خرید قسطی خودرو تیبا 2 چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/31 10:42:36

خرید قسطی خودرو تیبا 2 هاچ‌بک باتوجه به قیمت مناسب، افزایش امکانات و بهبود ظاهر نسبت به پراید 111، با استقبال ویژه‌ای در بازار خودرویی ایران روبه‌رو شده است. برای خرید اقساطی به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی خودرو تیبا 2 چکی


خودرو تیبا 2

خرید قسطی خودرو تیبا 2 همزمان با عرضه این نسخه از سوی شرکت سایپا در سال 1392، از سوی مجموعه‌های معتبر کشور آغاز گردید. ورژن هاچ‌بک تیبا که با نام تیبا 2 نیز شناخته می‌شود، در حقیقت مدل به‌روز شده‌ای از پراید به‌شمار می‌آید. چنان‌که در اینگونه وسایل نقلیه، شاهد ظاهر مدرن‌تر و موتور قدرتمندتری خواهیم بود. امکانات ایمنی و رفاهی این خودروها نیز اندکی بهبود یافته است و همچنان میزان مصرف سوخت، به‌خصوص برای سواری‌های روزمره شهری مناسب ارزیابی می‌شود.

مجموعاَ اما با توجه به تلاطمات بازار کشور و افزایش افسار گسیخته هزینه خرید خودروهای خارجی، قیمت مناسب این خودروها به عامل موثری در استقبال از طرح‌های خرید قسطی خودرو تیبا تبدیل شده است. حال سوال اینجاست که از مشخصات فنی این اتومبیل چه می‌دانید؟ 

شتاب مناسب خودرو تیبا 2

بسیاری از متقاضیان در هنگام خرید خودرو تیبا 2 و یا شرکت در دیگر طرح‌های اعلامی کارخانه‌ای، به بررسی پیشرانه این محصول می‌پردازند. بایستی عنوان داشت که نسخه هاچ‌بک تیبا دارای پیشرانه‌ای با توان 87 اسب بخار و قابلیت تولید حداکثر گشتاور 128 نیوتن‌متر است. نوع پیشرانه به‌صورت 4 سیلندر 18 سوپاپه با محور محرک دیفرانسیل جلو طراحی شده است؛ که گیربکس 5 دنده دستی از آن پشتیبانی می‌کند.

جالب است بدانید که در خرید خودرو تیبا 2 با پیشرانه «M15» مواجه خواهید شد؛ موتوری که در خودروهایی نظیر کوییک و ساینا نیز به‌کار رفته است. این پیشرانه براساس تنفس طبیعی به فعالیت می‌پردازد. البته به‌کارگیری این موتور را نمی‌توان اتفاق بسیار عجیبی تلقی نمود؛ چراکه موتور ام‌15  درحقیقت مدل ارتقا یافته‌ای از پیشرانه‌های تعبیه‌شده برای پراید 111 محسوب می‌شود. به‌لحاظ مقاومت و ماندگاری نیز، دوام پیشرانه این خودروها مثبت ارزیابی می‌شود. البته درصورتی‌که در نگهداری و سرویس به‌موقع آن‌ها کوشا باشید.

طراحی ظاهری و کابین تیبا 2  

مشاهده تغییرات گسترده در tiba 2 نسبت به پراید، بازار خرید اقساطی خودرو تیبا 2 را با تقاضاهای قابل‌توجهی رو‌به‌رو نموده است. ابتدا بهتر است به‌سراغ وضعیت کابین تیبا هاچ‌بک برویم؛ جایی‌که با اتاق ساده و البته بهبود یافته‌ای نسبت به پراید 111 مواجه هستیم. ترکیب چند طیف از رنگ طوسی با قاب‌های مشکی در طراحی فضای کابین، مثبت ارزیابی می‌شود. شاید شما از طرفداران ویژه پژو 206 باشید. اما به‌خاطر داشته باشید که وجود فضای کافی برای سر و پاهای سرنشینان، امتیاز بیشتری را برای طر‌ح‌های فروش قسطی تیبا 2 در مقایسه با پژو 206 تیپ 2 به‌ارمغان آورده است.

طراحی ظاهری این خودروها، دارای ویژگی‌های بیشتری برای معرفی است. نکته قابل اهمیت اینجاست که برخلاف بسیاری از خودروهای مدرن، طراحی نمای پشت این ماشین از یکپارچگی فرمیک و بصری قابل توجه‌تری بهره می‌برد. همچنین در رابطه با طراحی ظاهر این خودروها، بایستی به دو نکته مهم اشاره نمود:

1.اگرچه طراحی ظاهری این محصول به‌وسیله یک شرکت مجرب ایتالیایی صورت پذیرفته است که می‌توانست در زمان طراحی، با شرایط روز همخوانی بیشتری داشته باشد. اما طولانی‌شدن فرآیند مونتاژ، معادلات ورود قدرتمندتر آن‌ها به بازارها را دستخوش تغییراتی کرد.

