خرید قسطي خودرو تیبا 2 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 23:28:06

برای خرید قسطي خودرو تیبا 2 با چک به بخش خرید اقساطی خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطي خودرو تیبا 2 با چک


آشنایی با برخی مشخصات خودرو تیبا 2

در بازار فروش خودرو، یکی از خودروهایی که توسط شرکت خودروسازی سایپا با امکانات بیشتر عرضه شده و ایمنی بالاتری نسبت به دیگر خودروهای این شرکت دارد، خودرو تیبا 2 است. در تولید خودرو تیبا 2، از فولاد ضخیم تر به نسبت دیگر خودروها استفاده شده است. همچنین این محصول دارای درب‌های قوی تر بوده و ستون‌های آن از نوع دوجداره می‌باشد. به همین خاطر هم بسیاری از افراد به هنگام خرید خودرو، خرید قسطی خودرو تیبا 2 را انتخاب می‌کنند. از مهم‌ترین مشخصات این خودرو، باید به دیفرانسیل آن که در قسمت جلوی خودرو قرار گرفته است اشاره داشت. همچنین حجم موتور این خودرو، 1503 سی سی است. نوع موتور این محصول بنزینی بوده و تنفس موتور بسیار نرمال می‌باشد. برای خرید اقساطي خودرو تیبا 2 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

افرادی که برای خرید قسطی خودرو تیبا 2 اقدام می‌کنند، باید بدانند که حداکثر قدرت موتور این خودرو 87 اسب بخار است و شتاب صفر تا صد آن حدود 13 ثانیه می‌باشد. تعداد سیلندر این خودرو 4 و تعداد سوپاپ‌های آن 8 و حداکثر سرعت این خودرو، 170 کیلومتر بر ساعت تخمین زده شده است. سیستم فرمان در این نوع خودرو هیدرولیک است و فرمان بسیار نرمی دارد. این خودرو در گروه خودروهای اقتصادی قرار گرفته است که افراد با سرمایه کمتر نیز، می‌توانند آن را خریداری کنند.

آپشن‌ها در خرید قسطي خودرو تیبا 2

معمولا افرادی که برای خرید قسطی خودرو تیبا 2 اقدام می‌کنند، تمایل دارند که در مورد آپشن‌های آن نیز اطلاعاتی داشته باشند. لازم است بدانید که این خودرو که جایگزین خودرو پراید ۱۱۱ در کشورمان است، تجهیز شده به برخی آپشن‌ها می‌باشد. امکانات موجود در این خودرو عبارتند از:

•وجود سنسور پارک دنده عقب
•دوربین عقب
•نمایشگر لمسی
•آینه بغل‌های برقی
•کیسه هوا سرنشین و راننده
•سیستم صوتی 4 اسپیکر
•چراغ مه شکن عقب و جلو
•تهویه مطبوع دستی
•تنظیمات شش حالته صندلی راننده و سرنشین
•دارا بودن کفپوش سه بعدی
•شیشه‌های دودی

خرید قسطی خودرو تیبا 2 به نسبت برخی تولیدات قدیمی شرکت سایپا، گزینه مناسبی برای افرادی است که خودروهای اسپرت را می‌پسندند. وجود این آپشن‌ها و تیپ و ظاهر این خودرو، سبب شده تا بیشتر جوانان این محصول را برای خرید انتخاب کنند. 

چرا خرید اقساطي خودرو تیبا 2

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده است افراد بسیاری در زمان انتخاب خودرو خرید قسطی خودرو تیبا 2 را ترجیح دهند، مصرف سوخت پایین این مدل خودرو می‌باشد. مصرف سوخت این نوع خودرو 6 لیتر در صد کیلومتر است که می‌توان گفت، میزان مصرف بسیار پایینی دارد. همچنین استانداردهای آلایندگی آن یورو 4 بوده که جز خودروهایی با سوخت پاک محسوب می‌شود. خودرو تیبا 2 دارای سیستم امنیتی و حفاظتی ایموبلایزر است و دارای قفل مرکزی می‌باشد. به همین دلیل هم از خودروهای ایمن شرکت خودروسازی سایپا است.

وجود ترمز abs بر روی خودرو تیبا 2 از دیگر دلایلی است که موجب شده، فروش این خودرو بیشتر از دیگر خودروهای شرکت سایپا باشد. البته اصلی‌ترین مزیت خرید قسطی خودرو تیبا 2، سیستم سوخت رسانی آن است که از نوع انژکتوری پاشش 6 نقطه‌ای بوده و شتاب موتور در سرعت بالا، بسیار زیاد است. بنابراین اشخاصی که به دنبال خودرویی با مصرف سوخت پایین و قدرت موتور بالا هستند، بهتر است خودرو تیبا 2 را انتخاب کنند. با خرید قسطي خودرو تیبا 2 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

نحوه خرید اقساطي خودرو تیبا 2 از قسطی کلاب

با توجه به افزایش نرخ تورم و گرانی خودرو، امروزه قدرت خرید مردم برای خرید انواع وسایل نقلیه بسیار کمتر شده است. معمولاً برای قشر کم درآمد جامعه، فراهم کردن سرمایه زیاد جهت خرید خودرو امری دشوار است. معمولاً این افراد به دنبال مراکزی هستند که اقدام به فروش قسطی خودرو می‌نمایند. زیرا این اشخاص با خرید اقساطی می‌توانند با پرداخت نمودن مبلغ کمتر، خودرو را تحویل گرفته و سپس با پرداخت اقساط، برای تسویه مبلغ آن اقدام نمایند.

با توجه به افزایش روزانه قیمت خودرو، خرید قسطی آن گزینه مناسبی به شمار می‌رود. از بزرگ‌ترین مراکز قابل اعتماد فروش قسطی خودرو، باید به سایت قسطی کلاب اشاره داشت. این مجموعه فروش، شرایط بسیار مناسبی را برای خرید قسطي خودرو تیبا 2 فراهم نموده است. البته افرادی که دارای سرمایه کامل برای خرید خودرو هستند نیز می‌توانند با مراجعه به این وبسایت فروش، خرید نقدی خودرو تیبا 2 را با شرایط استثنایی و در مدت زمان کوتاه انجام دهند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی پراید

فروش قسطی پراید
ماشین پراید یکی از خودروهای پرفروش در ایران می‌باشد و قیمت بسیار مناسبی دارد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی پراید به بخش وسایل نقلیه ...

خرید قسطی ماشین 206

خرید قسطی ماشین 206
یکی از جوان پسندترین خودروها در ایران، ماشین 206 می‌باشد که تیپ‌های متفاوتی دارد. اگر علاقه مند به خرید قسطی ماشین 206 می‌باشید به...