خرید قسطی ماشین تیبا

تاریخ انتشار:
1403/1/29 21:33:03

خودروهای زیادی توسط شرکت‌های ایرانی طراحی و تولید شده است که یکی از بهترین آن‌ها ماشین تیبا می‌باشد. برای خرید اقساطی ماشین تیبا به سایت قسطی کلاب و بخش وسایل نقلیه مراجعه کنید.


خرید قسطی ماشین تیبا


بررسی خودروی تیبا

خودرو تیبا اولین محصول پیشرفته شرکت سایپا می‌باشد که شباهت بسیاری به خودرو پرایدی دارد که تجهیزات بسیاری دارد. خودرو تیبا در سال 1387 طراحی و تولید شد و در دو مدل هاچبک و صندوقدار به بازار ارائه شده است.

در این مقاله قصد داریم در مورد این ماشین ویژه سایپا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید اقساطی ماشین تیبا دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید و از تخفیفات ویژه سایت قسطی کلاب بهره ببرید.

ویژگی‌های متمایز خودرو تیبا

ماشین تیبا با طراحی ایتالیایی جز یکی از بهترین ماشین‌های شرکت خودروسازی سایپا است که طرفداران بسیاری دارد و فوق‌العاده جوان پسندانه طراحی شده است.

جالب است بدانید که نا یک سال پیش قیمت این خودرو به زیر 30 میلیون تومان رسیده بود و خرید آن بسیار مقرون به صرفه و عالی بود. موتور این خودروی سایپا 4 سیلندر و 8 سوپاپه می‌باشد و سرعت شتابی آن در حدود 13 ثانیه است. 

حجم موتور خودرو تیبا در حدود 1503 سی سی گنجایش دارد و 87 اسب بخار است که به نسبت دیگر خودروهای سایپا به شدت عالی می‌باشد. انتقال نیرو از طریق دیفرانسیل جلو است و دنده آن دستی طراحی شده است. با خرید قسطی تیبا از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

امکانات ایمنی خوردو تیبا

خودرو تیبا دارای قدرت ترمز متوسطی است و از نوع ترمز ABS می‌باشد. از دیگر تجهیزات ایمنی خودرو تیبا می‌توان به کیسه هوا سرنشینان جلو و امکانات امنیتی دیگر نام برد. ناگفته نماند که حتی شیشه‌های عقبی این خودرو دارای بالابر برقی است. با خرید قسطی ماشین تیبا از قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

خودرو تیبا به همراه تهویه مطبوع!

ماشین تیبا دارای سیستم تهویه بسیار مطبوعی می‌باشد و همچنین از امکانات بسیار عالی دیگری نیز برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های خودرو تیبا می‌توان به چراغ هشدار دهنده عیب یاب موتور، آینه‌هایی با قابلیت تاشو، وجود یک جا لیوانی زیبا در روی داشبورد و دیگر امکانات دیگر که طراحی مدرنی به تیبا بخشیده است. با خرید اقساطی ماشین تیبا از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی خودرو تیبا 2

خودرو 2 از نظر ظاهری و فنی فرق چندانی با مدل قبلی خود ندارد. البته مدل هاچبک تیبا 2 با طراحی منحصر به فرد چراغ‌ها زیبایی متفاوتی به این خودرو بخشیده است. 

در بین خودروهای ایرانی و قیمت مناسب ماشین تیبا بهترین گزینه برای خرید شما می‌باشد. با خرید اقساطی ماشین تیبا از قسطی کلاب یک خرید منحصر به فرد آنلاین را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط ویژه خرید قسطی ماشین تیبا!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و کامل‌ترین وبسایت‌های فروش آنلاین در کشور است که دارای مشتریان بسیاری است و همچنین از نماد اعتبار خرید اینترنتی برخوردار است.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب دارای تمامی کالاها و محصولات موجود در بازار است و همه محصولات ایرانی و خارجی را دارا می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب تنها کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و بعد از ثبت نام اگر تمایل به خرید نقدی داشته باشید، با پرداخت آنلاین، تخفیفات بی‌نظیر سایت شامل حال شما خواهد بود.

در صورتی که قصد خرید قسطی را دارید، باید به بخش خرید اقساطی سایت مراجعه کنید و با دریافت اعتبار خرید اقساطی تا سقف 150 میلیون تومان از شرکت‌های بای چک، لیزینگ صنعت و معدن، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فرازاندیشان، خرید اقساطی خود را تکمیل کنید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با خرید قسطی ماشین تیبا از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین کپچر

خرید قسطی ماشین کپچر
یکی از محصولات برند رنو خودروی کپچر می‌باشد که بسیار زیبا و جادار طراحی شده است. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی ماشین کپچر می‌باشید به ...

فروش قسطی پژو 207

فروش قسطی پژو 207
یکی از جذاب‌ترین محصولات کمپانی پژو بی شک خودور 207 است که بسیار مدرن و جوان پسند طراحی و تولید شده است. برای خرید قسطی پژو 207...