خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/31 19:21:31

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 سفته ای


گوشی ردمی نوت 12 رقیبی جدی برای گوشی‌های پرچمدار

شرکت شیائومی یک شرکت چند ملیتی چینی است که در زمینه تولید کالای دیجیتال، از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لوازم خانگی فعالیت می‌کند. این شرکت از سال 2010 تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند در جهان است. شرکت شیائومی با تولید گوشی‌های باکیفیت و مقرون بصرفه، توانسته به سرعت در بازار جهانی به موفقیت دست یابد.

همچنین با ارائه محصولاتی با ارزش خرید بالا، توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. شیائومی یک شرکت نوآور و خلاق است که همیشه به دنبال ارائه کالای دیجیتال جدید و با کیفیت است. این شرکت با سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه، توانسته است محصولاتی با فناوری‌های پیشرفته را تولید کند. رد می نوت 12 یکی از محصولات پرفروش این شرکت و جز بهترین گوشی شیائومی در بازار است. این نکته قابل ذکر است که در حال حاضر خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12، راهی مقرون بصرفه برای تهیه این محصول با ویژگی‌ های خاص است. در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها می‌پردازیم. 

ویژگی‌های برجسته و جذاب گوشی ردمی نوت 12

گوشی ردمی نوت 12 یک گوشی هوشمند میان رده با طراحی زیبا، نمایشگر با کیفیت و دوربین قدرتمند است. این کالای دیجیتال با توجه به قیمت خود، گزینه مناسبی برای کاربرانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند با ارزش خرید بالا هستند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم. 

طراحی بدنه

این کالای دیجیتال دارای طراحی زیبا و مدرن است. بدنه گوشی از شیشه و پلاستیک ساخته شده است و در سه رنگ متنوع آبی، سفید و خاکستری عرضه می‌شود. قاب پشتی گوشی دارای طراحی مات است که به خوبی از دست لیز نمی‌خورد. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نمایشگر باکیفیت

این کالای دیجیتال، دارای نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز است. این نمایشگر از نسبت ابعاد 20:9 و رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل برخوردار است. نمایشگر این گوشی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و تصاویر و ویدئوهای با کیفیتی را در هر زمان از روز نمایش می‌دهد. این ویژگی توانسته نظر بسیاری از کاربران را جلب کند. 

دوربین قدرتمند

این کالای دیجیتال، دارای ماژول دوربین سه گانه است. این ماژول از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی ساخته شده است. دوربین اصلی این گوشی تصاویری باکیفیت فوق العاده، ثبت می‌کند و دوربین فوق عریض برای عکاسی از مناظر و طبیعت و محیط اطراف بسیار مناسب است. دوربین ماکرو نیز برای عکاسی از سوژه‌های نزدیک کاربرد دارد و می‌تواند جزئیات را به خوبی ثبت کند. با خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

پردازنده قوی

پردازنده مدیاتک Dimensity 1300 یک پردازنده 6 نانومتری است که عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. این پردازنده برای انجام کارهای روزمره و اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین مناسب است. 

رم و حافظه داخلی

این کالای دیجیتال در دو نسخه با رم 6 یا 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. این گوشی از حافظه داخلی UFS 3.1 استفاده می‌کند که سرعت خواندن و نوشتن بالایی را ارائه می‌دهد. 

باتری قدرتمند

رد می نوت 12 از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی استفاده می‌کند. باتری این کالای دیجیتال می‌تواند در مدت زمان 30 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ شود. 

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12

در دنیای امروز، با پیشرفت تکنولوژی نیاز به استفاده از گوشی تلفن همراه بیش از پیش احساس می‌شود. بنابراین ضروری است همه افراد برای انجام فعالیت‌های خود اعم از کار، سرگرمی تفریح و ...این کالای دیجیتال را با قیمت مناسب در عین حال با کیفیت تهیه کنند. همانطور که می‌دانیم با توجه به نرخ تورم در کشور ما، قیمت گوشی نیز در حال افزایش است و شاید برای تعدادی از کاربران خرید نقدی این محصول یک چالش بزرگ باشد.

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12، یک پیشنهاد فوق العاده جهت خرید این محصول بصورت مقرون بصرفه می‌باشد. فروشگاه معتبر قسطی کلاب برای رفاه حال شما کاربران، طرح‌های فوق العاده جذاب و منعطف در نظر گرفته است تا با فروش قسطی این کالا بتوانید با هر بودجه‌ای که دارید این کالای دیجیتال را تهیه کنید. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی این محصول می‌توانید با کارشناسان و مشاوران فروشگاه قسطی کلاب ارتباط بگیرید. با خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12، این محصول را به راحتی تهیه و از کیفیت، کارایی و زیبایی آن لذت ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت مایکروسافت قسطی

خرید تبلت مایکروسافت قسطی
تبلت مایکروسافت قسطی یکی از نخستین تبلت های خانواده سرفیس مایکروسافت بود که توانسته فصل جدیدی از دنیای تبلت را به روی کاربران خود بگشاید. هر سال نسل

خرید قسطی گوشی A52 سامسونگ

خرید قسطی گوشی A52 سامسونگ
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی A52 سامسونگ دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...