فروش قسطی خودرو تیبا 2

تاریخ انتشار:
1403/2/26 19:49:24

خودرو تیبا یکی از ماشین‌های سواری بسیار زیبا و مقرون به صرفه می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو تیبا 2 به بخش وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی خودرو تیبا 2


طراحی نمای بیرونی و کابین خودرو تیبا 2

تیبا 2 از نظر طراحی یکی از زیبا‌ترین اتومبیل‌های تولید شده در داخل کشور است و این ویژگی باعث شده تا افراد بسیاری برای خرید قسطی خودرو تیبا 2 اقدام نمایند و از زیبایی خیره کننده این اتومبیل لذت ببرند. 

چراغ‌های جلویی این اتومبیل بسیار جذاب و تاثیرگذار هستند و تناسب خوبی را با سپر جلویی و جلو پنجره این خودرو دارند و شما با خرید اقساطی خودرو تیبا 2 صاحب یکی از خوش ساخت‌ترین اتومبیل‌های ایرانی خواهید شد. این وسیله نقلیه از نمای جانبی نیز حرف‌های بسیاری را برای گفتن دارد و گلگیر‌های آن از طراحی قابل قبولی برخوردار هستند و نمای جانبی این اتومبیل محبوب را به خوبی تزیین کرده‌اند. 

تیبا 2 از نمای پشتی نیز بسیار زیبا و چشم‌نواز طراحی شده است و چراغ‌های عقبی آن از نظر اندازه و الگوهای استفاده شده در طراحی بسیار مناسب هستند و شما را شگفت زده خواهند کرد. 

جالب است بدانید که فضای کابین این اتومبیل هاچ بک تغییرات زیادی را نسبت به فضای کابین خودرو پراید پشت سر گذاشته است و این عامل باعث شده است تا فضای کابین این دو خودرو شباهت‌های بسیار کمی را با یکدیگر داشته باشند و میزان شور و شوق مردم برای خرید اقساطی تیبا 2 افزایش یابد. 

بطور کلی، نمای بیرونی و فضای کابین این وسیله نقلیه از طراحی بسیار مناسبی برخوردار است و این ویژگی کلیدی زمینه را برای افزایش فروش قسطی خودرو تیبا 2 در بازار‌های داخلی فراهم کرده است و جوانان بسیاری را به خرید این اتومبیل ترغیب نموده است، همچنین تیبا 2 از طراحی بسیار زیبا و چشم‌نوازی برخوردار می‌باشد. 

مشخصات فنی و امکانات خودرو تیبا 2

تیبا 2 از سال 1387 در بازار‌های داخلی حضور دارد و به یک موتور 1.5 لیتری و 4 سیلندر مجهز است و دارای یک گیربکس 5 سرعته دستی می‌باشد و این جعبه دنده بر اساس نظر خریداران این خودرو بسیار نرم و قابل اطمینان است.

موتور تیبا 2 توانایی تولید 87 اسب بخار انرژی در 5300 دور در دقیقه و 128 نیوتن‌متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه را دارد و قدرت این موتور تناسب قابل قبولی را با وزن 1040 کیلوگرمی این اتومبیل هاچ بک دارا می‌باشد و می‌تواند سرعت آن را در کم‌تر از 12 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت افزایش دهد.

میزان مصرف سوخت تیبا 2 در سیکل ترکیبی تنها 6.53 لیتر است و ادعاهای کارشناسان خودرو در رابطه با پایین بودن مصرف سوخت این اتومبیل درست هستند و خرید قسطی خودرو تیبا 2 هزینه‌ چندانی را از بابت خرید بنزین به شما تحمیل نخواهد کرد و جالب است بدانید که این اتومبیل زیبا و محبوب دارای استاندارد یورو 4 اروپا می‌باشد.

با این حال، به نظر می‌رسد که شرکت سایپا در تجهیز این اتومبیل به تجهیزات ایمنی و رفاهی کم کاری کرده است و تنها به مجهز کردن تیبا 2 به امکانات پایه اکتفا نموده است. 

از جمله مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به مواردی همچون: سیستم تهویه مطبوع دستی، کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلویی خودرو، ایموبلایزر، قفل مرکزی، فرمان هیدرولیک و سیستم ترمز ABS اشاره کرد و متاسفانه کم بودن امکانات رفاهی و ایمنی این اتومبیل خوش ساخت و زیبا میزان تمایل مردم برای خرید اقساطی خودرو تیبا 2 را تحت تاثیر قرار داده است. فضای کابین این اتومبیل بسیار زیبا و با کیفیت ساخته شده است. 

کدام مجموعه بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب برای خرید قسطی خودرو تیبا 2 محسوب می‌شود؟

بدون شک فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بهترین گزینه برای خرید قسطی تیبا 2 می‌باشد و شما با انتخاب این مجموعه برای خرید اقساطی تیبا 2 از مزایای همکاری با این مجموعه بهره‌مند خواهید شد. فروشگاه قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی خودرو در حال فعالیت است و این فروشگاه اینترنتی تمامی محصولات خود را با کم‌ترین سود و بهترین شرایط به خریداران ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید با کمک خدمات ارزنده این مجموعه اتومبیل رویایی خود را به صورت نقد و اقساط و با کم‌ترین سود خریداری نمایید و خاطره‌ای زیبا و دلنشین از همکاری با قسطی کلاب به یادگار داشته باشید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بهترین انتخاب برای خرید اقساطی خودرو تیبا 2 است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین رانا

خرید قسطی ماشین رانا
کمپانی ایران خودرو با عرضه ماشین زیبا و خوش نام رانا توجه همگان را به خود جلب کرده است. برای خرید اقساطی ماشین رانا از قسطی کلاب به ...

خرید قسطی دنا پلاس

خرید قسطی دنا پلاس
خودرو دنا یکی از محصولات ناب ایران خودرو می‌باشد که در ایران و خاورمیانه فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید قسطی دنا ...