خرید قسطی جاروبرقی دوو با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/31 09:34:34

شما می‌توانید برای خرید قسطی جاروبرقی دوو با چک یا سفته الکترونیکی به بخش جاروبرقی دوو در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی جاروبرقی دوو با چک


لوازم خانگی دوو، تضمین کیفیت و قیمت

شرکت لوازم خانگی دوو، یک شرکت چندملیتی کره‌ای است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1967 در کره جنوبی تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان محسوب می‌شود.

شرکت دوو در ابتدا با تولید لوازم خانگی کوچک مانند تلویزیون و رادیو آغاز به کار کرد. اما در طول سال‌ها فعالیت خود ، دامنه تولیداتش را به انواع لوازم خانگی بزرگ مانند یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و جاروبرقی گسترش داد. شرکت دوو در حال حاضر در بیش از 100 کشور جهان محصولات خود را به فروش می‌رساند و بیش از 100 هزار نفر در آن مشغول به کار هستند. این شرکت دارای چندین کارخانه تولیدی در کره جنوبی، چین، مصر، هند و ترکیه است.

شرکت لوازم خانگی دوو در ایران نیز فعالیت گسترده‌ای دارد و محصولات آن در بازار ایران بسیار محبوب هستند. این شرکت در سال 1376 در ایران تاسیس شد و در حال حاضر دارای چندین کارخانه تولیدی در ایران است. برای خرید قسطی جاروبرقی دوو به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این شرکت به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت لوازم خانگی، همواره در تلاش است تا محصولاتی با کیفیت و مقرون بصرفه را در اختیار مشتریان خود قرار دهد، همچنین با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا و نیروی انسانی متخصص، به یکی از برندهای محبوب در صنعت لوازم خانگی تبدیل شده است. خرید اقساطی جاروبرقی دوو یک راه حل مقرون بصرفه برای تهیه این محصول است. در ادامه به بررسی ویژگی‌های جاروبرقی دوو یکی از محصولات پرفروش این شرکت می‌پردازیم. 

مشخصات و ویژگی‌های فنی و ظاهری جاروبرقی دوو

در اینجا به برخی از مشخصات و ویژگی‌های فنی جاروبرقی‌های دوو اشاره می‌کنیم.

قدرت موتور

قدرت موتور این گروه از لوازم خانگی، یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر قدرت مکش آن تاثیر می‌گذارد. قدرت موتور جاروبرقی‌های دوو از 1400 تا 2500 وات متغیر است.

قدرت مکش

قدرت مکش این گروه از لوازم خانگی میزان گرد و غبار و آلودگی را که می‌تواند جمع‌آوری کند را تعیین می‌کند. قدرت مکش جاروبرقی‌های دوو از 400 تا 650 وات متغیر است.

نوع کیسه

جاروبرقی‌های دوو در انواع کیسه‌دار و بدون کیسه تولید می‌شوند. جاروبرقی‌های کیسه‌دار دارای یک کیسه پارچه‌ای یا کاغذی هستند که زباله‌ها را در خود جمع می‌کنند. جاروبرقی‌های بدون کیسه دارای یک مخزن جمع‌آوری زباله هستند که زباله‌ها را در خود ذخیره می‌کنند. 

طول سیم

طول سیم این گروه از لوازم خانگی یکی از عواملی است که بر راحتی استفاده از آن تاثیر می‌گذارد. این ویژگی برای استفاده از این محصول در خانه‌هایی با متراژ بالا بسیار موثر خواهد بود. طول سیم جاروبرقی‌های دوو از 5 تا 10 متر متغیر است. با خرید قسطی جاروبرقی دوو از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

لوله تلسکوپی

لوله تلسکوپی جاروبرقی به کاربر امکان می‌دهد تا طول دسته جاروبرقی را با توجه به قد خود تنظیم کند و این در سهولت استفاده از این گروه از لوازم خانگی بسیار موثر است. لوله تلسکوپی جاروبرقی‌های دوو از فلز یا پلاستیک ساخته شده است. 

طراحی

این گروه از لوازم خانگی با طراحی زیبا و مدرنی که دارد، آن را جز پرفروش ترین محصولات در بازار قرار داده است. بنابراین این گروه از لواز خانگی، محصولاتی باکیفیت و مقرون به صرفه‌ای هستند که می‌توانند نیازهای مختلف کاربران را برآورده کنند. این جاروبرقی‌ها دارای ویژگی‌های فنی و ظاهری متنوعی هستند که می‌توانند انتخاب مناسبی برای مصارف خانگی و صنعتی باشند. 

خرید اقساطی جاروبرقی دوو، راهی مقرون بصرفه برای خریداران

آیا برای خرید جاروبرقی بدنبال مرجع معتبر هستید؟ آیا توانایی پرداخت هزینه آن را بطور یکجا ندارید؟ آیا بدنبال خرید جاروبرقی با کیفیت و با طراحی زیبا هستید؟ فروشگاه معتبر قسطی کلاب این چالش را برای شما به راحتی حل کرده است. با خرید قسطی جاروبرقی دوو از فروشگاه قسطی کلاب می‌توانید این محصول را بصورت مقرون بصرفه تهیه کنید. این فروشگاه با در نظر گرفتن طرح‌های متنوع برای فروش قسطی محصول خود، مشتریان را در جهت خرید این محصول کمک می‌کند. با خرید اقساطی امکان خرید کالاهای گران قیمت با بودجه محدود برای شما فراهم می‌شود. 

بنابراین خرید اقساطی جاروبرقی دوو یک راه حل جذاب و مناسب برای افرادیست که توانایی پرداخت هزینه آن را بصورت نقدی ندارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، طرح‌های اقساطی، نحوه پرداخت و سوالات دیگر با کارشناسان و پشتیبانی قسطی کلاب ارتباط بگیرید. با خرید اقساطی از این فروشگاه، خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

یخچال فریزر الکترواستیل

یخچال فریزر الکترواستیل
برندهای ایرانی روز به روز در حال پیشرفت و استفاده از فناوری‌های جدید می‌باشند. یکی از برندهای ایرانی معروف الکترواستیل نام دارد. برای خرید نقدی...

تلویزیون شهاب اقساطی

تلویزیون شهاب اقساطی
اگر به دنبال این هستید که با صبر و حوصله مشخصات مختلف تلویزیون های مختلف را بررسی کنید و از جوانب گوناگونی آن ها را بسنجید....