خرید گوشی شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/7 15:36:11

گوشی موبایل را می توان یک کالای دیجیتال دانست که به یک وسیله ضروری تبدیل شده است. با پیشرفت تکنولوژی و انتخاب گوشی های معتبر به راحتی کار های روزمره افراد در حال انجام شدن می باشد.جهت خرید گوشی شیائومی به بخش وسایل دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.




خرید اقساطی گوشی شیائومی

امروزه اکثر افراد در سراسر جهان از گوشی های هوشمند استفاده می کنند به گونه ای که بسیاری از افراد از طریق گوشی هوشمند خود، درآمدزایی می کنند. همچنین بسیاری از افراد برای انجام بازی و یا حضور در شبکه های اجتماعی از گوشی هوشمند استفاده می کنند. 

در سال های اخیر ما شاهد این می باشیم که شرکت های زیادی در زمینه ساخت گوشی های هوشمند فعالیت می کنند. هر کدام از این شرکت ها به دنبال فروش بیشتر هستند و برای این کار سعی می کنند، کیفیت گوشی های خود را بالا ببرند. 

متاسفانه با افزایش قیمت گوشی هایی نظیر سامسونگ و اپل در ماه های اخیر بسیاری به دنبال خرید گوشی هایی هستند که در عین مجهز بودن به فناوری های جدید، قیمت مناسبی داشته باشند. اگر شما به دنبال خرید گوشی هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که محصولات شرکت شیائومی را امتحان کنید.

شیائومی یک استارتاپ چینی است که در سال 2010 با تمرکز بر ساخت گوشی های هوشمند کار خود را آغاز کرد. در ادامه فعالیت این شرکت اقدام به تولید محصولات دیگری نظیر دستبند سلامتی نیز کرد. این شرکت به طور مستقیم محصولات خود را به خریداران می فروشد.

اگر به دنبال این هستید که زیبایی گوشی های اپل را در اندروید داشته باشید، گوشی های شیائومی بهترین گزینه برای شما می باشند. این گوشی ها ظاهر خوبی دارند و توانسته اند تا حد زیادی نیاز کاربر را رفع کنند. شیائومی برای اولین بار به صورت بین المللی گوشی های خود را در هند توزیع کرد و بعد از آن فعالیت خود را در بازار سایر کشور ها گسترش داد.

ویژگی های گوشی شیائومی

ما در چند سال اخیر شاهد این بودیم که خریداران ایرانی از گوشی های شیائومی استقبال خوبی کردند. یکی از گوشی های این شرکت Mi 6 است. بدنه این گوشی از جنس شیشه و فلز است. این گوشی دارای دو لنز دوربین 12 مگاپیکسلی است. همچنین با حذف جک 3.5 میلی متری هدفون امکان استفاده از باتری بزرگتر در آن فراهم شده است.

نمایشگر این گوشی 5.15 اینچی و از نوع فول اچ دی است. پردازنده این دستگاه اسنپدراگون 835 است. این موبایل مجهز به رم 6 گیگابایتی است و ظرفیت باتری آن 3350 میلی آمپر بر ساعت است. در این گوشی از سیستم عامل 7.1.1 استفاده شده است.

یکی از گوشی های ارزان قیمت شیائومی ردمی نوت 4 است که از بسیاری از جهات نسبت به نسل قبل خود پیشرفته تر است. شما می توانید این گوشی را در دو مدل رم 2 و 4 گیگابایتی تهیه کنید.

نمایشگر این موبایل 5.5 اینچ و از نوع فول اچ دی است. پردازنده آن اسنپدراگون 625 است. سیستم آن نیز اندروید 6 است.

شیائومی با معرفی می میکس ثابت کرد که نه تنها از شرکت های دیگر تقلید نمی کند، بلکه می تواند الهام بخش سایر شرکت ها باشد. این گوشی 6.4 اینچی از مشخصات سخت افزاری بالایی برخوردار است. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 821 استفاده می کند. جهت خرید گوشی شیائومی می توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید و سفارش خود را اینترنتی انجام دهید.

فروش ویژه و استثنایی گوشی شیائومی در قسطی کلاب

همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی و زندگی، نوع نیاز افراد تغییر کرده است. از این رو شرکت های مختلف در حال به روز رسانی گوشی های خود می باشند.

 سایت قسطی کلاب یک سایت اینترنتی است که این کالا های به روز شده را به صورت اقساطی و با شرایط ویژه ای به فروش می رساند تا افراد با هر توان مالی که دارند، بتوانند این کالای دیجیتال را تهیه و خریداری کنند. 

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 صورت است. خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

مدل های گوشی سامسونگ

مدل های گوشی سامسونگ
شاید خیلی مواقع برای شما پیش آمده باشد که امکان خرید موبایل برایتان وجود نداشته است در چنین مواردی بسیاری از افراد از خرید گوشی های مورد نظر ...

خرید نقدی لپتاپ ایسر

خرید نقدی لپتاپ ایسر
برندهای متنوعی به طراحی و تولید لپتاپ می‌پردازند که یکی از معروف‌ترین آن ها برند ایسر می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ ایسر به بخش...