خرید قسطی گوشی آیفون 15 چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 19:23:19

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 با شرایطی استثنایی به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 15 چکی


مشخصات ظاهری گوشی آیفون 15 

شرکت اپل در سال 2023 اقدام به معرفی و تولید جدیدترین نسخه گوشی‌های سری آیفون یعنی آیفون 15 کرده است. سری پانزدهم از گوشی آیفون اپل هرچند به‌روزرسانی‌های چندانی را نسبت به آیفون 14 تجربه نکرده است، با این حال توانسته تا در طول چند ماهی که عرضه این گوشی آغاز شده است، فروش بسیار بالایی را کسب کند. البته متأسفانه به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده در طول چند سال گذشته امکان رجیستری آیفون 15 و 14 وجود نداشته است.

با این حال، برخی نهادهای غیر رسمی خدمات رجیستری آیفون 15 را ارائه می‌دهند و افراد زیادی از این گوشی‌ها در داخل کشور استفاده می‌کنند. شرایط فوق باعث گردیده تا متقاضیان زیادی به دنبال خرید قسطی گوشی آیفون 15 باشند.  

در ابتدای مقاله خرید اقساطی گوشی آیفون 15 شما را با مشخصات ظاهری این تلفن همراه آشنا می‌کنیم. مهندسان و طراحان شرکت اپل در نسل جدید گوشی آیفون 155 از یک قاب شیشه‌ای در بخش پشتی این گوشی استفاده کرده‌اند. همچنین یک فریم آلومینیومی اطراف صفحه‌نمایش 6.1 اینچی این گوشی را احاطه کرده و باعث زیبا شدن طراحی این گوشی شده است. در ضمن، مشتریان قادر خواهند بود تا به هنگام خرید قسطی گوشی آیفون ۱۵ از بین گزینه‌های مختلف رنگ برای این گوشی انتخاب کنند. مدل جدید گوشی آیفون اپل در رنگ‌های مشکی، صورتی، آبی، سبز و زرد روشن عرضه شده است. 

مشخصات سخت‌افزاری گوشی آیفون 15

می‌رسیم به مشخصات سخت‌افزاری که به‌عنوان یکی از نقاط قوت گوشی آیفون 15 شناخته می‌شود. مهندسان شرکت اپل تصمیم گرفته‌اند تا در نسل جدید گوشی آیفون از یک پردازنده با معماری چهار نانومتری استفاده کنند که A16 نام دارد. قدرت و سرعت پردازشی این چیپست بسیار بالا بوده و باعث شده تا این گوشی امتیازات بسیار بالایی را در آزمون‌های عملکردی همچون تست‌های آنتوتو (AnTuTu) کسب کند.

در ضمن، این پردازنده مرکزی ساختار شش هسته‌ای دارد که تعداد 4 عدد از این هسته‌های مرکزی برای اجرای کارهای روتین مورد استفاده قرار می‌گیرند. دو هسته دیگر نیز وظیفه اجرای پردازش های قوی‌تر را خواهند داشت. درصورتی‌که تمایل به خرید اقساطی گوشی آیفون 15 داشته باشید، خرید اقساطی این گوشی اپل در نسخه‌های 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی وجود خواهد داشت. البته تمامی مدل‌ها از یک رم 6 گیگابایتی برخوردار شده‌اند و امکان انتخاب مدل هایی با رم بیشتر وجود ندارد. 

باتری iPhone15

باتری آیفون 15 از ظرفیت بالاتری نسبت به نسل قبلی برخوردار است. باتری این گوشی، ظرفیت 3877 میلی‌آمپر ساعتی دارد که نسبت به آیفون 14 ارتقای 18 درصدی را تجربه کرده است. یکی از نقاط تمایز آیفون 15 نسبت به آیفون 14 را باید استفاده از درگاه شارژ usb تایپ c در نسل جدید گوشی اپل دانست. درحالی‌که نسخه قبلی این گوشی یعنی آیفون 14 از درگاه لایتنینگ بهره می‌برد. بر اساس تخمین‌ها، آیفون 15 می‌تواند تا 24 ساعت پخش ویدیو، تا 19 ساعت پخش ویدئو آنلاین و تا 95 ساعت پخش صدا را با یکبار شارژ پشتیبانی کند. 

دوربین iPhone15

دوربین‌های آیفون 15 از حسگرهای با وضوح بالاتری نسبت به نسل قبلی برخوردار هستند. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX803 است که می‌تواند عکس‌هایی با رنگ و کنتراست بیشتر ثبت کند. دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با لنز پریسکوپ است. دوربین فوق‌عریض از نوع یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است که می‌تواند زاویه دید 120 درجه‌ای را پوشش دهد. دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با قابلیت فیس آی‌دی و سلفی 3 بعدی نیز در بخش جلویی این گوشی نصب شده است.

خرید قسطی گوشی آیفون 15 از فروشگاه قسطی کلاب

در این مقاله شما را با مشخصات بهترین گوشی آیفون یعنی آیفون 15 آشنا کردیم. در حال حاضر باتوجه‌به اینکه امکان رجیستری آیفون 15 به طور رسمی وجود ندارد، قیمت آیفون 15 نسبتاً پایین‌تر از مدل‌هایی همچون آیفون 13 است. قیمت پایین این گوشی باعث شده تا خرید اقساطی گوشی آیفون 15 در فروشگاه قسطی کلاب بسیار پرطرف‌دار باشد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور است که امکان فروش قسطی و نقدی انواع کالای دیجیتال از برندهای مختلف را فراهم ساخته است. در ضمن، امکان استفاده از طرح‌های مختلف خرید اعتباری در فروشگاه قسطی کلاب فراهم گردیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه مربوطه در وب‌سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی y8p

خرید اقساطی گوشی y8p
برند هوآوی برندی معتبر و شناخته شده است و کیفیتی بی‌نظیر دارد. برای خرید اقساطی گوشی y8p به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ با سفته

خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ با سفته
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و با کیفیت سامسونگ مدل a14 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک به...