خرید قسطی تلویزیون جی پلاس با ارز دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/19 20:41:11

شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس با ارز دیجیتال به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی تلویزیون جی پلاس با ارز دیجیتال


تلویزیون جی پلاس

قطعات تلویزیون برند جی پلاس در کشور چین با بهره‌مندی از ماشین‌آلات بروز و پیشرفته تولید و سپس در ایران مونتاژ می‌شوند. بنابراین دسترسی راحت به قطعات تلویزیون جی پلاس از اساسی‌ترین مزیت‌های آن است. ضمانت نامه‌ی معتبر شرکت گلدیران از دیگر نکات مثبت خرید قسطی تلویزیون جی پلاس می‌باشد. در این بخش به تعدادی از مشخصات فنی تلویزیون جی پلاس خواهیم پرداخت.

کیفیت تصویر تلویزیون جی پلاس

بسته به نوع مدل‌، کیفیت‌های مختلف تصویری نظیر HD Full HD، 4K ،Ultra HD  را می‌توان از فروش قسطی جی پلاس انتظار داشت.

صفحه نمایش

هنگام خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس، کیفیت رنگ و رزولوشن تصویر اهمیت پیدا می‌کنند. نوع پنل LED این تلویزیون بر کیفیت تصویر و به دنبال آن تجربه‌ی شما از تماشای فیلم و سریال و بازی با پلی استیشن تاثیرگذار است. محدوده‌ی داینامیکی کنتراست نقش بسزایی در تفکیک تصاویر در نقاط تیره و روشن از یکدیگر دارد. این شرکت در تلاش است تا محدوده‌ی داینامیکی کنتراست تلویزیون‌های خود را گسترش دهد.

شکل و اندازه نکات مهم هنگام خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس

بسته به مساحت و دکوراسیون منزلتان طیف وسیعی از انتخاب لوازم خانگی در اختیار خواهید داشت. هنگام خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس برای فضاهای بزرگ، انتخاب مدلی که دارای ابعاد بزرگ است توصیه می‌شود. در صورتی که طراحی زیبا برایتان اهمیت دارد، حاشیه‌های بسیار باریک تلویزیون جی پلاس برایتان جالب توجه خواهد بود. بلندگوهای قدرتمند و باکیفیت این تلویزیون به نحوی طراحی شده‌اند که جلوه‌ی ناپسندی ایجاد نگردد. خرید پایه تلویزیون جی پلاس به علت طراحی مینیمال و زیبایی که دارد توصیه می‌شود.

دریافت شبکه‌های تلویزیونی متنوع با خرید قسطی تلویزیون جی پلاس مجهز به گیرنده‌ی دیجیتال داخلی

تیونر داخلی DVB-T2 امکان دریافت تمامی شبکه‌های صدا و سیما (حتی HD) را میسر می‌سازد؛ برای این منظور کافی است کابل آنتن را به پشت تلویزیون جی پلاس وصل کنید. نکته‌ی جالب توجه مدل‌های جدید این شرکت قابلیت جابجایی زمان تصویر در حال پخش با بهره‌وری از تکنولوژی Time Shift است. به کمک این فناوری تصاویر تلویزیونی به صورت خودکار ضبط می‌شوند و بنابراین هر زمان که بخواهید می‌توانید فیلم در حال پخش را به عقب برگردانید.

تعداد مناسب و کاربردی پورت‌های ورودی و خروجی

با خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس از انواع پورت‌های ورودی و خروجی نظیر HDMI، USB و LAN در تلویزیون‌های این شرکت بهره ببرید. این پورت‌ها جهت اتصال کنسول بازی، مودم اینترنت، هارد اکسترنال یا فلش مموری مناسب هستند. در صورتی که تمایل دارید دستگاه‌های قدیمی را به تلویزیون خود متصل کنید، ورودی‌های کامپوزیت در 3 رنگ زرد، قرمز و سفید برایتان کاربردی خواهند بود. در صورتی که به بهره‌مندی حداکثری از سیستم صوتی قدرتمند تلویزیون با اتصال یک پخش کننده‌ی صوتی حرفه‌ای تمایل دارید، خروجی صدای اپتیکال برایتان اهمیت پیدا خواهد کرد.

تجربه‌ سیستم صوتی قوی با خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس

میزان بالای توان خروجی بلندگوهای تلویزیون جی پلاس برای گوش دادن به موسیقی و انتشار آن در جهت‌های مختلف و فواصل دور بسیار مطلوب است. همچنین با استفاده از خروجی دیجیتال صدای اپتیکال، تجربه‌ی خود از موسیقی را بهبود ببخشید.

رابط هوشمند اندروید؛ مناسب برای حرفه‌ای‌ها

با خرید قسطی تلویزیون جی پلاس، از  قدرت پردازشی، حافظه رم و داخلی بالای آن و در نتیجه امکان نصب نرم‌افزارهای مختلف نظیر آپارات، فیلیمو، نماوا، تلوبیون و غیره استفاده کنید. روند رو به رشد گوشی‌های هوشمند اندروید، منجر به وابستگی به این سیستم عامل‌ جهت استفاده از امکانات و قابلیت‌های بسیار آن شده‌ است. فناوریMirror  کردن صفحه گوشی اندروید یا E-Share سیستم iOS اجازه‌ی پخش موسیقی، عکس و فیلم از گوشی بر تلویزیون هوشمند جی پلاس را می‌دهد. همچنین جی پلاس با تبدیل گوشی هوشمند به Air Mouse به شما اجازه می‌دهد تلویزیون خود را با گوشی روشن کنید.

قیمت خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس

خرید قسطی تلویزیون جدید جی پلاس بسته به نوع مدل‌ در محدوده قیمت 5 تا 30 میلیون امکان‌پذیر است. امکانات کاربردی در کنار کیفیت ساخت بالای تلویزیون جی‌ پلاس قیمت آن را برای خریداران رضایت‌بخش ساخته‌اند. سیاست قیمت‌گذاری تلویزیون جی پلاس  Gplusبه نحوی است که هرگز کیفیت فدا نشود .با این وجود هنگام خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس تنوع بالا و گزینه‌های متعددی با توجه به بودجه برایتان وجود خواهد داشت. نقطه مثبت بارز این تلویزیون قیمت پایین و کیفیت بالای آن در مقایسه با محصولات خارجی است.

جمع‌بندی

هنگام خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعداد قسط با پشتیبانی قسطی کلاب تماس بگیرید. شیوه‌ی پرداخت نقدی تلویزیون جی پلاس بهترین و مطمئن‌ترین انتخاب می‌باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش از دیگر نکات مثبت خرید از قسطی کلاب محسوب می‌شوند. دریافت این کالا از طریق پست یا به صورت حضوری امکان‌پذیر است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا

خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا
برای خرید یخچال و فریزر باید دقت زیادی به خرج داده و بدون شک یک محصول با کیفیت را خریداری کرد. چرا که این محصول مدت زمان زیادی مورد استفاده....

خرید نقدی آبسردکن مجیک

خرید نقدی آبسردکن مجیک
آبسردکن یکی از لوازم مهم محیط کار محسوب می‌شود. برای انتخاب یک آبسردکن باکیفیت باید به مارک آن دقت ویژه‌ای داشته باشید. یکی از بهترین...