خرید note 8 pro شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/9 10:48:05

برند شیائومی با ارائه بهترین محصولات دیجیتالی و قیمتی بسیار مناسب توانسته است توجه همگان را به خود جلب کند. برای خرید اقساطی note 8 pro شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید note 8 pro شیائومی


note 8 pro شیائومی

گوشی شیائومی نوت 8 پرو یکی از گوشی‌های رقابتی و جدید موجود در بازار است که از پردازنده HelioG90T استفاده می‌کند. پردازنده‌های این گوشی یک پردازنده هشت هسته‌ای است که قدرت پردازشی 2 گیگاهرتزی دارد در کنار این پردازنده یک سیستم خنک کننده نیز وجود دارد که فقط در گوشی‌های مخصوص بازی مانند بلک شارک 2 پرو وجود داشته است.

به علاوه دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که به سرعت شارژ می‌شود. این گوشی هوشمند، در پشت بدنه، از دوربین‌های چهارگانه بهره‌مند است.

این سه مشخصه از ویژگی‌های این مدل گوشی فوق العاده می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی note 8 pro شیائومی یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید!

همچنین این گوشی در یک ورژن از رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی برخوردار می‌باشد و در نسخه دیگر از رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی برخوردار است.

این گوشی یکی از گوشی‌های میان رده سال 2019 به شمار می‌رود که می‌توان گفت بیشتر به گوشی‌های بالارده نزدیک است تا میان رده! قابلیت خرید اقساطی note 8 pro شیائومی در قسطی کلاب فراهم شده است.

خصوصیات صفحه نمایش

صفحه نمایش این گوشی از تکنولوژی دارای تکنولوژی IPS است و یک ناچ کوچک در قسمت بالایی وجود دارد. اندازه صفحه نمایش 6.53 اینچ می‌باشد. همچنین از وضوح تصویری به معادل 2340 در 1080 پیکسل بهره‌مند است و تراکم پیکسلی آن 395 پیکسل بر اینچ می‌باشد. 

ابعاد تصویر به صفحه برابر با 19.5 است. جنس صفحه نمایش آن از پلاستیک گوریلاگلاس 5 می‌باشد. این صفحه نمایش از تکنولوژی HDR پشتیبانی می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی note 8 pro شیائومی به آسانی و با لذت در نمایشگری فوق‌العاده فیلم ببینید و بازی کنید!

دوربین‌ها

دوربین اصلی یک دوربین 64 مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم f/1.9 است که به همراه آن یک لنز رزولوشن 8 مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 و لنز فوق عریض زولوشن 2 مگاپیکسل با دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 و هم‌چنین دوربین چهارم رزولوشن 2 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 وجود دارد.

این گوشی هوشمند دارای قابلیت زوم 10 برابر است و از یک فلش دوگانه LED بهره‌مند است. دوربین سلفی نیز یک دوربین 20 مگاپیکسلی است. دوربین‌های این گوشی دارای قابلیت‌های پانوراما، فتوسل، خاصیت تاچ یا لمسی، تشخیص چهره و تایمر هستند. با خرید اقساطی note 8 pro شیائومی هنرمندانه عکس بگیرید.

ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

این گوشی دارای حسگرهایی مثل ژیروسکوپ، تشخیص چهره، اثر انگشت، شمارشگر فاصله، سنسور مجاورتی، مادون قرمز، بلوتوث، قطب نما، تایمر، NFC و USB می‌باشد. این گوشی در برابر قطرات آب، نظیر باران مقاوم است. 

در این گوشی به صورت همزمان می توانید از دو سیم‌کارت را بهره‌مند شویم. سیستم عامل این گوشی اندروید 9 می باشد. با خرید نقدی یا اقساطی note 8 pro شیائومی از ویژگی‌های متعددی بهره‌مند شوید.

خرید قسطی note 8 pro شیائومی

اگر قصد دارید تا یک گوشی هوشمند note 8 pro شیائومی خریداری نمایید به وبسایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلتفرم در زمینه خرید نقدی و اقساطی کالاهای دیجیتالی استفاده نمایید. 

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی را بدهید و از یکی از روش‌های چهارگانه خرید اقساطی از بای چک، لیزینگ فراز اندیشان، لیزینگ صنعت و معدن و یا لیزینگ پارسیان اقدام نمایید.

در خرید اقساطی از لیزینگ فرازاندیشان، مدارک ارسالی تا حداکثر 72 ساعت کاری بررسی می‌شود و سقف اعتبار در این روش تا ده میلیون تومان است. به این نکته توجه داشته باشید که تنها شهروندان ساکن در البرز و تهران می‌توانند از این روش اعتبار خرید، اقدام نمایند. 

پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی note 8 pro شیائومی از قسطی کلاب است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

لپتاپ دیجی کالا

لپتاپ دیجی کالا
لپتاپ یکی از دوست داشتنی ترین طراحی های را دارد که علاوه بر زیبایی کارایی بالایی نیز دارد. اگر تمایل به خرید لپتاپ دارید به بخش کالای دیجیتال....

خرید اقساطی لپتاپ ایسر با سفته

خرید اقساطی لپتاپ ایسر با سفته
اگر تمایل به خرید اقساطی لپتاپ ایسر با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...