2.سازندگان این خودرو، همواره تمرکز خود را به پایین نگه‌داشتن هزینه تولید معطوف نموده‌اند. اگرچه که همین مسئله به خوش قیمت‌تر شدن طرح‌های خرید قسطی خودرو تیبا 2 کمک نموده است؛ اما بدیهی‌ است که نباید انتظار خلاقیت‌های خیره کننده‌ای را در طراحی ظاهری آن‌ها داشته باشیم. لازم به‌ذکر است که طراحی کابین تیبا پلاس، تا حدودی کاربرپسند‌تر خواهد بود؛ چراکه این نسخه از مونیتور مرکزی و کاور چرم صندلی‌ها بهره می‌برد.  

تفاوت خودرو تیبا 2 و تیبا پلاس 

بررسی ابتدایی این دو مدل، ایجاد تغییرات وسیعی را در ورژن پلاس نشان نمی‌دهد. اما هنگام خرید اقساطی خودرو تیبا 2 و تیبا پلاس، توجه به معدود تغییرات حاصله می‌تواند کمک‌کننده باشد. عمده تغییرات ایجادشده برای نسخه‌های پلاس مربوط به ظاهر آن‌ها است. استفاده از قاب steel در جلو پنجره و به‌کارگیری باربند در سقف، از جمله همین تغییرات محسوب می‌شود. در این خودروها همچنین زه جانبی حذف شده است تا شاهد نمای جانبی یکدست‌تری باشیم.

تعبیه دیفیوزر روی سپرهای 2 رنگ، دودی‌شدن شیشه‌های پشت و نصب آینه‌های بغل شبیه به کوییک، تا حدود کمی ظاهر مدل‌های ورژن پلاس را مدرن‌تر نموده است. شرایط خرید خودرو تیبا 2 و نسخه‌های پلاس، به‌لطف قیمت مناسب آن‌ها بسیار جذاب خواهد بود. اما همچنان انتظار می‌رود که طراحان سایپا در بحث طراحی ظاهر و تعبیه امکانات رفاهی، با سخت‌گیری بیشتری عمل کنند.

میزان مصرف سوخت Tiba 2 هاچ‌بک

آنالیز کلی این مدل از وسایل نقلیه نشان می‌دهد که در خرید خودرو تیبا 2 با اتومبیلی با مصرف سوخت نسبتاَ پایینی مواجه خواهیم بود. میزان مصرف سوخت ترکیبی تیبا 2 هاچ‌بک، حدوداَ 6.52 به ازای هر صد کیلومتر است. این میزان مصرف ترکیبی برای مصارف شهری، نسبتاَ مطلوب خواهد بود. ضمناَ در پی شتاب‌گیری این خودرو در اتوبان‌ها، میزان مصرف سوخت کمتر نیز می‌گردد؛ اگرچه که در پیچ‌های اتوبان‌ها، بایستی جانب احتیاط را برای حفظ پایداری TIBA 2 در سرعت‌های بالا رعایت کنید.

عدم حساسیت پیشرانه این خودروها نسبت به استفاده از بنزین‌های معمولی، شاید برگ برنده‌ای برای خانواده‌های ایرانی به‌شمار آید. مسئله‌ای که برای دارندگان کراس‌اوورهای جدید و وارداتی چینی در کشور که دارای پیشرانه قدرت‌مندی هستند، به یک معضل تبدیل شده است!

خرید قسطی خودرو تیبا 2؛ فرصتی جذاب برای سرمایه‌گذاری

مجموعه قسطی کلاب یکی از برترین ارائه دهندگان شرایط خرید اقساطی خودرو تیبا 2 و دیگر وسایل نقلیه شرکت‌های بزرگ کشور (اعم از ایران‌خودرو، سایپا، ام‌وی‌ام، کیا موتور) شناخته می‌شود. با توجه به پریشانی گسترده بازار خودرویی ایران و نقدی بودن خرید از شرکت‌های خودروسازی کشور، تسهیلات قابل ارائه این مجموعه در زمینه فروش قسطی خودرو می‌تواند شدیداَ جذاب به‌نظر آید. چنان‌که با واریز کمترین پیش پرداخت و امضای قراردادی رسمی، می‌توانید خودروی محبوب‌تان را به‌صورت تحویل فوری دریافت نمایید. به‌طورکلی با توجه به پارامترهایی نظیر:

•تحویل پرتاخیر وسایل نقلیه از سوی خودروسازها

•بازار پرمخاطب فروش خودروهای دست‌دوم در ایران

•افزایش مداوم قیمت‌ها، خرید اقساطی خودرو تیبا 2 می‌تواند همانند یک فرصت سرمایه‌گذاری جذاب برای خانواده‌های ایرانی محسوب گردد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی خودرو کوییک اتومات با چک

خرید قسطی خودرو کوییک اتومات با چک
اگر قصد خرید قسطی خودرو کوییک اتومات با چک را دارید به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید قسطی ماشین تیبا

خرید قسطی ماشین تیبا
خودروهای زیادی توسط شرکت‌های ایرانی طراحی و تولید شده است که یکی از بهترین آن‌ها ماشین تیبا می‌باشد. برای خرید اقساطی ماشین تیبا به ...