خرید نقدی گوشی شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/1 00:06:54

شرکت های زیادی در دنیا در حال طراحی و تولید تلفن همراه هستند که یکی از بهترین آن ها شرکت شیائومی می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 


خرید نقدی گوشی شیائومی


شرکت شیائومی 

برند شیائومی یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلفن همراه در دنیا می‌باشد که از کشور چین متولد شده است. شرکت شیائومی ابتدا از شهر پکن چین در سال 2010 شروع به فعالیت کرده است و در یک سال اول توانست بازار چین را در دست بگیرد، بعد از موفقیت های پیایی در کشور چین شروع به صادرات محصولات خود در سرتاسر دنیا کرده است و محبوبیت ویژه ای را بین مردم دنیا پیدا کرده است. 

شرکت شیائومی طراح و تولید کننده تلفن های همراه هوشمند و لوازم جانبی می‌باشد و کیفیت محصولات آن مثال زدنی است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با ویژگی های مثبت این برند تلفن همراه آشنا کنیم. 

سومین برند معتبر تلفن همراه! 

شاید برایتان جالب باشد که طبق نظر سنجی ها برند شیائومی در رتبه سوم جهانی قرار دارد و بازار فروش آن در کشور چین و هند از برند سامسونگ بالاتر می‌باشد. شرکت شیائومی به دلیل کیفیت ساخت بالا و تکنولوژی های منحصر به فرد لقب اپل شرق را گرفته است. یکی از ویژگی های مثبت تلفن های همراه شیائومی  قیمت مقرون به صرفه آن می‌باشد که فروش آن را دو چندان کرده است. 

برخلاف شرکت اپل که قیمت محصولات خود را بسیار بالا می‌برد، شرکت شیائومی در تلاش است که محصولات خود را با نازل ترین قیمت عرضه کند. اگر علاقه مند به خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی هستید، فروشگاه قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای را برای شما در نظر گرفته است. 

شرکت شیائومی رکورد گینس را شکست! 

شرکت شیائومی در سال 2015 به دلیل حجم بالایی از فروش در طی 24 ساعت توانست رکورد گینس را بشکند. شرکت شیائومی با قرار دادن تخفیفات باورنکردنی در سایت فروش خود، توانست طی 24 ساعت تعداد 2112010 تلفن همراه به فروش برساند و رکورد عجیبی را در گینس ثبت کند. ناگفته نماند که سود حاصل از این فروش نزدیک به 2.08 میلیارد یوان چین بوده است. 

شاید تا به امروز شما از محبوبیت و معروفیت برند شیائومی اطلاعی نداشتید، ولی حالا می دانید که برند شیائومی یکی از معروف ترین برندهای دنیا می‌باشد. به همین منظور فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه ای را برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی مهیا کرده است. 

شرکت شیائومی فقط با 5% حاشیه سود! 

یکی از حقایق باورنکردنی در مورد شرکت شیائومی حاشیه سود آن می‌باشد. شاید باورنکردنی باشد، ولی شرکت شیائومی اعتقاد دارد که تعداد فروش بالا با سود کم بهتر است تعداد فروش کم با سود بالا می‌باشد.

حاشیه سود 5% موجب شده است که شرکت شیائومی جز پرفروش ترین شرکت های دنیا شناخته شود. وبسایت قسطی کلاب خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی را با ارزنده ترین تخفیفات عرضه می دارد. 

لوگوی جالب شرکت شیائومی 

لوگوی شرکت شیائومی به گونه ای خاص طراحی شده است. اگر لوگوی شیائومی را برعکس کنید، کلمه ای که مشاهده می‌ کنید به زبان چینی به معنی قلب می‌باشد.

لوگوی شیائومی بیشتر شبیه حرف mi است که معنی خاصی دارد. یکی از جملات، عبارت (Mission Impossible) یا همان ماموریت غیرممکن است که نشان دهنده قدرت بالای شرکت شیائومی می‌باشد. 

خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی در قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع ترین فروشگاه‌های آنلاین در ایران می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. شما با مراجعه به وبسایت قسطی کلاب و انتخاب کالای مورد نظر می توانید به دو صورت نقدی یا اقساطی خرید خود را انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید. 

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به دو صورت خرید از بای چک و خرید از لیزینگ امکان پذیر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی کامپیوتر

فروش اقساطی کامپیوتر
زندگی امروزی بشر به گونه ای می باشد که برای افزایش کارایی خود باید از وسایل مدرن استفاده کند دور تا دور ما را کامپیوترها و موبایل ها احاطه کرده...

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mijia Quartz

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mijia Quartz
ساعت‌های هوشمند شیائومی جز پرطرفدار ترین اسمارت واچ‌های دنیا است که ار قیمت مناسبی برخوردار است. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند ...