موبایل دیجی کالا

تاریخ انتشار:
1403/2/5 16:56:42

گوشی های موبایل روز به روز در حال تکامل هستند و نمی توان نقش آن ها را در زندگی روزمره نادیده گرفت. برای کسب اطلاعات از به روز ترین گوشی های دنیا و موبایل دیجی کالا به سایت قسطی کلاب و بخش کالای دیجیتال مراجعه کنید.


موبایل دیجی کالا


تنوع بالای گوشی های هوشمند 

گوشی های موبایل روز به روز با پیشرفت و کارایی بیشتر به بازار عرضه می شوند. اگر برای خرید به بازار بروید، در پشت شیشه ویترین مغازه با انبوه مدل های موبایل رو به رو می شوید. با وجود برند ها، طراحی های خاص و متفاوت دیگر به راحتی قادر به انتخاب نیستید و انتخاب گوشی موبایل برای شما به یک چالش بزرگ تبدیل خواهد شد. این مطلب جهت راهنمایی و آسان شدن انتخاب شما گرد آوری شده است.

ویژگی های مثبت یک گوشی هوشمند 

زمانی که قصد خرید یک گوشی موبایل را دارید، در ابتدا باید تعصب خود را از روی یک برند خاص بردارید و تمامی برند ها را بررسی کنید. در زمان خرید باید به موارد زیر توجه کنید:

سیستم عامل (اندروید یا ios)

شبکه های ارتباطی (4G،3G ،2G )

مقدار RAM

رزولوشن

نسخه سیستم عامل

اندازه صفحه نمایشگر

برای خرید موبایل دیجی کالا، شما می توانید موارد ذکر شده را در وبسایت چک کنید.

رابطه بین قیمت و کیفیت در گوشی موبایل 

قیمت همیشه رابطه مستقیمی با کیفیت ندارد، بلکه گاهی اوقات ممکن است، قیمت بالای یک کالا فقط به خاطر برند یا ویژگی منحصر به فردی باشد که هیچ کارایی ندارد. بنابراین در هنگام انتخاب گوشی موبایل به این نکته توجه داشته باشید.

اگر بالا بودن قیمت موبایل در رابطه با امکانات و کارایی های آن باشد، ارزشمند است. برای دریافت اطلاعات بیشتر، جهت خرید موبایل دیجی کالا از وبسایت دیدن فرمایید.

  موبایل دیجی کالا 

در دنیای مدرن حتی خرید کردن هم دچار تغییر و پیشرفت شده است. شما می توانید با وارد شدن در یک سایت فروش آنلاین، خرید خود را انجام دهید. یکی از وبسایت های معتبر فروش آنلاین، دیجی کالا می باشد که انتخاب کالا را به صورت آنلاین مهیا کرده است. همچنین به تازگی شرایط خرید موبایل دیجی کالا به صورت اقساط در دسترس قرار داده است. البته این شرایط ویژه فقط مخصوص ساکنین تهران است.

اگر قصد خرید موبایل دیجی کالا را دارید، فقط تا سقف 10 میلیون تومان اجازه خرید به صورت اقساط به شما داده می شود.

پیشنهاد ویژه قسطی کلاب 

قسطی کلاب یکی دیگر از وبسایت های فروش آنلاین در ایران می باشد که بسیار پر طرفدار است. در صورتی که شرایط خرید موبایل دیجی کالا را ندارید، می توانید از این وبسایت معتبر خرید خود را انجام دهید.

شرایط فوق العاده خرید در قسطی کلاب 

وبسایت قسطی کلاب امکان خرید تمامی کالاها را به صورت اقساط، برای مشتری های سرتاسر کشور مهیا کرده است. تنها کافی است وارد وبسایت شده و از قسمت پروفایل شخصی، کالا مورد نظر خود را ثبت کنید. در قسطی کلاب شرایط خرید به صورت زیر است:

_خرید اقساطی  تا سقف 30 میلیون تومان امکان پذیر است.

_انتخاب شرایط باز پرداخت به صورت دلخواه در بازه زمانی 3 تا 12 ماه می باشد.

_در صورتی که کالای انتخابی شما زیر 7 میلیون تومان باشد، قسط اول در زمان تحویل کالا دریافت می شود.

_در صورتی که کالای انتخابی شما بین  7 تا12  میلیون تومان باشد، 20 درصد قیمت به صورت پیش پرداخت در زمان تحویل کالا دریافت می شود.

_در صورتی که کالای انتخابی شما بیشتر از 12 میلیون تومان باشد، 30 درصد قیمت به صورت پیش پرداخت در زمان تحویل کالا دریافت می شود.

_ مبلغ و لینک پرداخت هر ماه، 3 روز قبل از تاریخ پرداخت قسط برای شما پیامک می شود.

_اگر شما تمامی قسط های خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید، شامل تخفیف ویژه قسطی کلاب خواهید شد.

_در صورتی که قبل از اتمام زمان اقساط، پرداختی را به صورت کامل انجام دهید، قیمت تسویه شما کمتر خواهد شد.

_اگر قسط های خود را به موقع پرداخت کنید، بعد از چند ماه، می توانید کالای دیگری را به صورت اقساط از ما خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس
یکی از جدیدترین محصولات برند اپل با نام آیفون 14 روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جذاب برند سامسونگ بدون شک مدل گلکسی a23 سامسونگ است. برای خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ به بخش موبایل در...