سود سپرده سرمایه گذاری بانک شهر

تاریخ انتشار:
1403/2/5 08:10:31

جهت سود سپرده سرمایه گذاری بانک شهر به بخش تامین کنید سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 



سود سپرده سرمایه گذاری بانک شهر

درباره بانک شهر 

تاسیس بانک شهر به سال 1387 برمی گردد.در ابتدا این بانک با عنوان موسسه مالی و اعتباری شهر از بانک مرکزی مجوزهای لازم را کسب نمود. سهامداران اصلی این موسسه شهرداری های تهران و شهرداری های کلان شهرهای کشور می باشند.

موسسه مالی و اعتباری شهر به منظور تامین نقدینگی و اعتبارات کلان شهرداری ها، تامین سرمایه و هزینه های شهری در راستای تحقق طرح توسعه شهری افتتاح گردید. اما به تدریج با افزایش سرمایه این موسسه به دو هزار میلیارد ریال و به منظور برخورداری از ظرفیت های بیشتر این موسسه در سال 88 رسما به عنوان یک بانک مستقل شروع به کار نمود.

انواع سپرده و سود سپرده سرمایه گذاری بانک شهر 

سپرده های سرمایه گذاری در بانک شهر را می توان بر دو نوع دانست. یکی سپرده سرمایه گذاری بلند مدت و دیگری کوتاه مدت. سود سپرده سرمایه گذاری بانک شهر در این حساب با یکدیگر متفاوت بوده و البته نوع سپرده گذاری نیز متفاوت است.

برای افتتاح حساب بلند مدت در بانک شهر حداقل موجودی 10 میلیون تومان می باشد. سرمایه شما حداقل یک سال نزد بانک نگهداری شده و به صورت ماهانه به آن سود تعلق می گیرد. همچنین این حساب فاقد کارت بانکی می باشد. به طور متوسط سود سپرده سرمایه گذاری بانک شهر در این حالت 15 درصد می باشد. اما چنان چه زودتر از موعد حساب بلند مدت را ببندید نرخ شکست 10 درصد محاسبه می شود.

افتتاح سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت یک ساله یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در بانک شهر می باشد. سود سپرده سرمایه گذاری بانک شهر در حالت کوتاه مدت نیز 10 درصد می باشد. امکان واریز یا برداشت وجه از این حساب وجود داشته و سود سپرده کوتاه مدت بانک شهر به صورت روز شمار محاسبه می گردد.

همچنین بانک شهر اقدام به ایجاد صندوق گنجینه زرین شهر نموده است. این صندوق نیز نوعی صندوق سرمایه گذاری بوده و سود آن به صورت ماهیانه به سرمایه گذاران پرداخت می شود. ماکزیمم سود سپرده سرمایه گذاری بانک شهر در این صندوق نیز 20 درصد می باشد.  

سرمایه گذاری در قسطی کلاب 

با توجه به نرخ سود سپرده سرمایه گذاری بانک شهر آیا عاقلانه تر نیست که پول های خود را در جای دیگر و با سود بیشتری سرمایه گذاری کنید؟ پیشنهاد ما به شما قسطی کلاب می باشد. با سرمایه گذاری در قسطی کلاب سودی دریافتی بر اساس نوع سرمایه گذاری شما بین 24 تا 35 درصد متغیر می باشد. ملاحظه می فرمایید که حتی در کمترین حالت نیز سود سرمایه گذاری در قسطی کلاب خیلی بیشتر از سود سپرده سرمایه گذاری بانک شهر می باشد.

سرمایه گذاری در قسطی کلاب سه حالت مختلف دارد. در حالت اول سرمایه گذار می تواند پس از یک سال اصل سرمایه و سود 35 درصدی خود را با هم در یافت کند. در حالت دوم سرمایه گذار سود خود را ماهیانه و اصل پول را پس از یک سال دریافت می کند. نرخ سود در این حالت 32 درصد می باشد. و در حالت سوم اصل پول و سود سرمایه گذار به صورت ماهیانه پرداخت می گردد. نرخ سود در حالت سوم 24 درصد می باشد.

بر اساس آنچه گفته شد پر واضح است که سود سرمایه گذاری در قسطی کلاب خیلی به صرفه تر و سهل الوصول تر از سود سپرده سرمایه گذاری بانک شهر می باشد. بنابراین برای این سرمایه گذاری طلایی در قسطی کلاب فرصت را از دست ندهید.

سایر بلاگ های مرتبط

بهترین راه سرمایه گذاری

بهترین راه سرمایه گذاری
با توجه به بازار پرتلاطم ایران در شرایط کنونی بسیاری از حوزه های سرمایه گذاری دارای ریسک زیادی می باشند به گونه ای که ما شاهد نوسانات بسیار زیادی...

سپرده گذاری - سود 30 درصد

سپرده گذاری - سود 30 درصد
امروزه داشتن پول نقدی یک سرمایه برای روز مبادا می باشد بسیاری از افراد به دنبال راهی می باشند که این سرمایه نقدی را افزایش دهند یا از طریق آن سود..