خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 پرو با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/19 15:39:04

با خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو می‌توانید به یک گوشی با امکانات فوق العاده و شرایط فروش عالی دسترسی پیدا کنید. برای خرید اقساطی گوشی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 پرو با چک


گوشی Redmi Note 12 pro

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 پرو یک روش کاملا مقرون به صرفه جهت تهیه این مدل از گوشی می‌باشد. برند شیائومی همیشه در تهیه محصولات و گوشی‌های کاربردی و مقرون به صرفه پیشتاز بوده است. این گوشی استثنایی در دسامبر 2020 به بازار عرضه گردیده است و تجربه فروش بسیار بالایی دارد. امکانات این گوشی بسیار چشمگیر می‌باشد و از رنگبندی بسیار متنوعی برخوردار است و هر فرد بر طبق سلیقه خود، می‌تواند رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کند. در ادامه شما را با تمام ویژگی‌ها و امکانات این گوشی و نحوه خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید. 

مشخصات ردمی نوت 12 پرو

گوشی ردمی نوت 12 پرو با داشتن مشخصه‌هایی بسیار خاص تبدیل به یکی از گوشی‌های محبوب بازار گردیده است. این گوشی دارای صفحه نمایشگر بسیار با کیفیت و از نوع AMOLED است که ابعاد آن 6.73 اینچ می‌باشد و بسیار خوش دست است. این نمایشگر به راحتی قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ را دارد که با گوشی‌های پرچم دار و برندهای مشهور از لحاظ کیفیت برابری می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 پرو به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

رزولوشن گوشی نوت 12 پرو 1440*3200 است که تصاویر را با کیفیتی باور نکردنی پخش می‌کند. صفحه نمایشگر به وسیله یک محافظ بسیار محبوب به نام محافظ کورنینگ گوریلا گلس VICTUS پوشانده شده است که از مقاومت و دوام بسیار خوبی برخوردار است. رنگ‌های ارائه شده این گوشی در بازار عبارتند از سبز، مشکی، صورتی و آبی. ابعاد بدنه گوشی 163.6 * 74.6 * 8.2 است که می‌توانید تجربه داشتن یک گوشی با ابعاد مناسب را داشته باشید.

وزن این گوشی 205 گرم است و قابلیت استفاده همزمان دو سیم کارت را دارد. اندروید گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو 12 می‌باشد و قابلیت ارتقا نیز دارد. به دلیل داشتن یک پردازنده قدرتمند از سرعت پردازش بسیار بالایی برخوردار است و قابلیت پردازش بازی‌ها و برنامه‌های زیاد و سنگینی را دارد. حافظه داخلی نوت 12 پرو 128 گیگابایت و 256 گیگابایت است و رم آنها 8 گیگابایت می‌باشد. 

دوربین و باتری بی‌نظیر این گوشی

دوربین اصلی این گوشی دارای سه لنز مجزا و استثنایی است که تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی ثبت می‌کند. قدرت و کیفیت دوربین موجود در این مدل با دوربین‌های گوشی‌های پرچمدار رقابت می‌کند و با استفاده مداوم دچار افت کیفیت نخواهد شد. لنز اصلی آن 108 مگاپیکسل و لنز تله فوتو 8 مگاپیکسل است و یک لنز ماکرو با کیفیت 5 مگاپیکسل نیز دارد. این گوشی برای افرادی که به عکاسی علاقه دارند و کیفیت و شفافیت عکس برایشان مهم است بسیار مناسب می‌باشد. باتری 5000 میلی آمپری این مدل از گوشی‌های شیائومی به کاربران اجازه استفاده طولانی مدت از گوشی را می‌دهد، تا 48 ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید. با خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

کالای دیجیتال

در هنگام خرید کالای دیجیتال توجه به کیفیت و کارایی آن بسیار مهم می‌باشد و اکثر افراد به دنبال برندهای محبوب هستند. شیائومی ردمی نوت 12 پرو یکی از این ابزارها می‌باشد که به دلیل شهرت و محبوبیت خود از کالاهای پرتقاضا بوده است. علت تقاضای بالای این محصول مجموعه‌ای از امکانات می‌باشد که در این گوشی میان رده گنجانده شده است. 

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 پرو با چک یا سفته

خرید اقساطی در سایت قسطی کلاب یکی از روش‌های خوب جهت خرید گوشی تلفن همراه می‌باشد. بسیاری از افراد که قدرت خرید نقدی را ندارند تمایل دارند تا از شرایط فروش قسطی سایت‌های مختلف استفاده کنند. این افراد به دنبال بهترین شرایط فروش به صورت اقساطی هستند که سایت قسطی کلاب برای این افراد بهترین گزینه می‌باشد. در این سایت محصولات با تضمین قیمت و کیفیت ظرف 48 ساعت به دست مشتری خواهد رسید. 

در این سایت می‌توانید بدون پیش پرداخت و ارائه سفته و یا فیش حقوقی اقدام به خرید نمایید. بازپرداخت به صورت اقساطی و به مدت زمان 3 الی 12 ماهه با کمترین میزان سود می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید کامپیوتر لنوو اقساطی

خرید کامپیوتر لنوو اقساطی
کامپیوترهای لنوو جز برترین کامپیوترهای دنیا می‌باشد که خوشبختانه در ایران به وفور یافت می‌شوند. برای خرید اقساطی کامپیوتر لنوو به بخش...

خرید قسطی آیفون 13

خرید قسطی آیفون 13
کمپانی اپل در ماه‌های آینده قرار است از جدیدترین محصول خود با نام آیفون 13 رونمایی کند. پس از عرضه آیفون 13 به بازار ایران...