فروش اقساطی گوشی اپل بدون چک

تاریخ انتشار:
1403/2/6 11:16:44

گوشی ها در دسته کالای دیجیتال قرار می گیرند و قابلیت های زیادی دارند تا افراد با توجه به نوع نیاز های خود، از آن ها استفاده کنند. گوشی ها را می توان یک کالای ضروری برای همه افراد دانست. برای خرید اقساطی گوشی اپل بدون نیاز به چک به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 


فروش اقساطی گوشی اپل بدون چک                                 


فروشگاه آنلاین قسطی گوشی موبایل

کمپانی اپل هر ساله از گوشی های جدید خود رونمایی می کند. این شرکت سعی می کند که با استفاده از فناوری های روز دنیا خریداران بیشتری را به سمت گوشی های خود جذب کند. این کمپانی برای سال 2018 سه مدل گوشی را معرفی کرد و سال 2018 سالی می باشد که آیفون از ترتیب تازه ای برای معرفی گوشی های خود استفاده کرده است. شواهد نشان می دهد، آیفون در نام گذاری گوشی های 2018 خود با مشکلاتی روبه رو بوده است و تاکنون اسامی آن ها را چندین بار نیز تغییر داده است. انگار اپل قصد دارد، رویه سال های قبل را  دنبال کند و برای گوشی 5.8 اینچی خود از نام iPhone Xs و برای گوشی های 6.5 اینچی خود از نام iPhone Xs Max استفاده کرده است.

اپل مانند سال گذشته  سه مدل از گوشی های خود را روانه بازار می کند. جانشین آیفون 10 از همان صفحه نمایشگر 5.8 اینچی با تراکم 458 پیکسل بر اینچ استفاده خواهد کرد و  برای مدل بزرگتر نیز از صفحه نمایش 6.5 با تراکم 480 تا 500 پیکسل بر اینچ استفاده می کند. این دو مدل آیفون از نمایشگر OLED با پشتیبانی از HDR و لمس سه بعدی استفاده خواهند کرد.

با توجه به اینکه اپل متعهد شده است که از شارژ بی سیم در گوشی های خود استفاده کند، انتظار می رود که برای آیفون های 2018 همچنان از شیشه تقویت شده استفاده شود.

گوشی های هوشمند امروزه نقش مهمی در زندگی هر کدام از ما دارند. بسیاری از افراد برای توسعه کسب و کار خود از گوشی های هوشمند استفاده می کنند و امروزه گوشی های هوشمند منبعی برای به دست آوردن پول می باشند.

ضرورت استفاده از گوشی های هوشمند و فروش اقساطی

گوشی های هوشمند در این روز ها جای خود را در زندگی ها پیدا کرده اند و به یک کالای جدا نشدنی تبدیل شده اند. شرکت مطرح و معتبر اپل به طور مداوم در حال به روز رسانی گوشی های خود است، به گونه ای که هر ساله با یک تکنولوژی به روز تر کالا های خود را به بازار های فروش جهانی عرضه می کند.

با توجه به تغییرات و نوسانات ارز در کشور و کاربرد بسیار بالا گوشی های رده بالای اپل نمی توان یک خرید نقدی را فراهم کردو از این رو فروشگاه های مختلفی سعی دارند که طرح فروش اقساطی گوشی های هوشمند را راه اندازی کنند. نکته مهم در خرید اقساطی گوشی اپل، توجه به اصالت کالا و زمان قسط بندی است. 

سایت قسطی کلاب در نظر دارد که امکان خرید وسایل دیجیتال را برای عموم مردم آسان کند. از این رو به فروش اقساطی گوشی اپل بدون چک می پردازد.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.

با قسطی کلاب دیگر لازم نیست که طرفداران دنیای دیجیتال از خرید گوشی اپل به خاطر قیمت آن صرف نظر کنند و همه می توانند گوشی اپل اقساطی مورد نظر خود را با بهترین شرایط خریداری نمایند.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ایفون 13

خرید قسطی ایفون 13
گوشی جذاب و لوکس آیفون 13 در 4 طرح روانه بازار شده است و ترکیب رنگی استثنایی دارد. برای خرید قسطی ایفون 13 به بخش موبایل در دسته...

خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ چکی

خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ چکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت ...