پیش فروش لوازم خانگی

تاریخ انتشار:
1403/2/7 07:57:35

سایت قسطی کلاب، فروشگاهی آنلاین برای فروش لوازم خانگی به صورت اقساطی است. اگر تصمیم به خرید لوازم خانگی  را دارید، به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

پیش فروش لوازم خانگی


پیش فروش لوازم خانگی به صورت اقساطی

با توجه به درگیری ها و مشغله های روزانه، وقت ارزش دوچندانی پیدا کرده است و تعداد افراد کم و محدودی هستند که برای کار های پیش پا افتاده و بی اهمیت وقت خود را هدر می دهند، در نتیجه هر وسیله ای که باعث سرعت بخشیدن امور در طی شبانه روز شود، از ملزومات زندگی بشمار می رود.

لوازم خانگی یکی از کالا های حیاتی و واجب در زندگی بحساب می آیند ، طوری که کارایی هر کدام از این لوازم باعث تسریع و بهینه شدن کلیه کارهای روزمره منزل می شوند و نه تنها بسیاری از خانم های خانه دار، بلکه کلیه خانم های شاغل از وجود همچین مزیتی بهره می برند.

بسیاری از افراد  در زمان خرید لوازم خانگی در پی محصول و کالا هایی هستند که قیمت مناسب تری نسبت به سایر کالا های موجود در بازار داشته باشد، تا از عهده پرداخت مبلغ آن بر بیاند. متاسفانه قیمت لوازم خانگی افزایش چشمگیری داشته است .

امروزه با توجه به وجود بحران اقتصادی حاکم بر جامعه بسیاری از افراد در حوزه خرید کالا علی الخصوص لوازم خانگی ضروری دچار مشکلات اساسی و چشمگیر مالی  شده اند و قادر به خرید نیاز های اولیه زندگی نیز نیستند. در چنین حالتی توان مالی خرید لوازم ضروری افراد در حداقل خود قرار می گیرد، اما نسبت به شرایط فعلی بشریت و جایگاه تکنولوژی در دنیا همگان برای داشتن یک زندگی بی دغدغه نیازمند یک سری لوازم خانگی واجب اولیه می باشیم.

همان طور که همگی می دانیم ادامه زندگی بدون لوازم خانگی بسیار سخت و دشوار خواهد بود، در نتیجه برای  رهایی از مشکلات، خرید بدون دغدغه، به دور از هرگونه مشکل مالی و برخورداری از این مزیت های لوازم خانگی راهکار پیشنهادی ما خرید به صورت اقساطی است که دارای مزیت خرید کالا بدون پرداخت کل مبلغ در زمان خرید می باشد.

به طور کلی لوازم خانگی یکی از ملزومات هر خانه ای محسوب می شود و نمی توان از خرید آن ها چشم پوشی یا بدون آن ها زندگی کرد، پس با خرید قسطی لوازم خانگی یکی از بزرگ ترین نیاز های زندگی به آسانی برطرف می شود. مزیت خرید قسطی کالا این است که بدون نیاز به پس انداز و ایجاد مشکل مالی به راحت ترین شکل ممکن شما می توانید کالا مورد نیاز خود را تهیه کنید. در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب، خرید و پیش فروش اقساطی لوازم خانگی امکان پذیر است.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور ارائه خدمات فروش به صورت اقساطی  تاسیس شده است که به عنوان بزرگ ترین پلتفرم فروش اقساطی کالا در ایران  با تامین کالا های متنوع در کشور مطرح شده است،  در اصل قسطی کلاب سایت فروش اقساطی کالا است.

 قسطی کلاب، امکان خرید آسان کالا را طی اقساط 12 ماهه برای انواع لوازم خانگی ایجاد کرده است. طرح پیش فروش لوازم خانگی توسط قسطی کلاب یکی از راهکارهای کارآمدی می باشد که توسط آن کمک شایانی به رفاه حال مشتریان و مصرف کننده ها  خواهد شد .

بر اساس این طرح تولید کننده های داخل کشور، لوازم خانگی خود را به صورت پیش فروش عرضه می نمایند و کلیه مصرف کننده ها با بررسی ویژگی های محصول می توانند درخواست خرید خود را ارسال نمایند.

لازم به ذکر است  ضمانت در این روش خرید برای تحویل به موقع کالا بدون تاخیر و انجام تعهدات کارخانه، در نظر گرفتن 25 درصد جریمه است که در صورت هرگونه مشکل و عدم تحویل به موقع  منظور خواهد بود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اجاق گاز رومیزی هافنبرگ

خرید اقساطی اجاق گاز رومیزی هافنبرگ
اجاق گاز رومیزی هافنبرگ از جمله لوازم خانگی است که با خرید آن می توانید از داشتن آشپزخانه ای شیک و زیبا لذت ببرید. به خصوص که قسطی کلاب امکان خرید...

خرید قسطي اتو ایستاده فیلیپس

خرید قسطي اتو ایستاده فیلیپس
برای داشتن لباس‌هایی صاف و اتو کشیده پیشنهاد ما به شما خرید قسطي اتو ایستاده فیلیپس از بخش اتو در دسته بندی لوازم خانگی سایت...