خرید قسطی خودرو تیبا 2 ویژه روز مرد

تاریخ انتشار:
1403/2/28 04:08:34

اگر تمایل به خرید قسطی خودرو تیبا 2 با شرایطی استثنایی را دارید به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی خودرو تیبا 2 ویژه روز مرد


تیبا 2، خودرویی که در بازار ایران محبوب شد!

شرکت خودروسازی سایپا یکی از بزرگ ترین خودروسازان ایران است که در سال 1346 تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر محصولات متنوعی از جمله پراید، تیبا، ساینا، کوییک، شاهین، آریو را تولید می‌کند. این شرکت در سال 1389 با هدف تولید وسایل نقلیه ملی، پروژه تولید خودروی "مینیاتور" را آغاز کرد. این پروژه با مشارکت شرکت‌های ایتالیایی، آلمانی و کره‌ای انجام شد. این گروه از وسایل نقلیه، در ابتدا با نام تجاری "مینیاتور" شناخته می‌شد، اما پس از مدتی نام آن به "تیبا" تغییر یافت. این خودرو در سال 1392 به بازار عرضه شد. این گروه از وسایل نقلیه، بر اساس پلتفرم پراید ساخته شده‌اند، اما از نظر ظاهری و فنی تغییراتی نسبت به خودروی پراید داشته‌اند. برای خرید قسطی خودرو تیبا 2 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شرکت خودرو سازی سایپا در سال 1395، نسخه ارتقا یافته این گروه از وسایل نقلیه، با نام "تیبا 2" را معرفی کرد. این نسخه از امکانات بیشتری نسبت به نسخه استاندارد تیبا برخوردار است. با توجه به اینکه پراید یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ایران در دهه‌های گذشته بوده است، شرکت سایپا تصمیم گرفت تا با تولید تیبا، جایگزینی برای پراید را در بازار ایران ایجاد کند. این گروه از وسایل نقلیه، از نظر قیمت و مصرف سوخت نسبت به پراید برتری دارد، اما از نظر ایمنی و کیفیت ساخت چندان تفاوتی با پراید ندارد.

با این حال، این گروه از وسایل نقلیه، توانست به سرعت جای خود را در بازار ایران باز کند و به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ایران تبدیل شود و لذا خرید اقساطی خودرو تیبا 2، یک پیشنهادی جذاب و برگزیده برای افرادی است که نیازمند یک خودرو با ارزش خرید بالا هستند. 

مزایا و ویژگی‌های این گروه از وسایل نقلیه

این گروه از وسایل نقلیه، یک خودروی اقتصادی محسوب می‌شوند، لذا از نظر قیمت، مصرف سوخت و امکاناتی که دارند مناسب هستند. این خودرو برای استفاده‌های شهری و خانوادگی گزینه‌ای مناسب به شمار می‌رود. در ادامه به بررسی و توضیح برخی از این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

مصرف سوخت کم

این گروه از وسایل نقلیه، دارای مصرف سوخت ترکیبی 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است که این میزان مصرف سوخت، برای یک خودروی اقتصادی بسیار مطلوب است. 

فضای کابین مناسب

فضای این گروه از وسایل نقلیه، برای یک خودروی هاچ‌بک، مناسب است و چهار نفر سرنشین بزرگسال می‌توانند با راحتی در آن سوار شوند. با خرید اقساطی خودرو تیبا 2 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

امکانات نسبتا کامل

این گروه از وسایل نقلیه، به امکاناتی نظیر کیسه هوا برای راننده و سرنشین کناری، ترمزهای مجهز به سیستم ضد قفل ABS، شیشه‌های جلو برقی، تهویه مطبوع دستی، چراغ‌های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع از داخل خودرو، صندوق پران، سیستم ضد سرقت مه‌شکن‌های جلو و عقب مجهز است. 

قیمت مناسب

این گروه از وسایل نقلیه، قیمت مناسبی نسبت به سایر خودروهای هم رده در بازار دارند. 

موتور 4 سیلندر 8 سوپاپ با حجمی 1.5 لیتری

موتور این گروه از وسایل نقلیه، قدرتی برابر با 86 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه و گشتاوری برابر با 126 نیوتن در 4000 دور بر دقیقه دارد. 

گیربکس دستی 5 سرعته

تیبا 2 از یک گیربکس دستی 5 سرعته بهره می‌برد. 

خرید قسطی خودرو تیبا 2، راهی مقرون بصرفه برای تهیه این محصول

امروزه داشتن خودروی شخصی یکی از ضروریات زندگی هر فرد محسوب می‌شود. با توجه به اینکه در کشور ما شرکت‌های خودروسازی مانند سایر شرکت‌ها درگیر مساله تورم هستند لذا قیمت وسایل نقلیه ثابت نیست و ما هرروز شاهد افزایش قیمت خودروها هستیم. بنابراین خرید اقساطی خودرو تیبا 2، می‌تواند راه حلی مناسب برای تهیه این محصول باشد و افرادی که توانایی پرداخت قیمت آن را بصورت نقدی ندارند بتوانند راحت‌تر این خودروی اقتصادی را تهیه کنند.

اما آیا برای خرید قسطی خودرو تیبا 2، مرجع معتبری وجود دارد؟ برای اطمینان از خرید خود باید به کجا مراجعه کنیم؟

فروشگاه معتبر و با سابقه قسطی کلاب، با در نظرگرفتن طرح‌های فوق العاده و جذاب فروش قسطی خودرو، به شما کمک می‌کند این محصول را به راحتی، با هر بودجه‌ای که دارید خریداری کنید. شما با خرید اقساطی از فروشگاه قسطی کلاب می‌توانید این خودرو را با قیمت مناسب و اقساط متنوع تهیه کنید. برای اطلاع از نحوه خرید خودرو تیبا 2، شرایط پرداخت، شرایط دریافت خودرو و سوالات دیگر خود می‌توانید با کارشناسان و مشاوران این فروشگاه ارتباط بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی آمپلی فایر

خرید نقدی آمپلی فایر
یکی از لوازمی که در خودرو استفاده می‌شود، آمپلی فایر است. شما می‌توانید برای خرید نقدی آمپلی فایر با قیمتی عالی به بخش وسایل نقلیه در ...

خرید اقساطی خودرو 206

خرید اقساطی خودرو 206
اگر خودرو 206 خودرو مورد علاقه شما است و اگر قصد خرید اقساطی خودرو 206 را دارید به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید...