خرید قسطی کوییک با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/30 18:57:19

شما می‌توانید برای خرید قسطی کوییک با چک به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی کوییک با چک


دلایل خرید قسطی خودرو کوییک

خرید قسطی خودرو کوییک در طی چندین سال اخیر در بازار ایران، محبوبیت زیادی پیدا نموده است. این خودرو جز خودروهایی است که از سوی شرکت سایپا به بازار عرضه شده و دارای مزایای زیادی برای خرید می‌باشد. از نظر طراحی ظاهری باید عنوان نمود که این مدل خودرو، دارای ظاهری جذاب‌تر و جوان پسندتر به نسبت دیگر خودروهای شرکت سایپا است. همچنین نسبت به ابعاد بدنه، فضای کابین این نوع خودرو قابل قبول است. معمولاً خرید قسطی خودرو کوییک، برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب است. به دلیل اینکه خودروی کوییک در گروه خودروهای هاچ بک قرار می‌گیرد، نباید از آن توقع فضای کابین بسیار بزرگ را داشت.

با خرید قسطی خودرو کوییک، می‌توان در مصرف سوخت نیز صرفه‌ جویی نمود. این خودرو دارای مصرف سوخت بسیار پایین بوده و استهلاک آن کمتر از دیگر خودروها است. میزان مصرف سوخت خودرو کوییک در هر 100 کیلومتر، حدود 7 لیتر است که می‌توان گفت عددی منطقی است. به دلیل ارزان بودن قطعات یدکی، این خودرو در گروه وسایل نقلیه با هزینه نگهداری مقرون به صرفه قرار می‌گیرد. سیستم کولر این خودرو از نوع الکتریکی است و کولر نسبتا قوی دارد. 

ویژگی‌های فنی خودرو کوییک

قبل از اینکه بخواهید در مورد خرید قسطی خودرو کوییک تصمیم گیری نمایید، حتماً باید از ویژگی‌های فنی این خودرو مطلع گردید. اصلی‌ترین مشخصه فنی این مدل خودرو موتور آن است. موتور کوییک از نوع M15 بوده و با حجم ⅕ لیتر عملکرد مناسبی دارد. این خودرو 87 اسب بخار قدرت دارد و گشتاور آن، حدود 128 نیوتن متر می‌باشد. خودرو کوییک در دو مدل دنده‌ای و اتومات به بازار عرضه شده است که مدل دنده‌ای آن 7.1 لیتر سوخت مصرف می‌نماید؛ اما موتور اتومات آن 7.7 لیتر مصرف سوخت دارد. از لحاظ سیستم ترمز و پایداری نیز باید عنوان شود که ترمزهای این خودرو، از نمونه‌های دیسکی خنک شونده در محور جلو و کاسه‌ای در محور عقب هستند. موارد ذکر شده، مشخصات فنی خودرو از لحاظ موتوری می‌باشند.

اما در زمان خرید قسطی خودرو کوییک علاوه بر توجه به ویژگی‌های فنی، باید به ویژگی‌های ظاهری این مدل خودرو نیز توجه داشت. مهمترین وجه تمایز خودرو کوییک از لحاظ ظاهری نسبت به دیگر خودروهای شرکت سایپا، وجود چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب و دی لایت می‌باشد. شیشه‌ها و آینه‌های خودرو کوییک به صورت برقی تنظیم می‌شود. در نمونه‌های اتوماتیک خودرو کوییک سنسور پارک عقب، سنسور فشار باد، دوربین دید عقب و فرمان با نیروی کمکی برقی قرار گرفته است. 

بهترین خودرو ایرانی از نظر کاربران

بهترین خودرو ایرانی از نظر کاربران، خودروی کوییک است. این خودرو به جهت قیمت مناسب بودن، جز پرفروش‌ترین خودروهای شرکت سایپا می‌باشد. در واقع این خودرو دارای تجهیزاتی مانند خودرو تیبا هاچ بک است؛ اما در کنار این تجهیزات برخی تجهیزات دیگر مانند فرمان اسپرت و نمایشگر لمسی در خودرو کوییک اضافه شده است. اضافه کردن جعبه دنده CVT در خودرو کوییک، که جز بزرگترین اتفاقات در صنعت خودروسازی کشور بوده است سبب شده تا این محصول، در صدر فروش خودروهای شرکت سایپا قرار بگیرد. از نظر ویژگی‌های ایمنی کابین نیز، این خودرو درصد قابل قبولی را در نظرسنجی کاربران به دست آورده است. به همین خاطر هم افراد بیشتری خرید قسطی خودرو کوییک را به خرید دیگر خودروهای ایرانی ترجیح می‌دهند. 

شرایط خرید اقساطی خودرو کوییک

کیفیت بالای ساخت و مونتاژ و همچنین برخی مشخصات فنی و ظاهری خودرو کوییک، موجب شده تا افراد بیشتری قصد خرید قسطی خودرو کوییک را داشته باشند. قیمت مناسب بودن این خودرو با توجه به طراحی بدنه و آپشن‌های آن هم سبب افزایش فروش این نوع خودرو گردیده است. اشخاصی که سرمایه کمی برای خرید خودرو دارند، می‌توانند این خودرو از شرکت سایپا را انتخاب نمایند.

امروزه با توجه به افزایش قیمت بیش از حد خودروها، بهترین روش برای خرید خودرو خرید اقساطی آن است. افرادی که طرفدار خودرو کوییک هستند، می‌توانند برای خرید قسطی خودرو کوییک از سایت قسطی کلاب اقدام نمایند. این مجموعه از بزرگترین و معتبرترین سایت‌های فروش قسطی خودرو کوییک است که علاوه بر عرضه این خودرو به صورت اقساط، شرایط ویژه ای را برای خرید نقدی نیز فراهم نموده است. بنابراین متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند با مراجعه به وب سایت قسطی کلاب، در کمترین زمان ممکن و با شرایط عالی خودرو کوییک را خریداری نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو کوییک R با چک

خرید اقساطی خودرو کوییک R با چک
یکی از بهترین مدل‌های خودرو در ایران کوییک می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو کوییک R با چک به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه...

فروش اقساطی خودرو تیبا با چک

فروش اقساطی خودرو تیبا با چک
تیبا یکی از محصولات خوب سایپا با قیمتی عالی و مقرون به صرفه است. برای خرید اقساطی خودرو تیبا با چک به بخش خودرو در دسته بندی وسایل...