خرید اقساطي خودرو پرشیا با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/25 11:46:12

اگر به دنبال خرید اقساطي خودرو پرشیا با چک هستید، به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش اقساطی آن مطلع شوید.


خرید اقساطي خودرو پرشیا با چک


بررسی ویژه خودرو پژو پارس

اگر خواستار خرید قسطي خودرو پرشیا هستید، لازم است اطلاعات مناسبی از این خودرو داشته باشید، ما در این مطلب اطلاعات کافی را در مورد این خودرو در اختیار شما قرار می‌دهیم. خودرو پرشیا از جمله پرطرفدارترین انواع وسایل نقلیه در کشور ما می‌باشد که توسط شرکت ایران خودرو ساخته می‌شود. این خودرو در مدل‌های مختلفی در بازار سراسر کشور به فروش می‌رسد. 

خودروی پرشیا در اولین تولید خود با نام سفیر وارد بازار شد و بعدا نام آن به پرشیا تغییر یافت، هم اکنون این خودرو با نام پژو پارس به بازار ارائه می‌شود. با توجه به ویژگی‌های مطلوبی که خودروی پرشیا دارد، مورد استقبال مشتریان بسیاری می‌باشد. بسیاری از علاقه‌مندان این خودرو به دنبال خرید اقساطي خودرو پرشیا هستند. فروش قسطی این خودرو به سبب استقبال خوبی که از آن وجود دارد در سال‌های اخیر به صورت چشمگیری افزایش یافته است. 

مشخصات خودرو پرشیا

برای خرید قسطي خودرو پرشیا لازم است به خوبی این خودرو را بشناسید و با شناخت مشخصات این خودرو بتوانید آن را با خودرو‌های دیگر مقایسه نمایید. خودرو پرشیا دوگانه سوز می‌باشد و قطعات آن مونتاژ شده است. این خودرو امکانات فراوانی دارد و همچنین با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های خودرو پرشیا می‌توان به حجم موتور آن اشاره کرد که برابر با 1761 است و همچنین وزن خودرو برابر با 1215 کیلوگرم می‌باشد. از مشخصات مطلوب این خودرو داشتن کیسه هوای مخصوص راننده است و همچنین  استاندارد آلایندگی آن یورو 3 می‌باشد. انتقال نیرو در خودرو پرشیا دیفرانسیل جلو است و دارای 5 دنده دستی می‌باشد.

اگر شما قصد خرید اقساطي خودرو پرشیا را دارید لازم است بدانید که این خودرو علاوه بر مدل ال ایکس، دارای مدل اتومات نیز می‌باشد. مدل اتومات این خودرو با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد. در خودروی اتومات پرشیا استاندارد آلایندگی برابر با یورو 4 می‌باشد که از نقاط قوت این خودرو می‌باشد. این خودرو دارای دو عدد کیسه هوا می‌باشد که در قسمت جلو برای راننده و سرنشین جلو تعبیه شده است.

مزایای خرید قسطي خودرو پرشیا

خرید اقساطي خودرو پرشیا با توجه به پیش پرداخت مناسب و اقساط طولانی مدت بسیار مورد استقبال مشتریان می‌باشد. شما نیز می‌توانید با بودجه کم و به راحتی این خودرو را خریداری کنید و از رانندگی با آن لذت ببرید. این خودرو دارای نمایندگی خدمات پس از فروش در نقاط مختلف کشور است که می‌توان آن را از بزرگترین نقاط قوت خودرو‌های داخلی در مقایسه با خودرو‌های داخلی دانست. مدل ال ایکس و یا اتومات این خودرو را به صورت اقساطی قابل خریداری می‌باشند. 

خرید قسطی خودرو پرشیا از قسطی کلاب

خرید قسطی خودرو پرشیا از وبسایت قسطی کلاب به راحتی انجام می‌گیرد. شما می‌توانید این خودرو را در رنگ دلخواه خود و به صورت قسطی از این سایت خریداری کنید. با توجه به افزایش ناگهانی قیمت خودرو و سایر اقلام، بسیاری از افراد قدرت خرید نقدی این خودرو را ندارند. این افراد می‌توانند با تهیه مدارک مورد نیاز بهترین مدل خودرو پرشیا را در رنگ دلخواه خود به صورت قسطی خریداری کنند.

تمامی افرادی که در سراسر کشور قصد خرید قسطی خودرو پرشیا را دارند می‌توانند به آسانی با مشاورین فروش در این وبسایت تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در مورد مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام برای خرید اقساطی این خودرو را به دست آورند. از جمله مدارک مورد نیاز می‌توان به مدارک ضامن، مدارک خریدار، آدرس محل سکونت و غیره اشاره کرد. این اتومبیل به صورت اقساطی و با بهترین شرایط فروش خودرو عرضه می‌گردد. مشتریان می‌توانند با توجه به بودجه اقتصادی که در اختیار دارند یک روش خرید مناسب را انتخاب کنند و این خودرو را با هزینه بسیار مناسب خریداری نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو مزدا 3

خرید اقساطی خودرو مزدا 3
یکی از خودروهای پر طرفدار در ایران متعلق به برند مزدا است. برای خرید اقساطی خودرو مزدا 3 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه...

فروش موتور سیکلت

فروش موتور سیکلت
مطابق با استاندارد ملی ایران موتورسیکلت وسیله نقلیه ای موتوری که دارای دو، سه و یا چهار چرخ و یا چرخ های دوقلو....