خرید اقساطی ساید بای ساید الکترواستیل

تاریخ انتشار:
1403/2/27 20:17:34

شما می‌توانید برای خرید اقساطی ساید بای ساید الکترواستیل با شرایطی عالی به بخش یخچال فریزر الکترواستیل در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ساید بای ساید الکترواستیل


معرفی ساید بای ساید الکترواستیل

یکی از بزرگترین تولید کنندگان یخچال و فریزر، برند الکترواستیل است که روزانه بیش از 1200 یخچال را تولید و به بازار مصرف عرضه می‌نماید. ساید بای ساید الکترواستیل به دلیل برخورداری از تکنولوژی پیشرفته و ظاهر مدرن، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. این یخچال‌ها مجهز به لوازم جانبی کاربردی و تکنولوژی روز دنیا هستند. پنل‌های لمسی و دکمه‌های تنظیم دیجیتالی که بر روی بدنه ساید بای ساید الکترواستیل قرار گرفته‌اند، موجب زیبایی ظاهری و افزایش کارایی محصول می‌شوند. برای خرید قسطی ساید بای ساید الکترواستیل به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ساید بای ساید الکترواستیل دارای فناوری کمپرسور خطی است که سبب کاهش صدای یخچال تا حد زیادی می‌شود. همچنین بهره‌گیری از این فناوری، طول عمر یخچال را به صورت قابل توجهی افزایش می‌دهد. ساید بای ساید الکترواستیل فیلتر تصفیه آب دارد که بدون حذف مواد معدنی قادر به تصفیه آب آشامیدنی است و می‌تواند تمامی ناخالصی‌های آب را کاملاً از بین ببرد. بهترین زمان برای تعویض این فیلترها در هنگام تغییر رنگ آن است. این یخچال‌ها دارای لاستیک دور درب ضد باکتری هستند. لاستیک‌ها به گونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که از تجمع انواع باکتری در یخچال پیشگیری می‌کنند.

ساید بای ساید الکترواستیل دارای سیستم خنک کننده با یون سبز است. در این سیستم‌ها به منظور ایجاد هوای سرد و تازه درون یخچال از یون سبز استفاده می‌شود. در نهایت بهره‌گیری از این سیستم سبب از بین رفتن بوی بد یخچال می‌شود و مواد غذایی که درون آن قرار دارند، کاملاً تازه و سالم باقی می‌مانند. درون این مدل یخچال ساید بای ساید لامپ‌های ال ای دی قرار گرفته‌اند. این لامپ‌ها گرمای بسیار کمی را تولید می‌کنند و موجب بهتر دیده شدن درون یخچال می‌شوند. 

مزایای یخچال الکترواستیل

•کم مصرف

یکی از مهمترین مزایای یخچال ساید بای ساید الکترواستیل کم مصرف بودن آن است. این یخچال دارای برچسب انرژی رده A است به همین خاطر جز کم مصرف‌ترین یخچال‌ها شناخته شده است. ساید بای ساید الکترواستیل یخساز اتوماتیک دارد و مستقیماً به آب شهری متصل می‌شود. همچنین به دلیل برخورداری از کمپرسور ایتالیایی، میزان انرژی مصرفی آن‌ها بسیار پایین است. با خرید اقساطی ساید بای ساید الکترواستیل از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

•بدون برفک

ساید بای ساید الکترواستیل کاملاً ضد برفک بوده و پس از استفاده طولانی مدت نیازی به برفک زدایی ندارد. به طور کلی می‌توان بیان نمود برند الکترواستیل جز اولین شرکت‌های تولید کننده ایرانی است که یخچال‌های بدون برفک را تولید کرد.

•بهره‌گیری از باکیفیت‌ترین قطعات

لوازم خانگی برند الکترواستیل با استفاده از قطعات با کیفیت تولید می‌شوند. موتور این یخچال‌ها وارداتی هستند و ورق‌های مصرفی که برای ساخت بدنه استفاده می‌شوند، ساخت کشور کره جنوبی می‌باشند.

•سیستم گردش هوای چندگانه

به گردش درآمدن هوای سرد درون یخچال ساید بای ساید الکترواستیل موجب تنظیم دمای درون یخچال به طور یکنواخت می‌شود. این سیستم می‌تواند به تازه و سالم ماندن مواد غذایی و انواع نوشیدنی‌ها کمک بسیار خوبی نماید و همچنین سبب سرمایش سریع یخچال شود.

•بهره‌گیری از فناوری نانو

ساید بای ساید الکترواستیل مجهز به فناوری نانو بوده و کاملاً آنتی باکتریال است. فناوری نانو موجب افزایش ماندگاری مواد غذایی می‌شود. همچنین بدنه داخلی دستگاه به دلیل تاثیر نانو از خاصیت ضد باکتریایی برخوردار است و شما می‌توانید درون یخچال را به راحتی پاک و تمیز کنید. 

راهنمای خرید قسطی ساید بای ساید الکترواستیل

امروزه بسیاری از افراد در هنگام خرید اقساطی ساید بای ساید الکترواستیل به ابعاد بیرونی آن توجه دارند. این یخچال‌ها دارای ابعاد متفاوتی هستند. شما باید یخچالی را انتخاب کنید که متناسب با فضای داخلی آشپزخانه باشد. از دیگر نکاتی که افراد در هنگام خرید قسطی ساید بای ساید الکترواستیل به آن توجه می‌نمایند، ظرفیت یخچال و تعداد طبقات آن است. این لوازم خانگی دارای طراحی زیبایی هستند و بهتر است مدلی را انتخاب نمایید که دارای ظرفیت دلخواهتان باشد.

فروش قسطی انواع لوازم خانگی در وب‌سایت قسطی کلاب سبب شده تا افرادی که توان مالی برای خرید نقدی این محصولات را ندارند، بتوانند اقدام به خرید اقساطی بهترین لوازم کنند. شرایط خرید اقساطی ساید بای ساید الکترواستیل بسیار آسان است. شما می‌توانید با پرداخت تنها قسمتی از هزینه یخچال آن را خریداری کنید و مابقی هزینه را طی اقساط معین پرداخت کنید. یخچال ساید بای ساید الکترواستیل به دلیل بهره‌بندی از امکانات فراوان، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته‌ است. خرید اقساطی این یخچال‌ها سبب کاهش هزینه پرداختی و مدیریت مالی بهتر می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا با سفته

خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا با سفته
شما می‌توانید برای خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا با سفته الکترونیک یا چک به بخش ماشین لباسشویی اسنوا در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید قسطی یخچال فریزر در تهران

خرید قسطی یخچال فریزر در تهران
یخچال فریزر های خانگی یکی از اقلام پرکاربرد و محبوب هستند که نسبت به سایر لوازم منزل و آشپزخانه قیمت بالاتری دارند. به طوری که قیمت یک یخچال فریزر...