خرید قسطی خودرو تیبا صندوقدار چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/30 17:31:03

اگر قصد خرید قسطی خودرو تیبا صندوقدار را دارید یک پیشنهاد جذاب برای شما داریم، کافی است به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی خودرو تیبا صندوقدار چکی


مشخصات فنی خودرو تیبا

با وضعیت اقتصادی حال حاضر مردم و جامعه خرید قسطی خودرو تیبا صندوقدار یا هر وسایل نقلیه دیگری مطمئنا به نفع خریداران خواهد بود. خودرو تیبا در بین ماشین‌های هم قیمت خود جز خودرو‌های مناسب و تقریبا ایمن محسوب می‌شود. در ادامه به مشخصات فنی این خودرو اشاره خواهم کرد. خرید اقساطی خودرو تیبا صندوقدار با توجه به ویژگی‌های زیر فرصت مناسبی برای خریداران خواهد بود:

1.این اتومبیل  از یک موتور 1.5 لیتری 1503 سی سی با تنفس طبیعی استفاده می‌کند.

2. سال طراحی این خودرو 1389 بوده  و تیپ  موتور آن  از مدل M15 از نوع بنزینی می‌باشد.

3.این موتور  حداکثر قدرتی برابر 87 اسب بخار در  5300 دور در دقیقه و همچنین حداکثر گشتاوری برابر 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را ایجاد نماید.

4.با خرید قسطی خودرو تیبا صندوقدار از  یک خودرو با شتاب 1 تا 100 13.5 ثانیه ای برخوردار می‌شوید. این شتاب اولیه  برای این حجم موتور مناسب به نظر می‌رسد.

5.این وسیله نقلیه دارای 4 سیلندر و 8 سوپاپ می‌باشد و می‌تواند حداکثر سرعتی برابر 170 کیلومتر را برای سرنشینان به ارمغان آورد.

6.گیربکس این خودرو به صورت دستی بوده و از  5 عدد دنده  و یا به عبارتی از گیربکس 5 سرعته استفاده می‌نماید.

7. این خودرو استاندارد آلایندگی یورو 4 را دارد.

8.مصرف سوخت این ماشین  صورت ترکیبی  یعنی ترکیبی از مصرف جاده‌ای و شهری 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌باشد. این مصرف با توجه به این حجم موتور قابل انتظار می‌باشد.

9.از لحاظ  ویژگی مکانیکی فرمان این خودرو از نوع هیدرولیک می‌باشد.

10.تیبا صندوقدار از سیستم تعلیق مک فرسون در قسمت جلو و فنر پیچشی در قسمت عقب استفاده می‌نماید. سیستم تعلیق قسمت عقب این خودرو کمی قدیمی بوده و باعث احساس خشکی در قسمت عقب خودرو خواهد شد.

11.این خودرو 5 نفره بوده در کلاس سدان کوچک شهری دسته‌ بندی خواهد شد.

12.نوع رینگ این خودرو از نوع فولادی و سایز 13 می‌باشد. البته در تیپ‌های مختلف این خودرو استفاده از رینگ آلومینیومی با هیمن سایز نیز معمول می‌باشد.

13.باک این خودرو دارای ظرفیت 41 لیتری می‌باشد. همچنین ظرفیت صندوق عقب آن نیز  223 لیتر است این ظرفیت در مدل‌های هاچ بک و صندوقدار متفاوت خواهد بود. برای خرید اقساطی خودرو تیبا صندوقدار به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

14.در بخش سیستم ترمز این اتومبیل از ترمز ABS استفاده می‌کند. از لحاظ مکانیکی این ترمز‌ها در لاستیک‌های جلو دیسکی و در لاستیک‌های عقب از نوع کاسه‌ای می‌باشد.

15.این خودرو دارای سیستم انتقال قدرت در قسمت جلو می‌باشد یا به اصطلاح دیفرانسیل جلو است. در این خودرو در قیمت کابین داخلی 2 عدد کیسه هوا برای سرنشین‌های جلو، سیستم صوتی با قابلیت استفاده از یو اس پی و سی دی، شیشه بالابر‌های برقی، قفل‌مرکزی، ریموت کنترل و سیستم اتوماتیک تهویه مطبوع در مدل‌های مختلف وجود دارد. 

بهترین شرایط برای خرید قسطی خودرو تیبا صندوقدار کدام فروشگاه می باشد؟

خرید اقساطی خودرو تیبا صندوقدار با توجه به قیمت بالا آن بسیار حساس است. زیرا  با توجه به قیمت بالای خودرو در حال حاضر در صورت مشکل در روند خرید و تحویل خودرو رقم بسیار بالایی را  متضرر خواهید شد. پیشنهاد ما در خصوص خرید خرید اقساطی این خودرو و بسیاری از وسایل دیگر مجموعه قسطی کلاب می باشد. 

چرا سایت قسطی کلاب؟

از این سایت نه تنها می‌توانید خرید قسطی خودرو تیبا 2 را انجام دهید بلکه می‌توانید خرید اقساطی بسیاری از اجناس دیگر را نیز انجام دهید. در این مجموعه با توجه به کاهش قدرت خرید نقدی مردم خدمت فروش قسطی ارائه می‌شود. شرایط این نوع خرید در این فروشگاه آنلاین کاملا شفاف است. به راحتی و با مطالعه قسمت مربوطه می‌توانید از این خدمات استفاده کنید. در کالاهایی مانند خودرو شناسایی یک مرکز معتبر و مطمئن اهمیت دو‌چندان دارد. زیرا در صورت خرید از یک مرکز نامعتبر شما سرمایه بزرگی را از دست خواهید داد.

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب با فروش اقساطی طیف گسترده‌ای از محصولات دیجیتال، لوازم‌خانگی، خودرو و غیره سعی کرده است تا کیفیت زندگی خانواده‌های ایرانی را بهبود بخشد. برای خرید چه به‌صورت حضوری و چه به‌صورت آنلاین از این سایت اطمینان کامل داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی خودرو تیبا 2

فروش قسطی خودرو تیبا 2
خودرو تیبا یکی از ماشین‌های سواری بسیار زیبا و مقرون به صرفه می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو تیبا 2 به بخش وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب. ..

خرید اقساطی خودرو تیبا2 با چک

خرید اقساطی خودرو تیبا2 با چک
یکی از خودروهای مقرون به صرفه ایرانی مدل تیبا می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو تیبا2 با چک به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت...