فروش اقساطی آیفون S6

تاریخ انتشار:
1403/2/5 21:13:49

از آنجایی که گوشی های تلفن همراه به میزان زیادی مورد استفاده قرار می گیرند بهتر است برند های معتبر مانند اپل تهیه شوند تا مدت زمان بیشتری عمر کنند. برای مقابله با قیمت بالای این گوشی های نیز می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه و اقدام به خرید قسطی نمایید.

فروش اقساطی آیفون S6

معرفی کلی گوشی آیفون 6s

اگر به اطراف خود نگاه کنید گروهای مختلف سنی را خواهید دید که درگیر گوشی های هوشمند می باشند. در جامعه حتی افراد خردسال نیز از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. در واقع می توان گفت که استفاده از گوشی های هوشمند فراگیر شده است.

یکی از کمپانی های مطرح در زمینه ساخت موبایل شرکت اپل است. این شرکت سابقه درخشانی در تولید و ساخت گوشی های بالا رده ای دارد. اپل هر ساله جدیدترین گوشی های خود را ارائه می کند. با توجه به افزایش قیمت گوشی های هوشمند بسیاری از مردم قادر به خرید گوشی های برند اپل نمی باشند. اگر علاقمند به استفاده از محصولات این شرکت می باشید می توانید اقدام به خرید اقساطی این محصولات کنید.

یکی از گوشی های این شرکت آیفون S6 است. اپل در این گوشی نوع لمسی را کلا تغییر داده است. در این مدل از آیفون تاچ آیدی بسیار خوب عمل می کند و می توان گفت که به صورت آنی قفل را باز می کند.

 این موبایل نسبت به نسل های قبلی خود سنگین تر و بزرگتر است و همچنین قادر است تصاویری با کیفیت بالا را ثبت کند. شما می توانید از پردازنده قوی در این گوشی برای اجرای بازی های گوناگون استفاده کنید.

در این موبایل از یک صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 1334 در 750 با تراکم پیکسلی 326 پیکسل استفاده شده است. برای بدنه این موبایل از آلومینیوم سری 7000 استفاده شده است.

این موبایل وزنی نزدیک به 143 گرم دارد. برای دوربین اصلی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده شده است و برای دوربین سلفی از سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده می شود. این دوربین جدید کیفیت بهتری نسبت به نسل های قبلی خود دارد.

از تراشه قدرتمند A9 در این موبایل استفاده شده است که 64 بیتی است.

این مدل از گوشی آیفون از سیستم عامل iOS9 استفاده می کند که در آن از قابلیت Low Power Mode استفاده شده است که در زمان فعال شدن تا حد قابل توجهی استفاده از باطری را کاهش می دهد.

باتری آیفون S6 از نوع لیتیوم یونی است و ظرفیت آن 1715 میلی آمپر بر ساعت است.سایت قسطی کلاب امکان فروش اقساطی آیفون S6 را فراهم آورده است تا شما به راحتی بتوانید اقدام به خرید کنید.

شرایط خرید قسطی از قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب که به عنوان یک فروشگاه اینترنتی فعالیت می کند، این امکان را فراهم کرده است تمام کاربران بتوانند تمام کالاهای مورد نیاز خود را به صورت  قسطی خریداری کنند. با وجود این سایت در شرایط اقتصادی موجود کاربران می توانند با تحمل کمترین هزینه کالاهای مورد علاقه خود را خریداری کنند.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.

با وجود این که  مدت زیادی از راه اندازی سایت قسطی کلاب نمی گذرد، اما این فروشگاه اینترنتی با عملکرد خوب خود توانسته است نظر کاربران زیادی را در سراسر کشور به سوی خود جلب کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گلکسی واچ 5 با سفته

خرید قسطی گلکسی واچ 5 با سفته
برای خرید قسطی گلکسی واچ 5 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش ساعت هوشمند سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسر

خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسر
اگر به دنبال خرید یک لپتاپ مقرون به صرفه و باکیفیت هستید، پیشنهاد ویژه ما به شما خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسر از بخش لپ تاپ دسته بندی...