خرید قسطی خودرو کوییک s چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 12:58:40

اگر تمایل به خرید قسطی خودرو کوییک s چکی دارید به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی خودرو کوییک s چکی


کوییک S مورد توجه بسیاری از خریداران وسایل نقلیه

کوییک s لیفت فیس مدل قبلی این خودرو می‌باشد. بسیاری از متقاضیان خرید وسایل نقلیه با توجه به مشخصات فنی این خودرو و تغییرات قابل توجهی که نسبت به مدل قبلی داشته آن را انتخاب می‌کنند. خرید قسطی خودرو کوییک s در میان محصولات سایپا رشد چشمگیری داشته است. مزیت‌های فراوان آن نسبتا به رقبا دلیل افزایش فروش این محصول می‌باشد. خودرو کوییک در سال 1400 وارد بازار شد و کوییک اس به عنوان چهارمین تیپ از این ماشین می‌باشد. به دلیل شرایط اقتصادی و افزایش قیمت خودرو تعداد زیادی از مشتریان در جستجوی خودرویی با ظاهر شیک و قیمت اقتصادی هستند. کوییک اس با ظاهر و قیمت مناسب انتخاب نهایی بسیاری از مشتریان شده است.

با  خرید قسطی خودرو کوییک s  علاوه بر ظاهر شیک وسیله نقلیه‌ای را تهیه خواهید کرد که از نظر ایمنی دارای درجه کیفی 4 می‌باشد. گروه خودرو سازی سایپا  با تغییر در نمای جلو کوییک، مدل اس را وارد بازار نمود. این خودرو همانند مدل‌های قبلی کوییک بر روی پلتفرم X200 تولید می‌گردد و دارای مشخصات فنی مشابهی با آنها می‌باشد. علیرغم اینکه این ماشین نسبت به مدل‌های قبلی هاچ‌بک از نظر فنی تفاوت زیادی ندارد، ولی به دلیل ظاهر زیباتر و قیمت پایین‌تر انتخاب بسیاری از خریدران می‌باشد.

آمار بالای فروش قسطی کوییکS و تغییرات در بخش داخلی خودرو

با خرید قسطی خودرو کوییک s ماشینی با مشخصات فنی تقریبا مشابهی نسبت به نسخه قبلی خواهید داشت. به عنوان نمونه از نظر نوع و قدرت موتور به هم شباهت دارند. یکی از تفاوت‌های مهمی که در این  نسخه از کوییک ایجاد شده، تغییر مکان قرارگیری کامپیوتر موتور ماشین است. ECU یا کامپیوتر ماشین درکوییک اس در زیر کاپوت قرار گرفته در صورتی که در کوییک درون کابین قرار گرفته است. در واقع دو بخش کامپیوتری در کوییک اس از هم جدا شده‌اند تا تغییرات مختلف در سیستم برق و سیم‌کشی موجب تغییرات بیشتر در آپشن‌های ماشین گردد.

در زمان خرید قسطی خودرو کوییک S توجه داشته باشید که اغلب امکانات مانند فرمان هیدرولیک، ترمز ABS، سنسور دنده عقب، ایربگ، ریموت کنترل و گرم‌کن شیشه عقب همانند مدل قبلی است و تغییری در آن بوجود نیامده است. مواد استفاده شده در طراحی داخلی خودرو به خوبی نشان دهنده قیمت مناسب آن می‌باشد زیرا از جنس پلاستیک است. البته طراحی و نوع ساخت به شیوه‌ای است که جنس مواد بکار رفته را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بهترین انتخاب در لیست خودروها با خرید قسطی خودرو کوییک s  

کوییک اس در میان وسایل نقلیه موجود در بازار با وجود شرایط اقتصادی، یکی از بهترین و ارزان‌ترین ماشین‌ها به شمار می‌رود با توجه به قیمت این خودرو آپشن‌های آن نیز تعریف شده است. از مهمترین مشخصات این ماشین می‌توان به آینه‌هایی با تنظیم برقی، وجود مه شکن جلو و عقب، دی لایت، ابزار مناسب برای تهویه در ماشین، سنسور پارک عقب، صندلی با روکش جنس پارچه و فرمان با روکش چرم اشاره نمود. تمام ویژگی لازم برای یک ماشین استاندارد با قیمت مناسب و در دسترس در کوییک اس وجود دارد.

اگر در زمان خرید قسطی خودرو کوییک s آن را با مدل‌های قبلی مقایسه نمایید، مهمترین تفاوت ظاهری وجود خط مشکی در جلو ماشین است.  خط مشکی از زیر چراغ اصلی تا اطراف چراغ مه شکن ادامه دارد. برای خرید این محصول با توجه به ورود تیپ‌های دیگرکوییک، بهتر است اطلاعات کامل از مشخصات فنی آنها داشته باشید. دریافت اطلاعات درست و قیمت به روز از سایت فروشگاهی آن امکان پذیر است. به دلیل ارزان بودن این ماشین نسبت به خودروهای موجود در بازار امکان خرید نقدی آن در بازار فراهم می‌باشد.

بزرگترین مرکز اینترنتی فروش خودرو کوییک اس

قسطی کلاب بزرگترین فروشگاه اینترنتی در فروش قسطی انواع محصولات است. شرایط خرید اقساطی محصولات مختلفی مانند خودرو کوییک اس در این مرکز فراهم شده است. پرداخت اقساط در این مرکز با توجه به شرایط  مشتریان تنظیم می‌گردد. علاوه بر قیمت مناسب این خودرو، خرید اقساطی آن نیز تهیه این محصول را بسیار ساده‌تر نموده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت به روز محصولات می‌توانید با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو رانا پلاس

خرید اقساطی خودرو رانا پلاس
خودرو رانا یکی از بهترین خودروهای ایرانی است که قیمت مناسبی دارد. برای خرید اقساطی خودرو رانا پلاس به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی...

خرید اینترنتی لوازم ماشین

خرید اینترنتی لوازم ماشین
با گسترده شدن اینترنت و استفاده همگانی از آن،‌ فروشگاه های اینترنتی راه افتادند که شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه ها میلیون ها ...