خرید قسطی ماشین 206

تاریخ انتشار:
1403/2/26 21:08:13

یکی از جوان پسندترین خودروها در ایران، ماشین 206 می‌باشد که تیپ‌های متفاوتی دارد. اگر علاقه مند به خرید قسطی ماشین 206 می‌باشید به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ماشین 206


بررسی 206 و تیپ‌های متفاوت آن!

خودرو 206 جز یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین پژوهای موجود در ایران می‌باشد که دارای طرفداران بسیاری است. خودرو 206 تنها دارای یک مدل خاص نیست و به شکل‌ها و مدل‌های مختلفی طراحی و تولید شده است. 

در این مقاله قصد داریم در مورد خودرو 206 و تیپ‌های مختلف آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید قسطی ماشین 206 دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

معرفی تیپ‌های ماشین 206

ماشین 206 تیپ‌های متفاوت و جذابی دارد و توجه هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. این ماشین استثنایی ساخت کشور فرانسه است و از سال 1980 شروع به فعالیت کرده است. 

اولین تیپ مشین 206 تیپ 1 یا همان مدل هاچبک است که دارای بدنه‌ای هاچبک می‌باشد و بسیار ظاهری معروف و شناخته شده دارد. برای خرید قسطی ماشین 206 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید. 

تیپ 1 ماشین 206 دارای دنده دستی و فرمان هیدرولیک است. تیپ 2 ماشین 206 نیز فرق زیادی با مدل اول آن ندارد و فقط کمی در دنده و سیستم برقی ماشین متفاوت طراحی شده است. 

خودرو 206 تیپ 2 جز یکی از پر فروش‌ترین مدل‌های 206 است و بسیار محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده است. خودرو 206 تیپ 3 جز بهترین مدل‌های این ماشین دوستداشتنی است و با تیپ 5 فقط در موتور آن تفاوت دارد.

خودرو 206 تیپ 3 دارای تمامی آپشن‌های یک ماشین فوق العاده است که از این آپشن‌ها می‌توان به سیستم مطبوع خودکار، دو کیسه هوا، ترمز ABC و EBD، گرمکن آینه برقی، سیستم صوتی بهبود یافته و دیگر ویژگی‌های مثبت این ماشین جوان پسند نام برد. با خرید اقساطی ماشین 206 از قسطی کلاب یک خرید موفق را تجربه کنید.

خودرو 206 تیپ 4 دارای قدرتی برابر با 110 اسب بخار است و قدرتی بسیار بالایی دارد و همچنین دیگر از دنده دستی خبری نیست و دنده به صورت اتوماتیک عمل می‌کند.

خودرو 206 تیپ 5 نیز یکی از مقرون به صرفه‌ترین 206‌ است که تمامی آپشن‌های تیپ 4 را دارد به جز دنده اتوماتیک که به صورت دستی طراحی شده است.

سرعت این ماشین استثنایی 110 اسب بخار است و سیستم ترمز ABS قدرتمندی دارد. خودرو 206 تیپ 6 جز بی کیفیت‌ترین و پر مصرف‌ترین مدل‌های این ماشین است که به دلیل گیربکس نا مناسب و ضربه‌های وارد شده در هنگام تعویض دنده نظر مشتریان را برای خرید به طور کامل از دست داده است. با خرید اقساطی ماشین 206 از قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

ماشین 206 صندوق دار یا SD

یکی از جدیدترین مدل‌های خودرو 206 مدل SD یا صندوق دار است که فضایی بزرگ‌تر و مناسب‌تری برای خانواده‌ها دارد و فرمان پذیری مناسب و مصرف سوخت کمتری نسبت به تیپ‌های دیگر 206 دارد.

همچنین این ماشین زیبا دارای ترمزهایی مطمئن و فراوانی وسایل یدکی می‌باشد. از نقاط ضعف این ماشین می‌توان به فضای محدود ردیف عقب، عایق بندی ضعیف‌تر نسبت به 207 و حذف سنسور دنده عقب نام برد. برای خرید اقساطی ماشین 206 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

شرایط خرید اقساطی کالا و خودرو از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

وبسایت قسطی کلاب یکی از بهترین و بزرگترین سایت‌های فروش آنلاین در ایران است که دارای مشتریان فراوانی است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به تازگی فروش خودرو اقساطی را به برنامه‌های خود اضافه کرده است و شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب می‌توانید شرایط خرید خوردو را مطالعه کنید. 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با ارائه  اعتبار خرید اقساطی از 4 شرکت بای چک، لیزینگ صنعت و معدن، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان می‌توانید تا 150 میلیون تومان اعتبار اقساطی دریافت کنید. با خرید قسطی ماشین 206 از قسطی کلاب یک خرید موفق و خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اسپیکر خودرو

خرید اقساطی اسپیکر خودرو
گوش دادن به موزیک هایی با کیفیت بالا و رسا می تواند بسیار تأثیرگذار باشد. وجود اسپیکر های قدرتمند در ماشین باعث می شود آهنگ ها قشنگتر به گوش برسد...

فروش اقساطی خودرو تیبا

فروش اقساطی خودرو تیبا
اگر به دنبال خرید اقساطی خودرو تیبا با قیمتی مناسب هستید به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را...