خرید آیفون قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/8 15:09:26

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و بالا رفتن قیمت ارز قیمت گوشی های آیفون نیز تا حد زیادی بالا رفته است. به همین دلیل فروش قسطی آیفون در بخش کالای دیجیتال قسطی کلاب فرصت ویژه ای برای علاقه مندان به آیفون است تا بتوانند کالای مورد علاقه خود را خریداری کنند.

خرید آیفون قسطی


معرفی محصولات اپل

اپل یکی از شرکت های معروف در حوزه ساخت گوشی های هوشمند است. این شرکت توانست انقلاب عظیمی در ساخت گوشی های هوشمند به وجود آورد. اگر به اطراف خود نگاه کنید افراد زیادی را خواهید دید که بخش زیادی از کارهای خود را با گوشی های هوشمند خود انجام می دهند.

در ماه های اخیر قیمت برندهایی چون اپل بسیار افزایش پیدا کرده است در چنین شرایطی بسیاری از افراد قدرت خرید گوشی های هوشمند را ندارد. شما برای خرید آسان می توانید اقدام به خرید اقساطی گوشی آیفون کنید.

اپل در نظر دارد که در گوشی های جدید خود از قابلیت شارژ بی سیم سریع استفاده کند. این شرکت پیش از این در آیفون 10 و آیفون8 از این قابلیت ها استفاده کرد. براساس اعلام شرکت اپل گوشی های آیفون Xs Max و آیفون Xs از فناوری شارژ بی سیم سریع تری نسبت به گوشی های قبلی خود استفاده خواهد کرد. همچنین طراحی این گوشی ها به شکلی است که از شیشه بادوام تری در این گوشی ها نسبت به نسل های قبلی استفاده شده است.

یکی از این گوشی ها 6.1 اینچی و گوشی دیگر 6.5 اینچی می باشد. هر دو تلفن هوشمند به یک دوربین سلفی، یک اسپیکر و یک سنسور اضافی برای فیس آی دی مجهز هستند.

همانطور که می دانید اپل در آیفون 10 به جای اثر انگشت از قابلیت تشخیص چهره استفاده می کند. یکی از چالش های پیش روی این روش پشتیبانی اپلیکیشن ها از این قابلیت است.

کمپانی اپل با استفاده از فناوری های مدرن در گوشی های خود توانسته است بازار بسیاری از کشورها را تحت تاثیر قرار دهد. امروزه افراد زیادی وجود دارند که از این برند استفاده می کنند زیرا گوشی های این کمپانی را جزء بهترین گوشی های بالا رده ای می دانند که بسیاری از نیازهای آن ها را برآورده کرده است.

افرادی که تجربه استفاده از یک مدل از گوشی های آیفون را دارند به شدت معتقدند که قابلیت استفاده از این گوشی ها بسیار آسان است و امکانات بسیار بیشتری را برای کاربران خود فراهم می کنند.

فروش قسطی آیفون در قسطی کلاب 

تنها مشکلی که در رابط با گوشی های آیفون وجود دارد قیمت بالای ان ها است که باعث می شود تمام افراد توان خرید نقدی آن ها را نداشته باشند، اما از آن جایی که این برند طرفداران زیادی دارد فروشگاه های زیادی اقدام به فروش قسطی این کالا کرده اند.

قسطی کلاب نیز یک فروشگاه اینترنتی است که با این که زمان زیادی از راه اندازی آن نمی گذرد، اما به دلیل شرایط خوبی که در این فروشگاه اینترنتی برای فروش قسطی ارائه می شود مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.


در صورت بروز هر گونه مشکل یا سوال می توانید با کارشناسان فروش سایت قسطی کلاب تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی

خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی
این روزها اسپیکرهای بلوتوثی در میان کاربران بسیار مورد توجه قرار گرفته اند، اگر علاقمند به خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی هستید، می توانید از طرح .....

خرید اقساطی گوشی s23 fe با چک

خرید اقساطی گوشی s23 fe با چک
برای خرید اقساطی گوشی s23 fe با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...