خرید اقساطی Xbox one X

تاریخ انتشار:
1403/2/10 09:45:05


جهت خرید اقساطی Xbox one X به بخش وسایل سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.




خرید اقساطی Xbox one با اقساط بلند مدت

در شرایط حاضر و با افزایش قیمت دلار قیمت بسیاری از وسایلی که از خارج از کشور وارد می شوند افزایش پیدا کرده اند. یکی از این وسایل کنسول بازی است. با توجه به اینکه کودکان امروزی همه از کنسول بازی استفاده می کنند شما نمی توانید این وسیله را نادیده بگیرید. 

اگر به دنبال خرید کنسول بازی برای فرزند خود هستید اما از پس خرید آن بر نمی آیید ما به شما پیشنهاد می کنیم که به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید تا از طریق این سایت میتوانید اقدام به خرید کنسول بازی کنید. یکی از کنسول های بازی پرطرفدار ایکس باکس وان ایکس است. این کنسول بازی در سایت قسطی کلاب موجود است از این شما می توانید از طریق سایت قسطی کلاب این کالا را خریداری کنید.

اگر هنگام بازی با کنسول به دنبال این هستید که بازی شما کیفیت بالایی داشته باشد ما به شما پیشنهاد می کنیم که از ایکس باکس وان ایکس استفاده کنید. این کنسول از بلورهای UHD و همچنین از استاندارد HDR پشتیبانی می کند. اگر به دنبال این هستید که کیفیت 4K را تجربه کنید در این صورت ایکس باکس وان ایکس را انتخاب کنید. 

این کنسول بهترین کنسول بازی است که توسط شرکت مایکروسافت روانه بازار شد و قادر است تمام بازی ها را با کیفیت بالا اجرا کند. شما از طریق این کنسول بازی می توانید لحظات جذابی را تجربه کنید.

اگر اهل فیلم دیدن باشید مطمئنا از ویژگی جدید که در کنسول ایکس باکس وان ایکس وجود دارد لذت خواهید برد. اگر خوره بازی باشید می دانید که در بازی اتفاقات جالبی رخ می دهد. شما به وسیله ایکس باکس وان ایکس می توانید این لحظات را ضبط کنید. 

این کنسول نه تنها قدرتمندترین کنسول بازی شرکت مایکروسافت است بلکه گران قیمت ترین آن نیز می باشد. اگر جزء گیمرهای حرفه ای و کسانی هستید که به بازی های ویدئویی علاقمند هستند این کنسول بازی برای شما بهترین گزینه است. پس بهتر است بدون در نظر گرفتن محدوده قیمت این کنسول بازی را خریداری نمایید.

بازی های اختصاصی کنسول ایکس باکس وان ایکس خیلی زیاد نیست. همچنین این کنسول از هدست واقعیت مجازی پشتیبانی نمی کند.

ایکس باکس وان ایکس از لحاظ ظاهری ساده می باشد. این کنسول تقریبا هم اندازه ایکس باکس وان اس است. اینکه شرکت مایکروسافت توانسته است سخت افزار قدرتمندی را به علاوه آداپتور داخلی درون جعبه ای به اندازه ایکس باکس وان اس جای دهد قابل تحسین است.

این کنسول نسبت به رقیب اصلی خود پلی استیشن 4 پرو 500 گرم سنگین تر است. شاید در ابتدا همین مساله باعث شود که شما برای خرید این کنسول دچار تردید شوید اما باید گفت سنگینی این کنسول بخاطر سخت افزار قدرتمندی است که داخل آن وجود دارد و همین مساله می تواند خیال شما را راحت کند.

بدون شک هدف نهایی تمام کنسول های بازی این است که گیمرها بتوانند لحظات بهتری را تجربه کنند. با قطعیت می توان گفت شما با استفاده از ایکس باکس وان ایکس می توانید این لحظات را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تردمیل

خرید اقساطی تردمیل
خیلی از افراد جامعه به دلیل مشغله های زیاد، زمان کافی برای ورزش را ندارند، اما می توانند از طرح خرید اقساطی تردمیل بهره مند شوند. شما

خرید قسطی ps4 با چک

خرید قسطی ps4 با چک
کنسول بازی سونی جز برترین کنسول‌های بازی در دنیا است. برای خرید قسطی ps4 با چک به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید...