتی قسطی کلاب به منظور ارائه خدمات فروش به صورت اقساطی  تاسیس شده است.
این فروشگاه اینترنتی به عنوان بزرگترین پلتفرم فروش اقساطی کالا در ایران  با تامین کالا های متنوع و به روز بازار  در ذهن مشتریان خود ثبت شده است.  شرکت قسطی کلاب برای  هر فرد حداکثر اعتبار 300 میلیون ریال در نظر گرفته که با بازپرداخت آن به صورت اقساط  3 تا 12 ماهه و با سودی معادل 2.5 درصد ماهانه می باشد.

وضعیت کنونی بازار و اقتصاد ایران افراد بسیاری تمایل دارند به جای خرید نقدی کالا به سراغ خرید اقساطی با کمترین میزان سود بروند. مشتریان می توانند با کمترین سود و با بهترین شرایط کالای مورد نیازشان را از طریق شرکت قسطی کلاب به صورت اقساط تهیه کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

گوشی a51 سامسونگ

گوشی a51 سامسونگ
گوشی زیبایی a51 سامسونگ با قیمتی عالی در بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب با بهترین شرایط به فروش می‌رسد. برای خرید اقساطی ....

خرید قسطی گوشی a71 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a71 سامسونگ
گوشی A71 یکی از محصولات عالی و باکیفیت سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی A71 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...