خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/22 22:52:23

یکی از جدیدترین محصولات برند اپل با نام آیفون 14 روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس


گوشی آیفون 14 پرو مکس

اپل، به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر گوشی‌های تلفن همراه، نوآوری‌های خود را در زمینه تولید گوشی گسترش داده و گوشی آیفون 14 پرو مکس را روانه بازار کرده است. این برند معروف، با عرضه این مدل گوشی به بازار جهانی موبایل، افراد زیادی را به خرید این مدل و استفاده از تکنولوژی‌های آن ترغیب کرده است. این مدل که پرچمدار گوشی‌های اپل در سال 2022 است، مجهز به iOS 16 می‌باشد. قابلیت‌های جدید این مدل نسبت به گوشی‌هایی با iOS 15، از دیگر دلایل محبوبیت آن است. علاوه بر این، آپدیت نرم افزار گوشی آیفون 14 پرو مکس، یکی از نقاط قوتی است که باعث افزایش سرعت و کارکرد بهینه آن می‌شود. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

با خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس، می‌توان از قدرت تراشه A16 به بهترین شکل استفاده نمود. این تراشه قابلیت مدیریت بازی‌های سنگین و اپلیکیشن‌های پرکاربرد را داشته و سرعت گوشی را به خوبی تنظیم می‌کند. این گوشی از نظر حافظه نیز بسیار قوی عمل کرده و با سه ظرفیت 128، 256 و 512 گیگابایت و همچنین 1 ترابایت، در بازار به فروش می‌رسد. حافظه رم این گوشی نیز 6 گیگابایت بوده و فضای کافی را برای ذخیره عکس‌ها و فیلم‌ها فراهم می‌کند.

از دیگر خصوصیات گوشی آیفون 14 پرو مکس می‌توان به قابلیت action mode در هنگام فیلمبرداری، امکان شارژ سریع باتری، عملکرد بهتر دوربین در نور کم و حالت شب و همچنین لنزهای پرقدرت آن اشاره کرد. شما می‌توانید با مراجعه به بخش کالای دیجیتال سایت ما، نسبت به خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس اقدام نمایید و از کیفیت بالای این گوشی بهره‌مند شوید.

طراحی زیبا و جذاب

ظاهر شیک، یکی از مزایای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس است. آیفون در این مدل گوشی خود نیز، مانند مدل های قبلی، اصل جذابیت ظاهری را حفظ کرده است. وزن 240 گرمی آیفون 14 پرو مکس، حمل آسان آن را برای کاربران فراهم می کند. همچنین، در این مدل، ناچ مستطیلی به صورت بیضی درآمده که به ناچ جزیره ای معروف است. آیفون این مدل را در چهار رنگ مشکی، نقره ای، طلایی و بنفش به بازار جهانی عرضه کرده است.

نمایشگر ایده آل

اگر به دنبال یک نمایشگر منحصربفرد هستید، خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس، پیشنهاد ما به شما است. این گوشی با رزولوشن 1290*2769 پیکسلی خود، لذت تماشای ویدیوهای با کیفیتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، نمایشگر این گوشی بوسیله‌ یک شیشه سرامیکی مقاوم محافظت می‌شود. پنل 6.7 اینچی آیفون 14 پرو مکس، از قابلیت نمایشگر همیشه روشن نیز، پشتیبانی می‌کند. 

فروش قسطی گوشی آیفون در سایت قسطی کلاب

اگر خرید نقدی گوشی موبایل برای شما دشوار بوده و در عین حال نمی‌توانید نیاز خود به خرید یک گوشی با کیفیت را نادیده بگیرید، می‌توانید با خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس از سایت قسطی کلاب، صاحب یک گوشی با بهترین شرایط اقساطی شوید. این مدل گوشی از شرکت اپل، با قابلیت رفرش ریت نمایشگر خود، در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی موبایل اپل به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. با خرید آیفون 14 پرو مکس، از قابلیت Face ID، برای محرمانه نگهداشتن اطلاعات گوشی خود بهره‌مند شده و دیگر نگران افشای اطلاعات ذخیره شده در گوشی نباشید. همچنین، شما می‌توانید از مدل‌های مختلف گوشی موبایل دیدن فرمایید و با انتخاب مدل مورد نظر خود، خریدی مطمئن با بهترین شرایط اقساطی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس با چک

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

فروش قسطی ساعت هوشمند اپل

فروش قسطی ساعت هوشمند اپل
اگر به دنبال محلی برای فروش قسطی ساعت هوشمند اپل بوده اید، خواسته شما اینک محقق شده است. آنچه سبب محبوبیت کمپانی اپل شده این ...