خرید قسطي کوییک با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 13:09:03

اگر قصد خرید قسطي کوییک با چک را دارید به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.


خرید قسطي کوییک با چک


خرید قسطي کوییک به عنوان یک وسیله نقلیه ایرانی

با گسترش زندگی ماشینی تقاضای مردم نسبت به وسایل نقلیه نیز افزایش یافت. در واقع باید گفت مردم برای انجام کار‌های روزمره خود نیازمند به انواع خودرو می‌باشند. افزایش تقاضای مردم سبب شده تا تولیدکنندگان خودرو همواره در حال طراحی مدل‌های بروز خودرو باشند تا از این طریق بتوانند به سلایق مختلف پاسخ دهند.

از نمونه‌های پرطرفدار و جدید خودرو در ایران که هنر دست طراحان ایرانی نیز می‌باشد، خودرو کوییک است. طراحی این مدل از وسایل نقلیه کاملا سازگار با جاده‌های ایران بوده و از نظر قیمت نیز بسیار اقتصادی است‌‌.  

خودرو کوییک در دسته وسایل نقلیه پر طرفدار در ایران می‌باشد. این خودرو سومین محصول گروه خودروسازی سایپا است که در سال 95 از آن رو‌نمایی شد. در واقع باید گفت کوییک به عنوان یکی از انواع وسایل نقلیه تولید شده در ایران بسیار به خودروی تیبا 2 شبیه است. خودروی کوییک پس از تولید امتحان خود را به عنوان یک محصول ایرانی خوب پس داد و امروزه در بسیاری از جاده‌ها شاهد حضور این خودرو می‌باشیم. باید گفت که با وجود شباهت کوییک به تیبا 2 با این حال این خودرو از نظر امکانات و طراحی بروزتر بوده و در چند مدل روانه بازار گشته است. از میان مدل‌های خودرو کوییک، طراحی بدنه نسخه R طرفداران بیشتری دارد. 

بررسی خودروی کوییک 

خودرو کوییک به عنوان یکی از نمونه‌های وسایل نقلیه ایرانی بر خلاف داشتن اندازه کوچک موتور قدرتمندی دارد‌. همچنین امکان خرید اقساطي کوییک و تنوع مدل‌های این خودرو سبب شده تا که دست خریدار را به هنگام خرید باز نگه باشد. سیستم تهویه مطبوع الکتریکی یکی از ویژگی‌های کوییک می‌‌باشد. مواردی مثل تنظیم دما و وضعیت گردش هوا درکابین‌های این خودرو به وسیله دکمه‌های کنترلی قابل تنظیم است. همچنین فشردن دکمه‌هایی مثل a/c max درسیستم تهویه‌ای این خودرو می‌تواند در مدت کوتاهی دمای خودرو را به حد خوبی برساند.

خودرو کوییک به عنوان یکی از انواع وسایل نقلیه تولید ایرانی آپشن‌های دیگری نیز دارد. با خرید قسطي کوییک می‌توانید از این آپشن‌ها بهره‌مند شوید‌. یکی دیگر از ویژگی‌های خودروی کوییک سنسور پارک عقب است که می‌تواند باعث جلوگیری از بسیاری از تصادفات شود. در واقع راننده به وسیله سنسور به کار رفته در این خودرو می‌تواند فاصله خود را با ماشین عقب حفظ نماید‌. از ویژگی‌های مورد توجه خودروی کوییک فرمان هیدرولیک می‌باشد. ساختار و ویژگی‌های این نوع فرمان سبب شده تا راننده به هنگام رانندگی احساس بهتری داشته باشد‌. در واقع پمپ هیدرولیک به کار رفته در این خودرو سبب می‌‌شود تا راننده به نیروی کمتری هنگام چرخاندن فرمان احتیاج داشته‌ باشد.

امنیت خودروی کوییک نیز به عنوان یک نمونه از وسایل نقلیه گروه خودرو سازی سایپا بسیار بالا است. خودروی کوییک از استاندارد ایزوفیکس پیروی می‌کند. در واقع این استاندارد سبب شده تا والدین بتوانند با خیال راحت صندلی کودکشان را به صندلی عقب خودرو کوییک متصل نمایند. همچنین خودروی کوییک به سیستم ضد سرقت ایمبولایزر نیز مجهز است. در این سیستم یک سری کد روی سوییچ خودرو و ecu تعریف شده که در صورت عدم هم خوانی آن‌ها با هم ماشین روشن نمی‌شود.

با خرید اقساطي کوییک می‌توانید صاحب محصولی شوید که برای رانندگی در شرایط جوی نامساعد نیز مناسب است. مه شکن جلو و عقبی که در کوییک به کار رفته سبب شده تا این خودرو به دید بهتر راننده در شرایط آب و هوایی بد کمک کند. امکان خرید قسطی خودروی کوییک و آپشن‌های منحصر به فرد آن سبب شده تا این خودرو بسیار پرفروش باشد بنابراین اگر به دنبال یک خودرو اقتصادی می‌باشید به شما توصیه می‌شود به خرید این خودرو فکر کنید. 

شرایط خرید قسطي کوییک از قسطی کلاب 

وسایل نقلیه امروزه برای پیشبرد بسیاری از کارهای روزمره لازم اند. اگر به دنبال یک خودروی اقتصادی ولی در عین حال با کیفیت می‌باشید ما به شما خودرو کوییک را پیشنهاد می‌کنیم. شما می توانید خودروی کوییک را به دو روش خرید اقساطی و نقدی تهیه کنید. قسطی کلاب امکان خرید اقساطي کوییک را برای شما فراهم‌ساخته است. با ورود به سایت قسطی کلاب و مطالعه شرایط خرید قسطی خودرو کوییک می‌توانید نسبت به تهیه آن اقدام نمایید. همچنین با خرید قسطی خودرو کوییک لازم نیست همه مبلغ را پرداخت کنید که بسیار به نفع شماست.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي خودرو پرشیا با چک

خرید اقساطي خودرو پرشیا با چک
اگر به دنبال خرید اقساطي خودرو پرشیا با چک هستید، به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط...

خرید قسطی دنا پلاس

خرید قسطی دنا پلاس
خودرو دنا یکی از محصولات ناب ایران خودرو می‌باشد که در ایران و خاورمیانه فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید قسطی دنا ...