خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/27 10:20:46

برای خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ با سفته



خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ؛ بهترین انتخاب برای شما

خرید یک کالای دیجیتال مناسب، دغدغه‌ی بسیاری از کاربران بوده و برندهای معتبر جهانی، برای پاسخ به این نیاز کاربران، مدل‌های متفاوتی از کالاهای دیجیتال خود را، از جمله گوشی‌های هوشمند، به بازار عرضه کرده‌اند. از این‌رو، انتخاب بهترین کالا کمی دشوار بوده و کاربران برای خرید بهترین گزینه، به راهنمایی نیاز خواهند داشت. در میان برندهای مختلف گوشی هوشمند، برند سامسونگ یکی از پرآوازه‌ترین برندها بوده که خوشبختانه توانسته در سال‌های اخیر، نظر کاربران متعددی را به مدل‌های مختلف خود جلب کند. 

یکی از مدل‌هایی که در بازار ایران بسیار پرفروش بوده، سری A گوشی‌های سامسونگ می‌باشد. گوشی a33 با بهبود قابل توجهی که نسبت به سری قبل، یعنی a32 داشته، تبدیل به یکی از پرفروش‌های سال شده و از نظر بسیاری از کاربران، بهترین گوشی سامسونگ است.

مزیتی که خرید اقساطی گوشی a33 سامسونگ از سایت ما دارد، بهره‌مندی از شارژ سریع 25 واتی و همچنین بلندگوهای استریو می‌باشد. علاوه‌بر‌این، چیپست این مدل گوشی، از نوع سامسونگ اگزینوس 1280 بوده و اندروید آن نسخه 12 می‌باشد. همچنین، دوربین‌های قدرتمند گوشی a33 سامسونگ، ثبت لحظات خاطره انگیز را با بهترین کیفیت، برای شما میسر می‌سازد.

نمایشگری با‌کیفیت؛ قابلیتی که کاربران در جستجوی آن هستند!

اگر در انتخاب و خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ مردد هستید، باید بگوییم که کیفیت بالای نمایشگر این مدل گوشی، می‌تواند شک و تردید شما را از بین ببرد. بدون تردید، کیفیت بالای نمایشگر سامسونگ a33 ، یکی از دلایل پرفروش بودن آن در بازار است. نمایشگر این گوشی با ابعاد 4/6 اینچ از نوع Super AMOLED بوده و حداکثر نرخ نوسازی آن 90 هرتز می‌باشد. همچنین، این نمایشگر با نسبت تصویر 20:9 و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، می‌تواند لذت تماشای فیلم‌ها و بازی‌ها را با بهترین کیفیت برای شما به ارمغان آورد. همچنین، نور صفحه در فضای باز نیز مطلوب بوده و کاربران مشکلی برای دیدن صفحه نمایش در زیر نور آفتاب نخواهند داشت.

با دوربین سامسونگ a33 بهترین عکسها را ثبت کنید!

یکی از فاکتورهایی که در زمان خرید گوشی‌های هوشمند به آن بسیار دقت می‌شود، کیفیت دوربین گوشی است. دوربین اصلی گوشی سامسونگ a33 نیز، با کیفیت 48 مگاپیکسل، تصاویر را با جزئیات فراوان ثبت می‌کند. همچنین، وجود قابلیت OIS در دوربین گوشی a33، با صرف‌نظر از لرزش دست در هنگام عکاسی، تصاویر را با وضوح بیشتری ثبت می‌کند. با خرید اقساطی گوشی a33 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

 دوربین سلفی این گوشی نیز، 13 مگاپیکسلی بوده و می‌تواند تصاویر را با کیفیت و وضوح بالایی ثبت نماید. علاوه‌بر‌این، لنز فوق عریض این مدل گوشی سامسونگ، 8 مگاپیکسل بوده و نویز تصاویر را تا حد امکان از بین می‌برد. از نظر فیلم‌برداری نیز، این مدل گوشی بسیار پرقدرت ظاهر شده و قادر به ضبط فیلم‌هایی با کیفیت 1080p می‌باشد. همچنین، رزولوشن فیلم‌برداری دوربین‌ سلفی این مدل گوشی سامسونگ نیز، حداکثر  4k می‌باشد.

عمر باتری سامسونگ a33

اگر جز آن دسته از کاربرانی هستید که عمر باتری گوشی برایتان بسیار مهم است، باید بدانید که با خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ، صاحب یک گوشی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهید شد که از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد. باتری این مدل گوشی، از شارژ سریع پشتیبانی کرده اما قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را ندارد. باتری گوشی a33 دوام بالایی داشته و در صورت استفاده‌ی متعارف از آن، می‌توان انتظار داشت که گوشی تا 2 روز شارژ نگه دارد. اما در صورتیکه از گوشی برای تماشای فیلم یا بازی کردن استفاده می‌کنید، باید به صورت مداوم آن را شارژ کنید. شارژ کامل a33 حدود 5/1 ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

خرید اقساطی گوشی a33 سامسونگ از سایت قسطی کلاب

در صورتیکه امکان خرید نقدی گوشی سامسونگ مدل a33 برای شما امکان‌پذیر نمی‌باشد، می‌توانید خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب را انتخاب کنید. در سایت قسطی کلاب قیمت گوشی سامسونگ و شرایط خرید اقساطی به طور کامل شرح داده شده است. گفتنی است که گوشی سامسونگ a33 با قابلیت‌های بی‌نظیر خود، از جمله حسگرهای کاربردی، حافظه و رم بالا، تراشه قدرتمند و طراحی زیبا و خیره‌کننده، توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. اگر شما هم در جستجوی یک گوشی خوب و کاربردی هستید، با شرایط فروش قسطی ما آشنا شده و نسبت به خرید اقدام نمایید. با خرید از ما، از نظر ضمانت و گارانتی نیز، مطمئن باشید. اصالت کالاهای قسطی کلاب زبانزد بوده و ما برای جلب رضایت مشتریان خود، از قطعات و کالاهای اورجینال استفاده می‌کنیم.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشي a02

خرید قسطی گوشي a02
اگر قصد خرید یک گوشی مناسب و مقرون به صرفه را دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی گوشي a02 از بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی Y7p هوآوی

خرید قسطی گوشی Y7p هوآوی
برند هوآوی جز پرطرفدارترین برندهای چینی است که دارای کیفیت و توع محصولاتی بالایی است. برای خرید اقساطی گوشی Y7p هوآوی با قیمتی ...