ماشین لباسشویي جي پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/7 08:54:16

برند جی پلاس با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات ایرانی توجه همگان را به خود جلب کرده است و تا کنون بسیار موفق عمل کرده است. برای خرید اقساطي ماشین لباسشویي جي پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


ماشین لباسشویي جي پلاس


کمپانی موفق جی پلاس

برند جی پلاس توسط شرکت گلدیران تشکیل شده است و با اینکه چند سال بیشتر از حضور آن نمی‌گذرد، ولی فروش بالایی را در بازار ایران تجربه کرده است و حتی به کشورهای خاورمیانه نیز صادر می‌شود. 

علت موفقیت این برند استثنایی، استفاده از خط تولید ال جی در ایران است و تجربیات شرکت گلدیران که در طی سالیان سال همکاری با برند ال جی کسب کرده است. 

برند جی پلاس دارای سبد محصولات کامل و متنوعی می‌باشد و شما به سادگی می‌توانید تمامی لوازم خانه خود را از این برند دوستداشتنی ایرانی خریداری کنید. 

اگر تمایل به خرید نقدي یا اقساطي ماشین لباسشویي جي پلاس دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

ماشین لباسشویی جی پلاس

برند جی پلاس ماشین لباسشویی‌هایی در ابعاد و اندازه‌های متنوعی طراحی و تولید کرده است. ماشین لباسشویی جی پلاس دارای قیمت‌های متنوعی است و از قیمت‌های پایین تولید کرده تا قیمت‌های متوسط که تمامی فناوری و تکنولوژی روز دنیا در آن‌ها به کار رفته است. 

ماشین لباسشویی جی پلاس نسبت به ماشین لباسشویی‌های خارجی بسیار با کیفیت‌تر است و شما فناوری روز دنیا را می‌توانید با قیمت بسیار مناسبی در اختیار داشته باشید. با خرید اقساطي ماشین لباسشویي جي پلاس از قسطی کلاب یک خرید هیجان انگیز را تجربه کنید.

جدیدترین ماشین لباسشویی جی پلاس با ظرفیت 10kg

برند جی پلاس با طراحی و تولید ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا نشان داد که قدرت و توان طراحی و تولید تمامی محصولات خانگی را دارد و از فناوری روز دنیا در ساخت محصولات خود استفاده می‌کند. 

ماشین لباسشویی جدید جی پلاس دارای قدرت موتور 1400 در دقیقه است و بسیار کم صدا و کم لرزش طراحی شده است. این ماشین لباسشویی جذاب در دو رنگ سفید و نقره‌‌ای تولید شده است و زیبایی کم نظیری دارد. 

جالب است بدانید که موتور این ماشین لباسشویی استثنایی تا 5 سال ضمانت دارد و شما با اطمینان کامل می‌توانید خرید خود را انجام دهید و سالیان سال از آن بهره ببرید.

ناگفته نماند که این ماشین لباسشویی استثنایی دارای برنامه مخصوص شستشوی لباس‌های سنگین و زمستانی است و به هیچ عنوان لباس‌های شما را خراب نخواهد کرد. با خرید نقدي یا اقساطي ماشین لباسشویي جي پلاس از قسطی کلاب یک خرید منحصر به فرد را تجربه کنید.

گارانتی گلدیران

شرکت گلدیران یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ایرانی است و تا قبل از تحریم‌ها نمایندگی و خدمات پس از فروش محصولات ال جی را به عهده این شرکت معتبر بوده است، اما بعد از تحریم ایران و وارد نشدن محصولات خارجی مانند ال جی، شرکت گلدیران خط تولید جدید خود را راه اندازی کرد و محصولات جی پلاس را با گارانتی خود به بازار ارائه داد. 

برای خرید اقساطي ماشین لباسشویي جي پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

شرایط ویژه خرید نقدي یا اقساطي ماشین لباسشویي جي پلاس از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های فروش کالا و محصولات ایرانی و خارجی در ایران است که مشتریان بسیاری دارد و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب دارای بهترین شرایط فروش اقساطی می‌باشد و اگر شما قصد خرید کالا تا مبلغ 150 میلیون تومان را داشته باشید، می‌توانید با دریافت خرید اعتبار اقساطی به 4 روش خرید خود را از قسطی کلاب انجام دهید. 

سایت قسطی کلاب با همکاری شرکت‌های بای چک، لیزینگ صنعت و معدن، لیزینگ فراز اندیشان و لیزینگ پارسیان این شرایط را فراهم کرده است.

ناگفته نماند که اگر قصد خرید نقدی از قسطی کلاب را دارید، تخفیفات بی‌شمار بسیاری منتطر شما است. با خرید اقساطي ماشین لباسشویي جي پلاس از قسطی کلاب یک خرید آنلاین خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی سماور برقی فلر

خرید قسطی سماور برقی فلر
لوازم و وسایلی که برای تهیه یک چای خوش رنگ و خوش عطر استفاده می شود، در افزایش کیفیت و دلچسب شدن چای از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار ...

خرید اقساطی یخچال فریزر دوو دوقلو

خرید اقساطی یخچال فریزر دوو دوقلو
برند دوو جز برترین برندهای تولید کننده یخچال است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دوو دوقلو به بخش یخچال فریزر در...