خرید اقساطی خودرو 206

تاریخ انتشار:
1403/2/23 12:38:42

اگر خودرو 206 خودرو مورد علاقه شما است و اگر قصد خرید اقساطی خودرو 206 را دارید به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی خودرو 206


ورود پژو 206 به بازار جهانی

سال 1997 بود که شرکت خودروسازی پژو که متعلق به کشور فرانسه می‌باشد، تصمیم گرفت پژو 206 را وارد بازار اروپا نماید. پژو 206 در سه سال متوالی، به عنوان مدرن‌ترین طراحی دنیای خودرو شناخته شد.

طراحی جوان پسند، و مهندسی فنی فوق‌العاده آن در سال 1997 باعث شد تا به سرعت، جز خودروهای پر فروش دنیا قرار گیرد. خودروی محبوب پژو 206 طی سالیان اخیر، در بیشتر کشورهای دنیا تولید شد؛ تاکنون میزان تولیدی این خودرو به بالای 7 میلیون دستگاه رسیده است. فروش جهانی این خودرو به حدی رسید که، عده زیادی از افراد اقدام به خرید قسطی خودرو 206 از شرکت‌های معتبر می‌نمودند.

این خودروی محبوب از سال 2001 وارد بازار خودروی ایران شد و تا امروز نیز در چند تیپ به طرفداران خود عرضه شد. گروه صنعتی ایران خودرو، به عنوان تولید کننده و نماینده پژوی فرانسه توانسته است خودروی 206 را در 6 تیپ به بازار ایران عرضه نماید. 

تفاوت امکانات تیپ‌های پژو 206

این خودروی زیبای شرکت پژو یکی از محدود وسایل نقلیه دنیا است که، در شش تیپ به تولید انبوه رسید؛ در ذیل به تفاوت امکانات رفاهی تیپ‌های پژو 206 می‌پردازیم:

• تیپ 1: اولین نسخه از پژو 206 دارای امکاناتی کمی مانند گیربکس 5 سرعته دستی، نشانگر ساعت دیجیتال، جا لیوانی، بالابر برقی شیشه‌های جلو و موارد دیگر بود، که در آن سال‌ها جز بهترین امکانات خودرویی به شمار می‌رفت.

• تیپ 2: در تیپ 2 پژو 206 بیشتر روی تغییر جزییات طراحی داخلی متمرکز شده‌اند. غربیلک فرمان متفاوت از تیپ 1، سیستم صوتی مجهز به لوح فشرده، نمایشگر ساعت دیجیتال جدید و موارد دیگر از جمله امکانات رفاهی آن می‌باشد.

• تیپ 3: این تیپ از 206 دارای قوای محرکه مشابه تیپ 2 و امکانات بیشتر از آن می‌باشد. امکانات رفاهی این تیپ، آینه‌های برقی گرم کن دار، شیشه بالابر برقی هر چهار درب، تهویه اتوماتیک، ترمزهای دیسکی هر چهار چرخ، چهار بلندگو و دو تیوتر می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو 206 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

• تیپ 4: این تیپ در بازار ایران به شدت کمیاب و خاص می‌باشد که، دارای گیربکس اتوماتیک است. گیربکس اتوماتیک 206 ساده تر از تیپ 6 این خودرو می‌باشد. امکانات رفاهی تیپ 4 مشابه تیپ 3، اما دارای سنسور باران، فضای مخفی زیر داشبورد و تودوزی با کیفیت تر می‌باشد.

• تیپ 5: امکانات پژو 206 تیپ 5 مشابه تیپ 3 است؛ اما تیپ 5 دارای موتور TU5 قدرتمند و 105 اسب بخار قدرت می‌باشد.

• تیپ 6: تیپ 6 پژو 206 دارای امکانات استاندارد و گیربکس اتوماتیک AL4 می‌باشد. گیربکس آن دارای حساسیت بالای قطعات است که، نیاز به مراقبت بیشتری دارد. از دیگر تفاوت این تیپ نسبت به نسل پیشین سیستم برق رسانی بروزتر، کامپیوتر جدیدتر، پمپ هیدرولیک فرمان و دریچه ی گاز است. 

مزایای خرید قسطی خودرو 206

مهمترین مزیت خرید اقساطی خودرو 206 صرفه جویی در هزینه‌های تمام شده می‌باشد. استفاده از یک وسیله نقلیه با طراحی مدرن، دارای استانداردهای جهانی، سیستم فنی منحصر بفرد از جمله قابلیت‌های این خودرو است. می‌توانید با خرید قسطی خودرو 206، از داشتن یک خودروی بروز و استاندارد لذت ببرید. خودروی پژو 206 ارزش خرید بالاتری نسبت به سایر رقبایش دارد، که مهمترین دلیل محبوبیت آن است.

با توجه به بازار مالی، خرید نقدی خودرو 206 توصیه نمی‌شود. شرکت معتبر قسطی کلاب برای تسهیل بازار خودروی کشور اقدام به عرضه خودرو 206 به صورت قسطی نموده است. فروش قسطی خودرو در قسطی کلاب باعث شده است تا، خیال طرفداران خودرو از بابت تهیه آن راحت باشد. برای خرید اقساطی خودرو می‌توانید از طریق سایت قسطی کلاب به نشانی www.ghesticlub.com اقدام نمایید. 

با توجه به قابلیت‌های فراوان خودرو پژو 206 سایت قسطی کلاب توانسته است، آن را به صورت قسطی به عموم عرضه نماید. برای خرید اقساطی خودرو 206 و اطلاع از شرایط اقساط این خودرو می‌توانید از طریق سایت قسطی کلاب اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی خودرو کوییک چکی

فروش اقساطی خودرو کوییک چکی
برای اطلاع از فروش اقساطی خودرو کوییک چکی به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی خودرو ساینا اتوماتیک

خرید اقساطی خودرو ساینا اتوماتیک
یکی از جذاب‌ترین خودروهای ایرانی ساینا می‌باشند که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی خودرو ساینا اتوماتیک به بخش وسایل...