خرید قسطي iphone 11

تاریخ انتشار:
1403/2/9 19:45:59

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند آیفون مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید اقساطي iphone 11 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي iphone 11


گوشی موبایل اپل مدلiPhone 11

سه مدل آیفون 11 با مدل‌های آیفون11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس در سال 2019 به بازار عرضه شدند. آیفون 11 با داشتن تراشه بیویک 13 دارای عملکرد فوق العاده‌ای است. پردازنده گرافیکی نیز قادر است تا عملکرد یادگیری داشته باشد.

این گوشی هوشمند از حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی استفاده می‌کند و به شما اجازه می دهد تا علاوه بر داشتن یک عملکرد عالی، به کاهش مصرف انرژی باتری خود بپردازید.

در این مدل آیفون با تنوع رنگی مواجه هستیم. این آیفون در 6 رنگ پرفروش سفید، مشکی، قرمز، بنفش و سبز تولید شده است. آیفون 11 در برابر گرد و خاک مقاوم است.

همچنین کند با این گوشی می توانید به مدت نیم ساعت و تا عمق 2 متری شنا کنید. قابلیت خرید نقدی یا اقساطي iphone 11 در قسطی کلاب فراهم شده است.

در این گوشی از دو دوربین در قسمت پشتی برخوردارید. در کنار دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی از یک لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی دیگر نیز بهره‌مندید که می‌توانند از زوم نوری دو برابر استفاده نماید. 

این لنز سبب می‌شود تا بتوانید دید گسترده داشته باشید و حتی محدوده خارج لنز را نیز بتوانید نظاره کنید. به علاوه، کمک می‌کند تا در عکاسی پرتره حرفه‌ای عمل کنید.

ویژگی مود شب سبب می شود تا بتوانید در شرایطی که نور به اندازه کافی وجود ندارد، نیز به ثبت عکس‌هایی چشم‌نواز بپردازید. تنها با با یک حرکت بر روی صفحه می‌توانید دوربین اولترا واید را تبدیل به یک دوربین معمولی نمایید و با کیفیت 4K امکان تازه‌سازی 60 فریم در هر ثانیه را داشته باشید.

همچنین قابلیت اسلوموشن، تایم لپس و همچنین افزایش میزان دینامیکی تصویر برای هر دو دوربین مهیا شده است. با خرید اقساطي iphone 11 هنرمندانه فیلم بگیرید!

دوربین سلفی نیز یک دوربین 12 مگاپیکسلی است که از لنز اولترا واید و عمق سنج صحیح استفاده می‌کند. با این آیفون می‌توانید بعد از فیلمبرداری، محتوای خود را نورپردازی نمایید، برش دهید، ویرایش کنید، چرخش دهید و هر طور که مایلید آن را ثبت نمایید! 

این آیفون از یک باتری تک قسمتی قدرتمند 3110 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. یک شارژ سریع 18 واتی نیز وجود دارد که در مدت زمان کوتاهی شما را به شارژ کامل می‌رساند. با خرید نقدی یا اقساطي iphone 11 کیفیت را احساس کنید!

یک صفحه نمایشگر 6.1 اینچی به صورت رتینای مایع وجود دارد که تراکم 326 پیکسل در اینچ دارد. در این نمایشگر از فناوری LCD استفاده شده است. یک شیشه محافظ ضد خش نیز بر روی صفحه نمایش وجود دارد.

وضوح تصویر در این صفحه 1792 در 282 پیکسل می باشد. در این دستگاه هوشمند از حسگر مجاورتی، سنجش نور، فشارسنج، شتاب سنج و ژیروسکوپ استفاده شده است. آیفون11 از سیستم عامل IOS 13 استفاده می‌کند و دارای فناوری‌های NFC، وای فای و بلوتوث می‌باشد. 

به علاوه قادرید از دو سیم کارت نانو در این گوشی استفاده نمایید. با خرید اقساطي iphone 11 از قابلیت‌هایی بی‌نظیر بهره‌مند شوید!

در آیفون 11 می‌توانید با فیس آیدی به راحتی به تایید هویت و تشخیص چهره خود بپردازید و به سرعت قفل گوشی خود را باز کنید. در عین حال سبب می‌شود که از دسترسی دیگران به حساب‌های گوشی شما جلوگیری شود. 

اگر به کشورهای دیگر سفر نمایید، می‌توانید با آیفون 11 پرداخت‌های خود را انجام دهید. با وجود فناوری ایر دراپ می‌توانید با آیپد، آیفون و مک خود ارتباط برقرار کنید و فایل‌های خود را جابجا نمایید. 

با این گوشی می‌توانید یک تجربی صوتی فراگیر را داشته باشید و آن را شبیه سازی نمایید. قابلیت هایی مثل دالبی اتموس و دالبی دیجیتال به شما کمک می‌کند تا یک صدای سه بعدی طبیعی و گویا که در حرکت‌ها وجود دارند را بشنوید. با خرید نقدی یا اقساطي iphone 11 تفاوت را تجربه کنید!

خرید گوشی موبایل اپل مدلiPhone 11

اگر مایلید تا يك آیفون11 تهیه نمایید، از طریق قسطی کلاب اقدام فرمایید! این پلت‌فرم در تامین کالاهای دیجیتال مورد نیاز شما فعالیت می‌کند. در صورت نیاز به خرید اقساطی می‌توانید از یکی از 4 روش موجود در سایت، درخواست اعتبار اقساطي نمایید. با خرید اقساطي iphone 11 یک گوشی هوشمند فوق‌العاده خواهيد داشت!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی ردمی 10A شیائومی

خرید اقساطی گوشی ردمی 10A شیائومی
اگر تمایل دارید به خرید اقساطی گوشی ردمی 10A شیائومی تنها کافی است به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

سایت دیجیکالا

سایت دیجیکالا
با مراجعه به سایت قسطی کلاب می توانید پس از انتخاب کالای مورد نظر خود تعداد ماه های اقساط را بین ۳ تا ۱۲ ماه انتخاب کنید و پس از انجام...