خرید قسطی گوشی 11t pro

تاریخ انتشار:
1403/2/5 16:41:53

اگر به دنبال خرید یک گوشی مقرون به صرفه با امکانات عالی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید قسطی گوشی 11t pro را انجام دهید.


خرید قسطی گوشی 11t pro


معرفی گوشی موبایل 11t pro 

آیا شما هم قصد خرید قسطی گوشی 11t pro را دارید؟ بی شک شرکت شیائومی یکی از بزرگترین و معروف ترین تولید کنندگان گوشی موبایل در سراسر جهان به حساب می‌آید. خدمات این شرکت در میان مردم کشورهایی همچون هند و ایران به شدت محبوب شده است. شرکت شیائومی همواره به دنبال کاهش قیمت نهایی محصولات خود می‌باشد. ولی متاسفانه به علت وجود شرایط اقتصادی بد و نا مطلوب در ایران، امکان خرید نقدی کالاهای این برند برای همه افراد وجود ندارد. در صورتی که شما هم به دنبال خرید این کالا هستید و بودجه کافی را در اختیار ندارید، حتما تا به امروز حداقل یک بار به خرید اقساطی فکر کرده‌اید. امروز ما قصد داریم تا در مورد روند خرید اقساطی این کالا با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید. 

قبل از بررسی راه‌های خرید اقساطی گوشی 11t pro، بیایید تا نگاهی به مهم ترین مشخصات این گوشی بیندازیم. به صورت کلی، گوشی موبایل 11t pro، یکی از قوی ترین گوشی‌های موبایل موجود در بازارهای داخلی ایران به حساب می‌آید که قدرت عملکردی بالایی دارد. این گوشی به عنوان یکی از پرچم داران شرکت شیائومی شناخته شده است. این گوشی قدرت عملکردی فوق العاده عالی را از خود به نمایش می‌گذارد. به خاطر داشته باشید که گوشی 11 تی پرو، از یک سخت افزار عالی استفاده می‌کند. رفرش ریت آن برابر با 120 هرتز بوده و صفحه نمایش این دستگاه هم اندازه‌ای برابر با 6.67 اینچ را در خود جای داده است.

شرکت شیائومی برای طراحی این کالای دیجیتال از یک دوربین فوق العاده قوی استفاده کرده است. گوشی موبایل شیائومی 11 تی پرو، از یک دوربین سه گانه استفاده کرده و به راحتی نیازهای کاربران خود را رفع می‌کند. کیفیت تصویر برداری اولین دوربین این دستگاه، 108 مگاپیکسل می‌باشد. به خاطر داشته باشید که این کیفیت می‌تواند برای ثبت تصاویر فوق العاده با کیفیت به کار رود. دوربین دوم آن 8 مگاپیکسل بوده و دوربین سوم آن هم 5 مگاپیکسلی می‌باشد. جالب است بدانید که دوربین‌های به کار رفته در طراحی این دستگاه می‌توانند ویدیوهای 4K را با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنند. همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از این گوشی برای عکاسی، به یک گزینه عالی تبدیل شود. برای خرید قسطی گوشی 11t pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی ویژگی‌های این کالای دیجیتال

به خاطر داشته باشید که این کالای دیجیتال یک سری نقاط قوت و ضعف را در خود جای داده است. این نقاط قوت و ضعف، هر کدام به نحوی خاص بر روی نتیجه نهایی استفاده از این گوشی تاثیر گذار خواهند بود. در ابتدا، این گوشی صفحه نمایش 120 هرتز داشته و شما با خیال راحت می‌توانید آن را برای اجرای بازی‌های مختلف به کار گیرید. این دستگاه در برابر قطعات آب مقاوم است و شارژ 120 ولت هم دارد. متریال به کار رفته در طراحی این گوشی هم به شدت قوی و با کیفیت هستند. با خرید اقساطی گوشی 11t pro از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

بهترین راه خرید قسطی گوشی 11t pro

در صورتی که شما هم به دنبال خرید اقساطی گوشی 11t pro هستید، لزوما باید خدمات بهترین تیم‌های فعال در این زمینه را مورد استفاده قرار دهید. با خرید از بهترین تیم‌های فعال در زمینه عرضه این کالا، شما به راحتی و بدون هیچ مشکل خاصی می‌توانید نیازهای خود را رفع نمایید. قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی فعال در زمینه فروش قسطی انواع گوشی موبایل به حساب می‌آید. خدمات قسطی کلاب تضمینی بوده و به راحتی در اختیار مشتریان در سراسر ایران قرار می‌گیرند. برای خرید اقساطی از این مجموعه، شما می‌توانید هم اکنون شرایط را بررسی و سفارش خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی پوکو x3 شیائومی

خرید قسطی گوشی پوکو x3 شیائومی
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی پوکو x3 شیائومی با قیمتی عالی دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید اقساطی لپ تاپ ایسر

خرید اقساطی لپ تاپ ایسر
قرارگیری در عصر دیجیتال و انبوهی از فن­اوری ها، باعث شده است که تقاضای ضروری برای کالای دیجیتال که نقش آن ها در زندگی روزمره امری ضروری ...