خرید قسطي خودرو کوییک چکي

تاریخ انتشار:
1403/2/29 12:17:06

اگر قصد خرید خودرو دارید پیشنهاد ما به شما خرید قسطي خودرو کوییک با شرایطی عالی از بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب است.



خرید قسطي خودرو کوییک چکي


بررسی خودرو ایرانی کوییک

خودرو ایرانی کوییک دارای ظاهر جدید اما پلتفرم قدیمی است که گروه خودروسازی سایپا در سال 1396 آن را به بازار معرفی نمود. این خودرو به دلیل برخورداری از قیمت مناسب و طراحی قابل قبول، جایگاه ویژه‌ای را در بازار خودرو به خود اختصاص داد. خودرو کوییک ایرانی تنها از لحاظ ظاهری با خودروی تیبا متفاوت است و مشخصات فنی این خودرو مانند ایمنی، شتاب و پیشرانه شباهت زیادی به خودرو تیبا دارد. شرکت سایپا پس از عرضه موفق این خودرو به بازار، اقدام به ارائه نسخه‌های دیگر نمود. این شرکت با ارائه مدل دو رنگ و مدل اتوماتیک مجهز به گیربکس CVT موجب شد تا طیف گسترده‌ای از مشتریان برای خرید قسطي خودرو کوییک تشویق و ترغیب شوند.

وسیله نقلیه کوییک به عنوان بهترین خودرو ایرانی شناخته شده‌ است. این خودرو علی‌رغم برخورداری از پلتفرم قدیمی و پیشرانه 8 سوپاپ M15 متقاضیان بسیار زیادی در بازار دارد. خودرو ایرانی کوییک در تمامی مشخصات فنی مانند شتاب، سرعت و همچنین کیفیت سواری و هندلینگ آن از سطح متوسطی برخوردار است. به هر حال مشتریان در خرید اقساطي خودرو کوییک نسبت به هزینه‌ای که می‌پردازند، از خریدشان راضی هستند. 

طراحی و مشخصات کوییک

خودرو ایرانی کوییک مانند خودروهای تولید شده توسط شرکت سایپا، از پلتفرم یکسانی برخودار است؛ اما از لحاظ ظاهری، طراحی سپر و چراغ‌های خودرو نسبت به دیگر وسایل نقلیه سایپا جذاب‌تر است. چراغ‌ جلویی خودرو دارای طرح اسپرت بوده و با توجه به فرم المان‌های سپر طراحی شده به همین خاطر چهره جوان پسند را ایجاد کرده است. از جمله شاخصه‌های جدید نمای جانبی کوییک می‌توان به رینگ‌ها و اضافه شدن زه گلگیر اشاره نمود. طراحی چراغ‌های دو تکه عقب خودرو شباهت بسیار زیادی به خودروهای بی‌ام‌و دارد. به همین خاطر سبب جلب توجه بسیاری از ماشین بازها و کارشناسان گردیده است. برای خرید قسطي خودرو کوییک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

وسایل نقلیه کوییک از نظر ظاهری مشابه با تیبا هاچ بک هستند. کابین داخلی آن نسبت به خودروی تیبا در بخش کنسول میانی، غربیلک فرمان و تودری‌ها دچار تغییر شده است. جنس مواد اولیه‌ای که برای تولید فضای کابین مورد استفاده قرار گرفته است، پلاستیک خشک می‌باشد که کیفیت چندانی ندارد. فضای داخلی کابین دارای گنجایش مناسب برای 4 سرنشین بزرگسال است. گنجایش صندوق عقب این خودرو حدود 225 لیتر است که کاربران می‌توانند اسباب و وسایل را به راحتی درون آن قرار دهند. در مجموع می‌توان گفت که کابین کوییک نسبت به محصولات قدیمی مانند پراید از طراحی مطلوب‌تری برخوردار است و نیاز مشتریان با تولید و طراحی این خودرو تا حد زیادی برطرف می‌گردد.

خودرو ایرانی کوییک دارای موتور 1.5 لیتری است که در بهترین حالت ممکن قادر به تولید 87 اسب بخار قدرت می‌باشد. مصرف سوخت متوسط و هزینه نگهداری پایین جز مهمترین مزیت‌های پیشرانه M15 محسوب می‌شوند. در این خودروها دو نوع جعبه دنده به منظور انتقال قدرت تعبیه می‌شوند که جعبه دنده اتوماتیک آن در میان خودروسازان بسیار محبوب است. جعبه دنده اتوماتیک به دلیل برخورداری از ویژگی‌های اقتصادی و کاهش مصرف سوخت برای تولید این محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

آشنایی با خرید اقساطي خودرو کوییک

خرید قسطي خودرو کوییک برای بسیاری از افراد خرید سودمند به شمار می‌رود. این محصول جدید، چند سالی است به بازار مصرف عرضه گردیده و در دسته خودروهای محبوب قرار گرفته است. نوسانات قیمتی موجود در بازار موجب شده تا برخی از اقشار جامعه قدرت خرید نقدی آن را نداشته باشند. افراد می‌توانند با خرید اقساطی اقدام به خرید بهترین خودرو ایرانی مورد علاقه خود نمایند. مشتریان در طرح فروش قسطی می‌توانند تعداد اقساط مشخصی را برای خرید بپردازند. مهمترین مزیت فروش قسطی خودروی کوییک برای مشتریان آن است که می‌توانند بدون پرداخت یکجای مبلغ خودرو، اقدام به خرید کنند. 

اقشاری که درآمد متوسطی دارند با خرید اقساطي خودرو کوییک می‌توانند مدیریت مالی بهتری بر اساس درآمد خود داشته باشند. فروش قسطی خودروی کوییک توسط وب‌سایت قسطی کلاب صورت می‌گیرد. این فروشگاه با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم بر کشور، تلاش می‌کند تا شرایطی را برای خرید اقساطی مشتریان ایجاد نماید که آن‌ها قادر به خرید خودروی مورد علاقه خود باشند. شما با مراجعه به بخش خرید اقساطی می‌توانید به آسانی اقدام به خرید قسطی خودرو کوییک با پیش پرداخت توافقی نمایید. اگر نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در این حوزه دارید، قادر به برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه ما هستید. آگاهی در این زمینه، امر خرید را برای‌تان آسان می‌کند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی خودرو تیبا با چک

فروش اقساطی خودرو تیبا با چک
تیبا یکی از محصولات خوب سایپا با قیمتی عالی و مقرون به صرفه است. برای خرید اقساطی خودرو تیبا با چک به بخش خودرو در دسته بندی وسایل...

خرید قسطی تیبا صندوق دار

خرید قسطی تیبا صندوق دار
خرید قسطی تیبا صندوقدار دارای مزایا و ویژگی‌های بسیار می‌باشد که به همین علت افراد فراوانی برای خرید این وسیله جذب شده اند. برای خرید...