قیمت محصولات خانگی بوش

تاریخ انتشار:
1403/2/7 14:08:52


جهت مشاهده اطلاعات مربوط به قیمت محصولات خانگی بوش به بخش لوازم خانگی در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.



قیمت محصولات خانگی بوش


اطلاعات درباره محصولات شرکت بوش

بوش یکی از معتبرترین و بهترین برندهای لوازم خانگی در دنیا است که توانسته است طی سال ها فعالیت در عرصه بین المللی طرفداران زیادی در سراسر جهان به دست آورد. قیمت محصولات خانگی بوش مانند یخچال فریزر، گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی با توجه به مدل و میزان کارایی متفاوت است. 

شاید در نگاه اول قیمت محصولات خانگی بوش در مقایسه با سایر برندها کمی گرانتر به نظر برسد، ولی کیفیت و طول عمر بالای محصولات این برند نسبت به سایر برندهای داخلی و خارجی این اختلاف قیمت را تحت پوشش خود قرار می دهد. در ادامه شما را با رنج قیمت محصولات خانگی بوش آشنا می کنیم.

 تاریخچه کارخانه بوش:

قبل از آنکه راجع به قیمت محصولات خانگی بوش صحبت کنیم بهتر است بدانید کیفیت بالای محصولات این برند به قدمت حدود 130 ساله بر می گردد، زمانی که رابرت بوش شرکت خود را در سال 1886 در اشتوتگارت آلمان تاسیس کرد. 

بوش در ابتدا فعالیت خود را با ساخت موتورهای الکترومغناطیسی آغاز کرد اما به تدریج محصولات تولیدی خود را گسترش داد. بوش هم اکنون علاوه بر تولید محصولات خانگی بوش، محصولات دیگری از جمله سیستم های امنیتی، ابزارهای صنعتی، ابزارآلات دستی برقی مانند انبر، دریل و چکش را تولید و به سراسر جهان صادر می کند. 

جالب است بدانید در حال حاضر بوش بزرگترین تولید کننده قطعات اتومبیل نیز می باشد. بوش از همان سال های ابتدایی فعالیت خود قدم در راه تولید محصولات برقی خانگی گذاشت و سال ها است با کیفیتی جهانی و ایده آل آن ها را به تمام نقاط جهان صادر می کند.

محصولات خانگی بوش:

قیمت محصولات خانگی بوش با توجه به مدل و نوع وسیله مورد نظر متفاوت است. اگر قصد خرید محصولات خانگی بوش را دارید بهتر است بدانید بوش تقریبا تمام وسایل مورد نیاز در منزل را طراحی و تولید کرده است.

 از جمله این محصولات می توان به یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، گاز و فر، جاروبرقی، سشوار، چرخ گوشت، ترازوی دیجیتال، چای ساز، خشک کن لباس، اتو، همزن برقی، آبمیوه گیری، خردکن، جارو شارژی، همزن و چندین وسیله خانگی دیگر اشاره کرد. 

شاید هنگامی که قصد خرید لوازم خانگی دارید، با مقایسه قیمت محصولات بوش با دیگر برندها تصمیم بگیرید محصول ارزانتری تهیه کنید. اما مطمئن باشید شاید هنگام خرید محصولات خانگی بوش مبلغ بیشتری پرداخت کنید، اما وسیله برقی سال ها با بالاترین کیفیت برای شما کار خواهد کرد.

محدوده قیمت محصولات خانگی بوش:

قیمت محصولات خانگی بوش قطعا به نسبت ویژگی ها و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد بسیار مناسب و قابل قبول است. برای مثال محدوده قیمت یخچال فریزر بوش در بازه 7 میلیون تا 30 میلیون تومان قرار می گیرد برای مثال یخچال فریزر مدل KAD80A404 حدود 29 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد. 

برای بررسی سایر قیمت محصولات خانگی بوش می توان به محدوده قیمت ماشین های ظرفشویی بوش اشاره کرد که ارزان ترین آن ها حدود میلیون تومان و گرانترین آن حدود 13 میلیون است. 

در مورد ماشین لباسشویی بوش نیز حداقل قیمت 4 و حداکثر حدود 14 میلیون دارند. جاروبرقی بوش نیز از دیگر محصولات خانگی پرطرفدار است که می توانید با هزینه ای بین 2 تا 7 میلیون تومان تهیه کنید. 

در ساخت و تولید تمام محصولات خانگی بوش تکنولوژی های جدیدی برای کاهش مصرف انرژی، سازگاری بیشتر با محیط زیست، افزایش طول عمر و افزایش کیفیت استفاده شده است که قطعا تمام این محصولات می توانند رضایت خاطر خریداران خود را به طور کامل به دست آورند. 

اگر به دنبال خرید محصولات خانگی با کیفیتی هستید که سال ها برای شما کار کند، بدون شک محصولات بوش بهتری و مناسب ترین گزینه برای شما خواهد بود.

سایر بلاگ های مرتبط

محصولات برقی

محصولات برقی
محصولات برقی جز واجب ترین وسایل منزل می باشد که در خانه ای بسیار کارایی دارد. اگر به خرید محصولات برقی به صورت اقساطی علاقه مند هستید...

خرید قسطی ماشین لباسشویی ال جی

خرید قسطی ماشین لباسشویی ال جی
ماشین لباسشویی ال جی یکی از بهترین و شناخته شده ترین برندهای موجود در بازار است که با داشتن ویژگی های منحصر به فرد و کاربردی ...