خرید اقساطي خودرو ایرانی با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 08:16:24

خرید قسطی خودرو ایرانی یکی از راه‌های خرید خودرو است که جدیدا بین مردم بسیار پرطرف‌دار شده است. امروزه امکان خرید اقساطی بهترین خودرو ایرانی در یکی از فروشگاه‌ قسطی کلاب فراهم شده است. برای خرید اقساطی به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي خودرو ایرانی با چک



مزایا و معایب خرید اقساطي خودرو ایرانی

خرید قسطي خودرو ایرانی مزایا و معایبی دارد که به‌عنوان یک خریدار باید آنها را در نظر داشته باشیم. در اینجا ابتدا شما را با مزایای خرید اقساطی انواع خودرو ایرانی آشنا می‌کنیم.

•امکان خرید خودروهای باکیفیت و گران‌قیمت‌تر با پیش‌پرداخت مناسب.
•رهایی از نوسان‌های بازار و تورم که ممکن است قیمت خودرو را تغییر دهند.
•انجام مراحل خرید به‌صورت آنلاین و راحت.
•مدیریت بهتر هزینه‌ها و عدم نیاز به پس‌انداز یا قرض گرفتن برای خرید خودرو.

خرید قسطی خودرو ایرانی در کنار مزایایی که دارد، معایبی نیز خواهد داشت که در ادامه چندین نمونه از آن‌ها را معرفی خواهیم کرد:

•هزینه‌های اضافی مانند سود بانکی وجود خواهند داشت که باید پرداخت شوند.
•طولانی‌شدن مدت پرداخت اقساط و احتمال عدم تحویل سند خودرو در صورت تأخیر.
•ریسک کلاهبرداری برخی از شرکت‌ها یا فروشنده‌ها که ممکن است خودروی معیوب یا مشکل‌دار را بفروشند. 

کدام خودروها در زمره بهترین خودروهای ایرانی برای خرید قسطی محسوب می‌شوند؟

در فروشگاه معتبری همچون قسطی کلاب امکان خرید اقساطي انواع خودروهای ایرانی وجود دارد. در ادامه لیستی از بهترین خودروهای ایرانی برای خرید اقساطی را آماده کرده‌ایم. 

دنا

خودروی دنا یکی از معروف‌ترین خودروهای ایرانی است که در مدل‌ها و تیپ‌های مختلف از سال 1394 تاکنون تولید شده است. این خودرو تاکنون در نسخه‌های معمولی و پلاس تولید شده است. نسخه پلاس نیز به حالت توربو و بدون توربو است و امکان سفارش با گیربکس دستی و اتوماتیک برای این خودرو وجود دارد. موتور نصب شده بر روی خودروی دنا، موتور EF7 است که در نسخه معمولی توانایی تولید 110 اسب بخار قدرت را دارد. نسخه مجهز به توربوشارژ نیز می‌تواند تا 150 اسب بخار قدرت را تولید کند. در ضمن نسخه جدیدتری از دنا به بازار عرضه شده است که آن را با نام دنا جوانان می‌شناسیم. موتور این خودرو بنا به تقویت‌هایی که بر روی آن صورت گرفته، می‌تواند 170 اسب بخار قدرت را تولید کند. 

تارا

خودروی تارا یکی دیگر از گزینه‌های موجود برای خرید قسطي خودرو ایرانی است. این خودرو که بر روی پلتفرم خودروی پژو 301 توسعه‌یافته است، محصولی جدید از شرکت ایران‌خودرو محسوب می‌شود. این خودرو با موتور تیو فایو پلاس عرضه می‌شود که 113 اسب بخار قدرت دارد. همچنین امکان سفارش این خودرو با گیربکس دنده‌ای و اتوماتیک وجود دارد. 

شاهین

محصول جدیدی از گروه خودروسازی سایپا است که به ‌نوعی در رقابت با خودروی تارا تولید شده است. این خودرو در ابتدای عرضه با یک موتور چهارسیلندر توربوشارژ عرضه می‌شده است. این موتور به دلیل 8 سوپاپه بودن، تنها قادر به تولید 110 اسب بخار بود که رقم چندان مناسبی برای موتور توربوشارژ محسوب نمی‌شود. این امر باعث گردید تا در نسخه‌های جدیدتر این خودرو از موتور tu5 پلاس استفاده شود. 

کوییک

خودرو کوییک یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای خرید قسطی خودرو ایرانی محسوب می‌شود. این خودرو توسط گروه خودروسازی سایپا تولید می‌شود و در طول چند سالی که از شروع عرضه آن می‌گذرد، در تیپ‌ها و مدل‌های مختلفی تولید شده است. این خودرو به‌عنوان یک هاچ بک کوچک شهری ایفای نقش می‌کند و گزینه خوبی برای خرید اقساطي یک خودروی شهری محسوب می‌شود. 

ساینا

خودرو ساینا یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای خرید قسطی خودرو ایرانی محسوب می‌شود. این خودرو که توسط شرکت خودروسازی سایپا تولید می‌شود، به‌عنوان ارزان‌ترین خودروی سواری گروه سایپا نیز محسوب می‌شود. این خودرو در آخرین نسخه‌ای که به بازار عرضه شده، امکان تولید حدود 90 اسب بخار قدرت را دارد. 

خرید قسطي خودرو ایرانی از فروشگاه قسطی کلاب

در این مقاله از وبلاگ کلاب رنتر شما را مزایای خرید قسطی خودرو ایرانی آشنا کردیم. همچنین بهترین خودرو ایرانی را از نقطه نظرهای مختلف برای خرید اقساطی معرفی کردیم. در پایان درصورتی‌که به جای خرید نقدی تمایل به خرید خودرو قسطی دارید، قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای را برای شما ارائه کرده است. این مجموعه مدتی است که امکان خرید اقساطی انواع وسایل نقلیه را نیز به سبد محصولات خود افزوده است. در پایان درصورتی‌که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح‌های اعتباری موجود در قسطی کلاب برای خرید قسطی خودرو ایرانی دارید، از شما دعوت می‌کنیم تا به صفحه مربوطه در وب‌سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی پژو 405

فروش قسطی پژو 405
کمپانی پژو محصولات منحصر به فرد و عالی دارد که خوشبختانه در کشور ایران نیز به فروش می‌رسد. برای خرید قسطی پژو 405 به بخش وسایل نقلیه...

فروش قسطی پژو 207

فروش قسطی پژو 207
یکی از جذاب‌ترین محصولات کمپانی پژو بی شک خودور 207 است که بسیار مدرن و جوان پسند طراحی و تولید شده است. برای خرید قسطی پژو 207...