سرمایه گذاری پرسود و پربازده

تاریخ انتشار:
1403/2/26 21:45:04

با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی که ارزش پول در نوسان است، نگه داری پول نقد دیگر عمل عاقلانه ای نیست و بهتر است که پول های نقد خود را در کاری سرمایه گذاری کنید. قسطی کلاب شرایط خوبی را برای سرمایه گذاری مهیا کرده است که با مراجعه به بخش سرمایه گذاری می توانید از مزایای آن بهره مند شوید.سرمایه گذاری پرسود و پربازده

انواع مختلف سرمایه گذاری

بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال پیداکردن بهترین بازده درآمد در سرمایه گذاری خود هستند و سطوح بالای درآمد خود را به سودی که در دراز مدت به دست می آید ترجیح می دهند ما در اینجا قصد داریم برخی از روش های سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار دهیم.

برخی از نهادها از جمله شرکت های توسعه کسب و کار به کسب و کارهای کوچک پیشنهاد سرمایه می دهند. این شرکت ها اغلب خصوصی می باشند و معمولا به منابع مالی سنتی دسترسی ندارند. برخی از این شرکت ها که روی بدهی مالی تمرکز دارند به ساخت پول با نرخ های بهره نسبتا بالا به وام گیرندگان خود متهم شده اند. این شرکت ها بازده زیادی پرداخت می کنند چون مجبور می باشند که حداقل نود درصد از درآمد مشمول مالیات خود را بین سهامدارشان توزیع کنند تا به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری با قاعده شناخته می شوند.

مشارکت محدود اصلی یا MPL سرمایه گذاری در منابع طبیعی یا کالاها می باشد. MPL ها معمولا مالیات پرداخت نمی کنند به هرحال مقدار پولی که به سرمایه گذاران داده می شود گاهی بیشتر از درآمد مشمول در این نوع کسب و کارها می باشد.

دنیای اقتصاد همیشه غیرقابل پیش بینی و پرخطر می باشد به خصوص در سال های اخیر که ما شاهد تلاطم بسیار در بازار می باشیم از این رو اغلب افراد به درستی نمی دانند که در چه حوزه ای سرمایه گذاری کنند به این منظور شما می توانید اقدام به ایجاد بنگاه کوچک پربازده کنید که در کوتاه مدت می تواند سود زیادی برای شما به دست آورد.

سرمایه گذاری در قسطی کلاب

قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور سرمایه گذاری می باشد. شما برای سرمایه گذاری پرسود و پربازده می توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید در صورت هر گونه سوال در مورد نحوه سرمایه گذاری در ایران می توانید با کارشناسان قسطی کلاب تماس بگیرید.

با توجه به پیشرفت شرکت قسطی کلاب و محبوبیت روز افزون این سایت در میان کاربران مختلف سرمایه گذاری در این شرکت یک کار مطمئن است که بیشترین سود ممکن را با کمترین ریسک ممکن در اختیار سرمایه گذار قرار می دهد. با سرمایه گذاری در این سایت سرمایه گذار هم به سودی مطمئن دست می یابد و هم به هم وطنان خود که امکان خرید نقدی کالاهای مورد نیاز خود را ندارند کمک می کند تا بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت قسطی خریداری کنند.

به طور کلی سه نوع سرمایه گذاری در قسطی کلاب وجود دارد که هر فرد به دلخواه  با توجه به شرایطی که دارد، یکی از آن ها را انتخاب می کند. نوع اول سرمایه گذاری با سود سالیانه ی ۲۴ درصد است که در آن اصل پول و سود آن هر ماه به سرمایه گذار پرداخت می شود.

نوع دوم سرمایه گذاری در قسطی کلاب سرمایه گذاری با ۳۲ درصد سود سالیانه است که در آن اصل پول بعد از گذشت ۱۲ ماه و سود پول به صورت ماهانه به سرمایه گذار پرداخت می شود.

در نوع سوم سرمایه گذاری که با سود ۳۵ درصد است هم اصلو هم سود آن پس ازگذشت ۱۲ ماه به صورت یک جا به سرمایه گذار پرداخت می شود.

بهتر است بدانید که خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط بای چک و دو لیزینگ معروف به نام‌های پارسیان و فراز اندیشان امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

درآمد اینترنتی واقعی

درآمد اینترنتی واقعی
کسب درآمد از اینترنت از روش های مختلفی انجام می شود.برای شناخت یکی از بهترین آن ها به ادامه مطلب بروید.

سود سپرده سرمایه گذاری بانک شهر

سود سپرده سرمایه گذاری بانک شهر
تاسیس بانک شهر به سال 1387 برمی گردد.در ابتدا این بانک با عنوان موسسه مالی و اعتباری شهر از بانک مرکزی مجوزهای لازم را....