خرید قسطی گلکسی S10 پلاس سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/8 14:19:07

دنیای بی پایان محصولات سامسونگ بار دیگر مدل جدیدی را به بازار عرضه کرده است. برای خرید اقساطی گلکسی S10 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گلکسی S10 پلاس سامسونگ


گلکسی  S10 سامسونگ

این محصول نتیجه ده سال پیشرو بودن در طراحی گوشی و معرفی نسل بعدی در نوآوری تولید گوشی است. به روز رسانی‌های نوآورانه نسل بعدی گوشی‌های سامسونگ در راه است تا از این هم قدرتمندتر عمل نماید.

 سامسونگ ادعا دارد تا با خرید این گوشی می توانید از جدیدترین تجربه های گلکسی در تلفن همراه خود بهره‌مند شوید و نرم‌افزارهای خود را روز به روز رسانی کنید تا قابلیت‌های جدیدی که اکنون در دسترس شماست را کاوش نمایید. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گلکسی S10 پلاس سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

ویژگی Single Take

یکی از ویژگی‌های موجود سینگل تیک است. با حالت عکسبرداری متوالی می‌توانید، توان خارق‌العاده‌ای را پدید آورید. روی شاتر ضربه بزنید و به مدت 3 الی 10 ثانیه دوربین را در اطراف خود به حرکت درآورید تا از کل صحنه‌ها عکس بگیرد، اگر به گالری بروید، فرمت‌هایی را که به صورت خودکار ایجاد شده است، مشاهده خواهید کرد. با خرید اقساطی گلکسی S10 پلاس سامسونگ یک تجربه عکاسی منحصر به فرد داشته باشید!

ویژگی‌های فوق‌العاده

با ویژگی هایپرلپس، نحوه فیلم‌برداری شبانه را ارتقا دهید و عکس‌هایی را با نوردهی طولانی مدت به آثار هنری ویدیوی تبدیل کنید و در حالت ویدیوی حرفه‌ای نیز با در اختیار داشتن امکانات در سر انگشتان خود، کنترل تمامی ویدیوها را به دست بگیرید.

 به تنظیماتی مانند ایزو، سرعت شاتر و میزان نوردهی دستی مشغول شوید. فیلتر سفارشی نیز کمک می‌کند تا موارد دلخواه را به عکس‌هایتان اضافه نمایید.

در هنگام ضبط کردن دوربین جلو و عقب با کیفیتی به ضبط می‌پردازد. می‌توانید بی وقفه دوربین را بین این دو حالت جابه‌جا کنید. با خرید نقدی یا اقساطی گلکسی S10 پلاس سامسونگ همه‌چیز فوق‌العاده است!

اشتراک گذاری سریع

در این گوشی هوشمند، اشتراک‌گذاری بسیار آسان شده است. مخاطبانی که در نزدیکی شما هستند مشاهده می‌شوند تا بتوانید همزمان کسانی که دوست دارید انتخاب کنید و اشتراک گذاری را بدون اینکه با آنها جفت سازی انجام دهید آغاز کنید! 

اشتراک گذاری موسیقی به شما امکان می‌دهد تا بی وقفه به تلفن جفت شده با بلوتوث دوستانتان متصل شوید و از طریق بلندگوهای خودروی او موسیقی پخش کنید بدون این که لازم باشد تا کابل داشته باشید. با خرید اقساطی گلکسی S10 پلاس سامسونگ تجربه‌ای منحصر به فرد در اشتراک‌گذاری را کشف کنید!

صفحه نمایش

 نمایشگر امولد متحرک بسیار چشم نواز است و صفحه نمایش را به نوآورانه‌ترین صفحه نمایش در خانواده گلکسی تبدیل می‌کند!

قفل امنیتی

کافی صفحه را لمس نمایید تا قفل باز شود. با انتقال سنسور امنیتی از پشت گوشی به جلوی آن می‌توانید اثر انگشت التراسونیک را به صورتی مستقیم در صفحه نمایش قرار دهید. با خرید نقدی یا اقساطی گلکسی S10 پلاس سامسونگ بدون نگرانی از تلفنتان استفاده نمایید.

قابلیت power share

این قابلیت کمک می‌کند تا به صورت بی‌سیم گوشی خود را شارژ نمایید. این گوشی با شما هماهنگ می‌شود و لازم نیست تا شما با گوشی هماهنگ شوید! 

هوش مصنوعی زندگی شما را روان می‌کند و برنامه روزانه Bixby بر اساس زمان یا موقعیت مکانی به شما تجربه‌ای هوشمند برای اپلیکیشن‌ها و کارهای متداول روزانه را پیشنهاد می‌دهد.

خرید قسطی گلکسی S10 پلاس سامسونگ

برای داشتن این گوشی فوق‌العاده که نسل بعدی گوشی‌های سامسونگ است به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این وبسایت در زمینه خرید کالاهای دیجیتالی بهره‌مند شوید.

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی می‌توانید به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گلکسی S10 پلاس سامسونگ از این سایت می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گلکسی واچ 4 کلاسیک

خرید اقساطی گلکسی واچ 4 کلاسیک
اگر اهل استفاده از گجت‌های پوشیدنی هستید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید قسطی گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ می‌باشد. برای خرید...

خرید اقساطی گوشی موبایل

خرید اقساطی گوشی موبایل
به صورت عام، هر وقت سخن از خرید اقساطی گوشی موبایل می‌شود، دلیل اصلی آن کم بود بودجه اعلام می‌شود. این در حالی است که کم بود بودجه فقط یکی از ...