خرید قسطی گوشی A52 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/5 20:26:50

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی A52 سامسونگ دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید یه یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی A52 سامسونگ


گوشی A52 سامسونگ

با  خرید قسطی گوشی A52 سامسونگ، شما می‌توانید از مزایای یک گوشی با کیفیت استفاده کنید. سیستم عامل Android 11 که یک سیستم‌ عامل پرقدرت و سریع محسوب می‌شود، بر روی این گوشی نصب گردیده است. فروش قسطی انواع کالای دیجیتال در این سایت شما را با بازار بزرگی از محصولات الکترونیک آشنا می‌کند. گوشی A52 یکی از موفق‌ترین گوشی‌های میان رده سامسونگ است. با خرید اقساطی این گوشی شما می‌‌توانید از طراحی زیبای این گوشی و برش‌های دقیق آن به ویژه در زوایای اطراف آن بهره مند شوید. 

امکان خرید اقساطی گوشی A52 سامسونگ

یکی از پرطرفدارترین، متنوع‌ترین و مناسب‌ترین گروه‌های محصولی شرکت سامسونگ، گروه A می‌باشد. با خرید قسطی گوشی A52 سامسونگ، شما یکی از پرچمداران این گروه کالایی را خریداری نموده‌اید. طراحی منحصر به فرد تاچ اینفینیتی در نمای روبرو، این گوشی را به یک گوشی جذاب تبدیل نموده است. به علاوه این تلفن همراه از استانداردهای روز دنیا، در زمینه مقاومت در برابر آب برخوردار است. این گوشی با دارا بودن وزن تقریبی 189 گرم، حمل آسانی را برای شما به ارمغان می‌آورد. کاربران این کالای دیجیتال می‌توانند از مزیت مقاومت این محصول در زیر آب تا عمق یک متر استفاده نمایند.   

مزایای خرید اقساطی گوشی A52 سامسونگ

خرید اقساطی این کالای دیجیتال، لذت داشتن یک گوشی با رزولوشن بالا، به میزان 2400 × 1080 پیکسل، را برای شما فراهم می‌کند. این گوشی با داشتن تراکم پیکسلی 405 پیکسل بر اینچ، تصاویری شفاف و پیوسته را به بیننده ارائه می‌کند. با خرید گوشی A52 سامسونگ شما خواهید توانست از مزایای یک گوشی با صفحه نمایش 6 اینچ برخوردار شوید. تکنولوژی به کار رفته در این صفحه نمایش Super AMOLED می‌باشد. این گوشی با داشتن این نوع از صفحه نمایش، کیفیت و وضوح تصویر خیره کننده‌ای را به کاربر ارائه می‌دهد. 

تراشه بکار رفته در این گوشی Qualcomm Snapdragon با مشخصه 778G 5G بوده و ظرفیت این پردازنده 64 بیت است. این پردازنده با مشخصات یاد شده، سرعت دانلود و آپلود داده‌ها را، در مقایسه با گوشی‌های مشابه، به میزان قابل توجهی بالا برده است. از طرف دیگر، داشتن حافظه 256 گیگابایتی کار ذخیره فایل‌ها و تصاویر را در این گوشی آسان نموده است. این تلفن همراه با برخورداری از RAM با ظرفیت 8 گیگابایت، توانسته است سرعت پردازش و انتقال داده‌ها را به میزان قابل توجهی با ببرد. 

اطلاعات بیشتر

با خرید گوشی A52 سامسونگ، شما می‌توانید یک گوشی با 4 ماژول دوربین را در اختیار داشته باشید. رزولوشن این دوربین‌ها متفاوت بوده و از ترکیب آن‌ها تصویری زیبا و شفاف تولید می‌گردد. دوربین‌های یاد شده دارای رزولوشن 64 ،12 ،5 و 5 مگاپیکسل می‌باشند و در کنار یکدیگر تصاویر واضحی را ارائه می‌نمایند. این دوربین‌ها امکان ثبت تصاویر با فرمت پانوراما و همچنین قابلیت تولید عکس با کیفیت  HDR را نیز دارا می‌باشند. این گوشی مجهز به سنسورهای متعددی می‌باشد. از جمله این سنسورها، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، ژیروسکوپ، شتاب سنج و قطب نما را می‌توان نام برد. 

نحوه خرید اقساطی گوشی A52 سامسونگ

سایت قسطی کلاب به آدرس www.ghesticlub.com امکان خرید قسطی گوشی A52 سامسونگ را برای کلیه مصرف کنندگان فراهم نموده است. در این سایت کاربران می‌توانند از امکانات و تسهیلات متنوع ارائه شده استفاده نمایند. اگر خریداران تمایلی به استفاده از تسهیلات خرید اقساطی نداشته باشند، محصولات سفارشی آنان حداکثر ظرف مدت 5 روز کاری به آدرس اعلام شده توسط آن‌ها پست خواهد گردید. 

مصرف کنندگان و مراجعه‌کنندگان به این سایت، می‌توانند از تسهیلات فروش قسطی انواع کالای دیجیتال بهره‌مند گردند. این شرکت شیوه‌های پرداختی گوناگونی را برای کاربران در نظر گرفته است. مشتریان با مراجعه به بخش مربوط به پرداخت وجه، می‌توانند روش‌های گوناگون پرداخت مانند:"طرح حامی" ،"لیزینگ پارسیان"،"طرح پایا"، یا طرح "بایچک"، را مشاهده نمایند. با دریافت تسهیلات مذکور امکان خرید محصولات با کیفیت برای کلیه خریداران فراهم می‌گردد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت M10 لنوو

خرید تبلت M10 لنوو
شرکت لنوو یکی از موفق ترین شرکت های در زمینه دیجیتال می باشد که به تازگی از تبلت جید خود رونمایی کرده است. به زودی خرید نقدی یا اقساطی تبلت...

خرید قسطی گوشی a25 سامسونگ با چک

خرید قسطی گوشی a25 سامسونگ با چک
شما می‌‎توانید برای خرید قسطی گوشی a25 سامسونگ با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...