خرید اقساطی اسپیکر بلوتوث انکر

تاریخ انتشار:
1403/2/5 18:22:17

جهت مشاهده شرایط خرید اقساطی اسپیکر بلوتوث انکر به سایت قسطی کلاب بخش کالای دیجیتال مراجعه نمایید.

خرید اقساطی اسپیکر بلوتوث انکر

اطلاعاتی درباره اسپیکر بلوتوث انکر

خرید اقساطی بلند گو و اسپیکر های منحصر به فرد با رنگ بندی خاص دارای رقص نور مناسب برای مهمانی ها و مراسم های متفاوت 

اسپیکر بلوتوث انکر دارای ویژگی های مختلفی هستند که هر کدام از این ویژگی ها می تواند مشتریان را برای خرید این محصولات وسوسه نماید. خرید اقساطی اسپیکر بلوتوث انکر در کنار اینکه می توان آن را به راحتی و به صورت آنلاین خریداری نمود می توان تاثیر بسیاری در روند فروش این محصول و همچنین افزایش مشتریان آن داشته باشد.

خرید اقساطی اسپیکر بلوتوث انکر

خرید اقساطی اسپیکر بلوتوث انکر یکی از بهترین راه ها برای کسانی است که دوست دارند یک اسپیکر با کیفیت داشته باشند اما توانایی پرداخت هزینه ی کلی آن را ندارند.

برای اینکه بتوانید خرید اقساطی اسپیکر بلوتوث انکر را انجام دهید لازم است تا ابتدا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و سپس با مشاهده ویژگی های مختلف انواع این محصولات، کالای مورد نظر را با ذکر جزئیات برای خرید اقساطی این محصولات خریداری نمایید.

اسپیکر بلوتوث انکر دارای ویژگی های مختلفی هستند که هر کدام از این ویژگی ها می تواند مشتریان را برای خرید این محصولات وسوسه نماید.

خرید اقساطی اسپیکر بلوتوث انکر در کنار اینکه می توان آن را به راحتی و به صورت آنلاین خریداری نمود می توان تاثیر بسیاری در روند فروش این محصول و همچنین افزایش مشتریان آن داشته باشد.

در کنار این ویژگی ها می توان به کیفیت بالا و کارایی مناسب این محصولات اشاره نمود که باعث می شود تا خرید اقساطی اسپیکر بلوتوث انکر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

از مهم تین دلایلی که باعث می شود تا خرید اقساطی اسپیکر بلوتوث انکر از نظر اقتصادی بسیار مناسب و به صرفه باشد می توان به عدم پرداخت پیش پرداخت برای این محصولا اشاره نمود.

این مدل از اسپیکر بلوتوث ها دارای دو نوع هستند که در ادامه به توضیح ویژگی های مختلف آن ها می پردازیم.

اسپیکر بلوتوث انکر ایستاده

این مدل را می توان به راحتی از طریق کابل یا نرم افزاری به دستگاه های مختلف مانند موبایل یا تبلت متصل نمود.توان خروجی 16 وات باعث شده است تا این اسپیکر بلوتوث انکر ایستاده در رده محصولات پرفروش قرار بگیرد.

برای خرید اقساطی اسپیکر بلوتوث انکر ایستاده می توان از طریق اقساط 12 ماهه با پرداخت ماهانه 62000 به راحتی آن را خریداری نمود.

از دیگر ویژگی های مهم این محصول می توان به مقاوم بودن آن در برابر نفوذ آب اشاره نمود که باعث می شود تا کارایی این محصول در محیط های مختلف و در شرایط سخت تر بالا برود.

جک 3.5 میلی متری و باتری لیتیوم یونی از دیگر امکانات مناسب این محصول است که می توان از طریق خرید اقساطی به راحتی آن را خریداری نمود.

اسپیکر بلوتوث انکر قابل حمل

در صورتی خرید اقساطی اسپیکر بلوتوث انکر قابل حمل از سایت قسطی کلاب، این محصول پس از پنج روز کاری به دست مشتریان خواهد رسید. اسپیکر بلوتوث انکر قابل حمل به واسطه ی قیمت مناسب و امکانات و ویژگی ها مناسب توانسته است به محبوبیت خوبی در میان مشتریان دست یابد.

از جمله مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به پشتیبانی آن از سیستم عامل های اندروید و ios اشاره نمود. این ویژگی می تواند در هنگام استفاده کاربران برای آنها بسیار مفید باشد.

وزن این محصول به صورت تقریبی 585 گرم است که با توجه به امکانات و کیفیتی که این محصول دارد برای حمل نمودن آن، وزن بسیار مناسبی است.

برای اتصال اسپیکر بلوتوث انکر به وسایل دیگر می توان از طریق usb و بلوتوث استفاده نمود. این محصول در ساختار خود از نسخه بلوتوث 4.2 پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به جک 3.5 میلی متری، ساختار زیبا، دوام و پایداری مناسب در محیط های مختلف، امپدانس 4 اهم، باتری و .. اشاره نمود که هر کدام می تواند باعث افزایش جذابیت این محصول برای خرید اقساطی اسپیکر بلوتوث انکر شود.

خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 مدل مختلف صورت می‌گیرد. اولین روش خرید اقساطی از بای چک است و دومین روش خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و سومین روش خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید هدفون وی مودا اقساطی

خرید هدفون وی مودا اقساطی
خرید هدفون وی مودا اقساطی، یک خرید مقرون به صرفه و کاربردی برای برخورداری از یک هدفون بسیار باکیفیت و مناسب به شمار می رود. هدفون های وی مودا، یک...

خرید قسطی گوشی s24 اولترا با چک

خرید قسطی گوشی s24 اولترا با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s24 اولترا با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...