خرید قسطی جاروشارژی جی پلاس با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/29 13:22:10

اگر قصد خرید قسطی جاروشارژی جی پلاس با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی جاروشارژی جی پلاس با سفته


جارو شارژی جی پلاس

یکی از برندهای جدید ایرانی که توانسته در حوزه لوازم خانگی طرفداران بسیار زیادی پیدا کند، جی پلاس است. این برند از تنوع محصولی بسیار بالایی برخوردار بوده که یکی از این محصولات کاربردی و پرطرفدار ان نیز جاروبرقی شارژی می‌باشد. در ادامه به توضیحات و بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت. 

قابلیت‌های جارو شارژی جی پلاس

افرادی که قصد خرید قسطی جاروشارژی جی پلاس را دارند باید ابتدا از قابلیت‌های این محصول آگاهی داشته باشند. برند جی پلاس در ساخت این محصول کاربردی خود از طراحی‌های متنوعی استفاده کرده است که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلفی دارند. در این دستگاه از برنامه‌ها و حالت‌های متنوع برای عملکردهای گوناگون استفاده شده است. با استفاده از جارو برقی شارژی، امکان تمیز کردن سطوح مختلف وجود دارد.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که قبل از خرید اقساطی جاروشارژی جی پلاس باید به آن توجه داشت، فیلترهای به کار رفته در دستگاه است. در این محصول از فیلترهای چندگانه با قابلیت شستشو استفاده شده است. میزان صدایی که توسط این دستگاه تولید می شود، بسیار کم بوده و باعث آزار افراد نمی‌شود. طبق طراحی‌های انجام شده در این جارو شارژی، جهت تشخیص ذرات خاک و سنگ‌های ریز از مادون قرمز استفاده کرده‌اند. یکی دیگر از قابلیت‌های قابل توجه در این محصول، طراحی چراغ ال ای دی جهت تمیز کردن نقاط کور یا بدون نور در مکان‌های مختلف است.

جارو شارژی جی پلاس و نوع طراحی آن

نوع طراحی و ویژگی‌های ظاهری نیز از دیگر موارد مهم و قابل توجه قبل از خرید قسطی جاروشارژی جی پلاس می‌باشد. سبک بودن این محصول باعث شده تا کارایی آن برای کاربر بسیار راحت شود. امکان استفاده از این محصول در دو حالت ایستاده و دستی وجود دارد که در حالت ایستاده دارای وزنی حدود 2.5 کیلوگرم است. یکی از بخش‌های مهم در طراحی جاروهای شارژی، ظرفیت مخزن آنها می‌باشد که بر حسب لیتر مشخص می‌شود. میزان ظرفیت مخزن این جاروها نسبت به نمونه‌های برقی کمتر است که برای بالا بردن طول عمر این دستگاه باید نسبت به خالی کردن به موقع مخزن توجه لازم را داشت. در این محصول از یک نمایشگر LCD جهت نشان دادن حالت‌های مختلف محصول و میزان شارژ آن استفاده شده است. 

لوازم جانبی همراه جارو شارژی

قبل از خرید اقساطی جاروشارژی جی پلاس باید نسبت به لوازم جانبی و همراه آن مطمئن بود. این محصول دارای کاربردهای گوناگونی است و به همین دلیل لوازم جانبی متنوعی نیز همراه آن ارائه می‌شود. نوع و تعداد همراه این محصول، با توجه به طرح و مدلی که دارد، متفاوت خواهد بود. از مهمترین لوازمی که همراه اکثر مدل‌های جارو شارژی جی پلاس ارائه می‌شوند، عبارتند از: برس غلتکی برای شستشو، انواع برس و استند‌های مختلف برای استفاده و استند نگهدارنده دستگاه.

نکات مهم برای بالا بردن عمر باتری جارو شارژی

قبل از خرید قسطی جارو شارژی جی پلاس باید به تمام موارد و جزئیات محصول توجه داشت. یکی از نکات مهم در این زمینه، زمان شارژ و عمر باتری محصول است که در مدل‌های مختلف با یکدیگر فرق می‌کند. نوع تنظیم درجه محصول و حالتی که از ان استفاده می‌شود روی میزان مصرف شارژ آن تاثیرگذار خواهد بود. با بالا بردن درجه جارو، سرعت مکش آن نیز بالا رفته و شارژ آن نیز زودتر تمام خواهد شد. برای بالا بردن عمر باتری و دستگاه در این نوع جارو، باید از استفاده طولانی مدت آن جلوگیری کرد. 

خرید قسطی جاروشارژی جی پلاس از قسطی کلاب

با توجه به بالا رفتن قیمت لوازم خانگی در بازار داخلی کشور، بسیاری از افراد به دنبال خرید اقساطی این محصولات هستند چون شرایط خرید نقدی برایشان امکان‌پذیر نیست. اکثر نمایندگی‌های فروش معتبر در داخل کشور نیز با در نظر گرفتن شرایط کاربران، امکان خرید قسطی را برای افراد در قشرهای مختلف فراهم کرده‌اند. یکی از مراکز معتبر جهت خرید اقساطی جاروشارژی جی پلاس، مجموعه قسطی کلاب می‌باشد. این مجموعه عرضه کننده انواع محصولات در دسته بندی‌های گوناگون با شرایط و تسهیلات متنوع است.

امکان فروش قسطی لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب با ارائه تسهیلات برای قشرهای مختلف وجود دارد. تمام افراد در گروه‌های کارمندان، بازنشستگان و حتی مشاغل آزاد، می‌توانند از تسهیلات این مجموعه استفاده کنند. بعد از وارد شدن به سایت قسطی کلاب، می‌توان از منوی اصلی وارد قسمت خرید اقساطی شد و جزئیات مربوط به تسهیلات را مشاهده کرد. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر نیز می‌توان با کارشناسان مجموعه از راه‌های مختلف داخل سایت، ارتباط برقرار کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی جاروبرقی تولیپس با سفته

خرید قسطی جاروبرقی تولیپس با سفته
خرید قسطی جاروبرقی تولیپس به دلیل داشتن قیمت مناسب، کیفیت خوب و امکانات متعدد یک انتخاب جذاب برای اغلب خریداران محسوب...

لوازم خانگی دوو اقساطی

لوازم خانگی دوو اقساطی
دوو از نام هایی است که توانشته است در زمینه تولید لوازم خانگی اعتبار و شهرت خوبی کسب کند. این اعتبار در کنار کیفیت بالای محصولات این شرکت موجب شده...