خرید اقساطي کوییک با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/22 20:20:43

برای خرید اقساطي کوییک با چک به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطي کوییک با چک


درباره خودرو کوییک

مدل اتوماتیک این وسیله نقلیه در سال 1397 و مدل دنده‌ای آن در سال 1398 وارد بازار ایران شد. این خودرو با توجه به اینکه جایگزین خودرو محبوبی مانند پراید شده بود توانست خیلی زود در بازار ایران جای خود را پیدا نماید. به همین دلیل خرید قسطي خودرو کوییک خواهد توانست برای افرادی که نیاز به خودرو دارند و دوست ندارند خودرو دست دوم بخرند بسیار عالی باشد.

با خرید اقساطي خودرو کوییک از چه امکاناتی برخوردار خواهیم شد؟

در این بخش به بررسی یکی از بهترین خودرو ایرانی در بازار حال حاضر ایران خواهیم پرداخت:

نوع طراحی این خودرو در قسمت جلو شبیه به ساینا می‌باشد. چراغ‌های این ماشین در قسمت جلو کاملا با ساینا یکسان است. طراحی سپر این ماشین به‌گونه‌ای است که پروژکتورهای آن در عمق سپر قرار گرفته است. در کنار این پروژکتور‌ها هم چراغ‌های روشنایی قرار گرفته است. طراحی سپر عقب این خودرو به گونه‌ای است که پلاک خودرو  بر روی سپر نصب نمی‌شود. پلاک این خودرو بر روی صندوق عقب نصب خواهد شد. چراغ‌های عقب این وسیله‌نقلیه هم متفاوت بوده و دارای یک قطعه اضافی می‌باشد.

با خرید قسطي خودرو کوییک از یک موتور از نوع M15 با حجم 1.5 لیتر بهره‌مند خواهید شد. این موتور دارای تنفس طبیعی بوده و قادر می‌باشد تا حداکثر قدرتی برابر 87 اسب‌بخار با حداکثر گشتاور 128 نیوتن‌متر را ایجاد نماید. این موتور با سوخت ترکیبی کار می‌کند. مقدار سوختی که این موتور استفاده می‌کند برابر 7.1 لیتر در مدل دنده‌ای و 7.7 لیتر در مدل اتوماتیک می‌باشد. شتاب صفر تا صد این خودرو در مدل دنده‌‌ای 13 ثانیه و در مدل اتوماتیک 13.6 ثانیه است. 

خرید این خودرو در چه مدل‌هایی امکان‌پذیر است؟

کوییک در 4 مدل به بازار خودرو عرضه شده‌است. این مدل‌ها عبارتند از: کوییک معمولی، کوییک آر پلاس، کوییک اتوماتیک و کوییک اس. 

خرید اقساطي خودرو کوییک و بررسی مزایا و معایب این خودرو

این وسیله نقلیه با توجه به ویژگی‌های ذکر شده دارای مزایایی مانند: داشتن موتور بادوام و با هزینه نگهداری کم، کابین نسبتا بزرگ و جادار، صندلی‌های عقب بزرگ با جای پای سرنشینان و استهلاک پایین و در دسترس بودن قطعات اشاره کرد. از معایب این خودرو می‌توان به: وزن پایین ماشین و عدم توازن و هماهنگی در بین بخش‌های مختلف اشاره کرد. 

با خرید قسطي خودرو کوییک از چه امکانات رفاهی می‌توانید استفاده کنید؟

از امکانات رفاهی که در مدل‌های مختلف این ماشین مورد استفاده قرار گرفته است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.مه‌شکن جلو و عقب و چراغ دیلایت
2.در بخش سیستم صوتی و مالتی‌مدیا دارای 4 بلند‌گو و مانیتور لمسی
3.رینگ آلومینیومی با اندازه 14 اینچ
4.شیشه و آینه‌های جانبی برقی
5.سیستم تهویه مطبوع الکتریکی
6.صندلی‌های این خودرو دارای روکش پارچه‌ای و تنظیم دستی صندلی در 6 جهت می‌باشد.
7.صندلی عقب دارای ایزوفیکس و صندلی عقب تاشو است.
8.در بخش ایمنی این خودرو از فناوری سیستم ضد سرقت یا ایموبلایزر استفاده می‌کند.
9.این ماشین از دو عدد کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو بهره می‌برد.
10.سیستم ترمز این وسیله نقلیه از نوع دیسکی خنک شونده در قسمت جلو و  از نوع کاسه‌ای در قسمت عقب می‌باشد. این ترمزها از تکنولوژی ABS و EBD استفاده می‌کنند.
11.از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به سیستم استارت بدون سوییچ، سنسور‌های پارک در قسمت عقب خودرو، سیستم TPMS یا سنسور اندازه‌گیری باد لاستیک‌ها، کامپیوتر سفری، دوربین دنده عقب و فرمان برقی اشاره کرد. 

خرید اقساطي خودرو کوییک را از کدام مجموعه مطمئن انجام دهیم؟

برای خرید اقساطی این نوع خودرو و تعداد بسیار زیادی از انواع ماشین‌های تولید داخل می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید. امروزه با توجه به افزایش بسیار زیاد قیمت خودرو خرید نقدی ماشین برای بسیاری از خانواده‌ها به رویا تبدیل شده است.

در صورت فراهم شدن فروش قسطی در یک مجموعه بسیاری از خانواده‌ها می‌توانند به این آرزوی خود برسند. این مجموعه با قرار دادن امکان خرید اقساطی خودرو در انواع مدل‌ها با شرایط بسیار آسان و شفاف سعی کرده است تا به آرزوی بسیاری از خانوار‌ها جامه عمل بپوشاند. در این شرایط اقتصادی و با این قیمت وسایل نقلیه خرید هر وسیله‌ای بسیار حائز اهمیت خواهد بود چه برسد که این وسیله خودرو باشد. از این مجموعه با اطمینان خاطر خرید کنید و هیچ نگرانی از بابت متضرر شدن نداشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تیبا 2

خرید قسطی تیبا 2
یکی از پرفروش‌ترین خودروهای سایپا بعد از پراید خودرو تیبا می‌باشد که بسیار پرطرفدار است و از قیمت مناسبی برخوردار است. برای خرید اقساطی ...

خرید اقساطی خودرو ایرانی

خرید اقساطی خودرو ایرانی
امروزه خودروهای ایرانی تنوع بسیاری دارند و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه صاحب خودرویی داخلی شوید. برای خرید اقساطی...