خرید تبلت M10 لنوو

تاریخ انتشار:
1403/1/30 07:20:18

شرکت لنوو یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه دیجیتال می باشد که به تازگی از تبلت جدید خود رونمایی کرده است. به زودی خرید نقدی یا اقساطی تبلت M10 لنوو در بخش کالای دیجیتال، وبسایت قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد.

خرید تبلت 10 اینچی اسمارت تب M10 لنوو

رونمایی از تبلت جدید شرکت لنوو 

شرکت لنوو در نمایشگاه CES 2020 از جدیدترین تبلت خود رونمایی کرده است. تبلت M10 لنوو را می توان نسخه به روز شده اسمارت ‌تب M8 نامید که در سال 2019 در برلین رونمایی شد.

رونمایی شرکت لنوو از تبلت جدید خود توجه همگان را به خود جلب کرده است و از ویژگی های فوق العاده ای برخوردار است. به دلیل هوشمند شدن لوازم خانه شرکت لنوو ساخت تبلت M10 خود را آغاز کرد و آن را مجهز به گوگل اسیستنت کرده است.

اگر علاقه مند به خرید تبلت جدید لنوو هستید، بهتر است بدانید که خرید نقدی یا اقساطی تبلت M10 لنوو به زودی در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد. 

ویژگی های تبلت جدید Lenovo 

شرکت لنوو اعلام کرده است یکی از بهترین تبلت های خود را رونمایی کرده است و این تبلت جز برترین تبلت های دنیا خواهد شد. از لحاظ ظاهری تبلت لنوو دارای یک صفحه نمایشگر 10.3 اینچی فوق HD می‌باشد و از حاشیه های بسیار باریک 4.5 میلی متری برخوردار است.

جالب است بدانید که شرکت لنوو برای داشتن صدایی رسا و همه جانبه از دو اسپیکر دالبی اتموس در لبه های تبلت جدید خود استفاده کرده است. همان طور که اطلاع دارید، صدایی با کیفیت و رسا از ویژگی های مهم یک تبلت خوب می‌باشد. به زودی شرایط خرید نقدی یا اقساطی تبلت M10 لنوو در قسطی کلاب مهیا می‌شود. 

قابلیت فوق العاده تبلت جدید Lenovo 

از بارزترین ویژگی های تبلت جدید لنوو می‌توان به استند شارژی آن اشاره کرد. استند شارژی تبلت 10 اینچی اسمارت تب M10 لنوو به گونه ای طراحی شده است که تبلت را در زمان اتصال تبدیل به یک نمایشگر فوق العاده هوشمند می‌کند، زیرا از این راه تبلت لنوو تبدیل به یک نمایشگر هوشمند مجهز به گوگل اسیستنت می‌شود. 

در این هنگام می‌توان از تبلت جدید لنوو به ‌عنوان یک نمایشگر استفاده کرد. تبلت جدید لنوو برای بررسی وضعیت جوی آب‌و‌هوا، کنترل خانه هوشمند، چک کردن دوربین‌های مدار بسته و همچنین برای تماشای فیلم از آن استفاده کرد. 

به احتمال زیاد تبلت جدید لنوو در سال 2020 ارائه خواهد شد. ناگفته نماند که خرید نقدی یا اقساطی تبلت M10 لنوو به زودی در قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد. 

نسل دوم تبلت لنوو با قیمتی استثنایی 

با وجود فناوری ها و ویژگی های استثنایی به کار برده شده در تبلت جدید لنوو، طبق آمار اعلام شده، تبلت جدید از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است و قرار است با قیمت متعادلی به بازار فروش عرضه شود. 

جالب است بدانید که فناوری تشخیص چهره به صورت تخصصی در آن به کار برده شده است و با استفاده از این فناوری می‌توان به جای وارد کردن اطلاعات ورودی فقط حالت تشخیص چهره را فعال کنید تا تمامی اطلاعات شما نمایش داده شود. به زودی خرید نقدی یا اقساطی تبلت M10 لنوو در سایت قسطی کلاب آغاز خواهد شد. 

خرید نقدی یا اقساطی تبلت M10 لنوو به زودی در قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از مجموعه های بزرگ فروش آنلاین در ایران می‌باشد که دارای مشتریان بسیاری است. برای خرید از وبسایت قسطی کلاب می توان به سایت مراجعه کنید و نوع خرید خود را مشخص کنید.

نحوه خرید از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به دو صورت می‌باشد. خرید نقدی و خرید قسطی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید نقدی یا اقساطی تبلت M10 لنوو نهایت لذت را ببرید. خرید اقساطی از قسطی کلاب به دو صورت خرید از بای چک و خرید از لیزینگ امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لوازم خانگی بدون چک

خرید اقساطی لوازم خانگی بدون چک
هر یک از ما برای رفع نیازهای روزمره خود نیاز داریم که از کالاهای خاصی استفاده کنیم بعضی از این کالاها در زندگی روزمره ما بسیار مورد استفاده...

خرید اقساطی موبایل poco f3

خرید اقساطی موبایل poco f3
یکی از جدیدترین گوشی‌های برند شیائومی مدل poco f3 می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل poco f3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...