خرید قسطی ps5 اسلیم

تاریخ انتشار:
1403/2/9 12:18:44

اگر تمایل به خرید قسطی ps5 اسلیم با شرایطی عالی دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی ps5 اسلیم


بررسی کنسول بازی ps5 اسلیم

کنسول بازی ps5 اسلیم یکی از محصولات جدید شرکت سونی محسوب می‌شود که با هدف ارائه بهترین کنسول بازی دنیا وارد بازار شده است. شرکت سونی در ماه نوامبر سال 2023 نسخه اسلیم از کنسول بازی مشهور خود یعنی ps5 معرفی کرده و روانه بازار نمود. کنسول بازی ps5 یکی از مشهورترین و در حال حاضر پرطرف‌دارترین ابزار بازی سرگرمی در جهان شناخته می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مشخصات این کنسول بازی جدید سونی آشنا کنیم. در انتها شما را با شرایط خرید قسطی ps5 اسلیم از یکی از مشهورترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور آشنا کنیم. 

مهمترین تفاوت‌های کنسول ps5  اسلیم با نسخه استاندارد این کنسول بازی کدامند؟

شرکت سونی با هدف رفع انتقاداتی که به نسخه اورجینال کنسول بازی ps5 در طول چند سالی که از عرضه این کنسول می‌گذشت، اقدام به عرضه ps5 اسلیم نمود. کنسول جدید تفاوت‌هایی را نسبت به نسخه اولیه عرضه شده از ps5 دارد. در ادامه شما را با تفاوت‌های دو نسخه موجود از کنسول بازی ps5 آشنا می‌کنیم:

•تفاوت در ابعاد فیزیکی

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که در نسخه جدید کنسول ps5 اسلیم نسبت به نسخه اورجینال ایجاد شده است، وجود تغییراتی در ابعاد و اندازه‌های این کنسول بوده است. به‌گونه‌ای که کنسول جدید از نظر ابعادی حدود 30 درصد کوچک‌تر از نسخه استاندارد کنسول بازی ps5 است. برای خرید اقساطی ps5 اسلیم به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•حافظه ذخیره‌سازی

دومین تفاوتی که بین ps5 اسلیم و نسخه استاندارد این کنترل وجود دارد، در فضای ذخیره‌سازی این کنسول بازی است. بدین صورت که نسخه استاندارد کنسول ps5 دارای هارددیسکی از نوع SSD با ظرفیت 825 گیگابایت بود. این در حالی است که نسخه جدید عرضه شده از این کنسول یعنی ps5 اسلیم دارای حافظه داخلی یک ترابایتی است که فضای بیشتری را نسبت به نسخه استاندارد در اختیار شما قرار می‌دهد.

•تفاوت در قیمت

مورد دیگر تفاوت بین ps5 استاندارد و ps5 اسلیم در قیمت عرضه شده به بازار است. در حال حاضر نسخه جدیدتر از کنسول سونی با قیمتی نسبتاً بالاتر در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. با خرید قسطی ps5 اسلیم از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

مشخصات سخت افزاری کنسول بازی PS5 اسلیم

یک نکته جالب توجه درباره مشخصات سخت‌افزاری کنسول بازی ps5 اسلیم وجود دارد. آن هم این که هیچ‌گونه تفاوتی نسبت به نسخه استاندارد در بحث مشخصات فنی ایجاد نشده است. در ادامه شما را با مشخصات فنی این کنسول بازی سونی آشنا می‌کنیم.

•درایو. بلوری UHD 4K با ظرفیت 100 گیگابایت.
•حافظه داخلی. 1 ترابایت SSD با سرعت 5.5 گیگابایت بر ثانیه.
•حافظه رم. 16 گیگابایت رم GDDR6 با پهنای باند 448 گیگابایت بر ثانیه.
•پردازنده. AMD Ryzen Zen 2 هشت هسته‌ای با فرکانس متغیر تا 3.5 گیگاهرتز.
•خروجی تصویر. 4K با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز و پشتیبانی از تکنولوژی‌های HDR و Ray Tracing
•پردازنده گرافیکی. AMD Radeon RDNA 2 با فرکانس متغیر تا 2.23 گیگاهرتز و توان پردازشی 10.3 ترافلاپس.

آیا کنسول ps5 اسلیم ارزش خرید دارد؟

پاسخ به این سؤال غالباً به نظرات و سلیقه‌های شما بستگی خواهد داشت. با این حال باید بدانید که کنسول جدید سونی ابعاد و وزن کمتری را نسبت به نسخه استاندارد ps5 و حتی ایکس‌باکس سری ایکس دارد. همچنین فضای ذخیره‌سازی بیشتری را نسبت به رقبایی همچون نسخه استاندارد ps5 و ایکس‌باکس سری اس ارائه می‌دهد.

در ضمن، کنسول جدید ps5 از تکنولوژی‌های پیشرفته گرافیکی برخوردار است که باعث شده تا ارزش خرید بیشتری را نسبت به نسخه استاندارد داشته باشد. با این حال، باید در نظر داشته باشید که کنسول جدید قیمت بالاتری را نسبت به رقبا خواهد داشت. همچنین دیگر امکان پشتیبانی از برخی بازی‌هایی که بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 اجرا می‌شدند، وجود ندارد. 

خرید اقساطی ps5 اسلیم از قسطی کلاب

تا به اینجای مقاله خرید قسطی ps5 اسلیم، شما را بهترین کنسول بازی دنیا آشنا کردیم. درصورتی‌که تمایل به خرید این کنسول داشته باشید، باید بدانید که در کنار امکان خرید نقدی این کنسول بازی شما قادر هستید تا این کنسول را از فروشگاه قسطی کلاب به‌صورت اقساطی خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به‌عنوان یکی از مشهورترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور شناخته می‌شود که امکان خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال را برای مشتریان محترم از سراسر کشور فراهم ساخته است. این شرکت برای فروش قسطی محصولات خود چندین طرح اعتباری را در نظر گرفته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر از بابت طرح‌های خرید اقساطی ps5 اسلیم می‌توانید به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کنسول بازی ps4 با سفته

خرید قسطی کنسول بازی ps4 با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی کنسول بازی ps4 با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی اسکوتر برقی

خرید اقساطی اسکوتر برقی
خرید اقساطی اسکوتر برقی برای آن دسته افرادی که متقاضی خرید اسکوتر برقی هستند. اما، توان مالی خرید نقد این کالای لوکس را ندارند گزینه مناسبی ...