فروش اقساطی گوشی در تهران

تاریخ انتشار:
1403/2/6 01:47:26

گوشی‌های دیجیتال و هوشمند امروز در دست همگان دیده می‌شوند، با توجه به افزایش نرخ و قیمت این کالا در بازار فروش اقساطی گوشی مطرح می‌شود. جهت مشاهده جزئیات فروش اقساطی گوشی در تهران به بخش خرید قسطی گوشی موبایل مراجعه کنید.                 

فروش اقساطی گوشی در تهران

فروش اقساطی گوشی‌های هوآوی در تهران

با توجه به نیاز بشریت به گوشی‌های همراه، امروزه شرکت‌های زیادی وجود دارند که در حال حاضر مشغول ساخت گوشی‌های همراه هوشمند هستند. در میان این کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، شرکت هوآوی به ساخت گوشی‌های میان رده‌ای با قیمت مناسب معروف است، البته در چند سال اخیر ما شاهد این بودیم که شرکت هوآوی گوشی‌های هوشمندی را وارد بازار کرده است که از نظر کیفیت با گوشی‌های سامسونگ و حتی اپل برابری می‌کرده است. برای خرید قسطی گوشی در تهران به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

با شرایط اقتصادی حاکم در جامعه  بسیاری از افراد و کاربران ترجیح می‌دهند، به جای خرید از شرکت‌های بزرگ مانند سامسونگ و اپل که هزینه‌ای اضافی برای برند خود از مشتری دریافت می‌کنند، از شرکت‌های میان رده مانند هواوی خرید کنند.

ما در مطلب قصد داریم، یکی از گوشی‌های هوشمند و پر طرفدار شرکت هوآوی را به شما معرفی کنیم. این گوشی هوشمند هوآوی مدل 9 STF-L09 می‌باشد. این مدل گوشی شامل 5.15 اینچ صفحه نمایشگر، 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه خارجی است. برای خرید اقساطی گوشی در تهران می‌توایند به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

در این گوشی از دو دوربین 20 و 12 مگاپیکسلی استفاده شده که در قاب پشت گوشی وجود دارند، این دوربین‌ها مجهز به فلش Dual Tone LED‌ می‌باشند. دوربین‌های استفاده شده در این گوشی‌های هوشمند در کنار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی امکانات مختلفی را نسبت به سایر گوشی‌های موجود در بازار ارائه می‌دهد.

این گوشی دارای سیستم عامل اندرویدی 7 می‌باشد. این گوشی از لحاظ لوازم جانبی نیز قوی وارد عمل شده است، به طور مثال ظرفیت باتری این گوشی نیز 3200 میلی آمپر است. اگر به خرید این گوشی علاقه مند شده‌اید، می‌توانید خرید قسطی گوشی در تهران را از طریق سایت قسطی کلاب به صورت اقساطی خریداری کنید.

یکی دیگر از انواع گوشی‌های این کمپانی Huawei - Mate 10 Pro است، این گوشی دارای تراشه اختصاصی سیلیکون کایرین به همراه 6 گیگابایت رم است؛ این تراشه 64 بیتی شامل دو پردازنده 8 هسته‌ای می باشد که در کنار این تراشه 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز وجود دارد.

این مدل از گوشی‌های هوشمند هوآوی دارای نمایشگری 6 اینچی می‌باشد، برای این نمایشگر از فناوری AMOLED استفاده می‌شود، تا رنگ‌ها از هر زاویه‌ای غلظت و رنگ مناسب داشته باشد.

کیفیت دوربین گوشی برای برخی از افراد که مدام در حال عکس گرفتن با گوشی همراه هستند، بسیار مهم است. بهتر است بدانید که دوربین گوشی Huawei - Mate 10 Pro دارای دو دوربین 20 و12 مگا پیکسلی می‌باشد. علاوه بر مزیت‌ها و ویژگی‌هایی که از این گوشی بیان شد، باتری‌های این گوشی بسیار پر قدرت هستند،  ظرفیت باتری این گوشی 4000 میلی آمپر بر ساعت است. برای خرید اقساطی گوشی در تهران به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

گوشی‌های هوآوی با توجه به کیفیت و خدماتی که ارائه می‌دهد، نسبت به برندهای دیگر نرخ پایین تری دارند، اما با این وجود برای بعضی افراد خرید آن به صورت نقدی امکان پذیر نمی‌باشد. قسطی کلاب یک فروشگاه آنلاین خرید اقساطی می‌باشد که امکان خرید قسطی گوشی در تهران را برای کاربران خود ایجاد کرده است. قسطی کلاب فرصتی استثنایی برای کاربران است که بتوانند موبایل اقساطی تهیه کنند.

فروش قسطی گوشی در قسطی کلاب 

قسطی کلاب یک سایت معتبر فروش کالا می‌باشد که فروش اقساطی گوشی را برای شما امکان پذیر کرده است، در صورت هر گونه سوال در این زمینه با کارشناسان قسطی کلاب تماس بگیرید.

همچنین خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط بای چک، لیزینگ فراز اندیشان و لیزینگ پارسیان صورت می‌گیرد و هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند. برای خرید اقساطی گوشی در تهران قسطی کلاب بهترین انتخاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a12 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a12 سامسونگ
یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند برند سامسونگ a12 نام دارد که بسیار پرطرفدار است. برای خرید اقساطی گوشی a12 سامسونگ به بخش کالای ...

خرید قسطی S22 اولترا

خرید قسطی S22 اولترا
اگر شما جز علاقه مندان به خرید قسطی S22 اولترا هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...