خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/30 16:39:16

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ با سفته


گوشی a13 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌ها برای دستیابی به گوشی باکیفیت و مطمئن می‌باشد. افراد زیادی توانایی خرید نقدی بسیاری از کالاها از جمله گوشی تلفن همراه را ندارند. برای این دسته از افراد روش‌ها و گزینه‌های خرید متفاوتی وجود دارد. 

برند سامسونگ نیز یکی از برند‌های مطرح تلفن همراه می‌باشد که گوشی های زیادی را به بازار عرضه کرده است. گوشی a13 سامسونگ یکی از گوشی‌های پرفروش در بازار است که به دلیل قیمت مناسب گزینه خرید بسیاری از افراد می‌باشد. سامسونگ همواره کیفیت محصولات خود را اثبات کرده است حتی اگر گوشی مورد استفاده از رده بالایی برخوردار نباشد. بنابراین افراد ترجیح می‌دهند از این برند استفاده کنند و تا مدت‌ها خیالشان از بابت گوشی تلفن همراه راحت باشد. در ادامه شما را با نحوه خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ و ویژگی‌های آن که یک گوشی سامسونگ ارزان محسوب می‌شود، آشنا می‌سازیم. 

مشخصات گوشی a13 سامسونگ

اگر به دنبال یک گوشی میان رده و با کیفیت از برندی خوب هستید که ویژگی‌های خوبی داشته باشد باید به سراغ گوشی a13 از برند سامسونگ بروید. این گوشی دارای وزن 195 گرم می‌باشد و بسیار خوش دست است. بدنه و فریم آن از پلاستیک با کیفیت ساخته شده و زیبایی قابل توجه و مطلوبی دارد. نمایشگر این مدل از گوشی 6.5 اینچی می‌باشد و از تراکم پیکسلی مناسب و وضوح تصویر خوبی برخوردار است. سامسونگ a13 از اندروید 11 بهره می‌برد و پردازنده آن 8 هسته‌ای می‌باشد. این گوشی یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده روزانه است.

باتری لیتیوم پلیمری آن غیر قابل تعویض می‌باشد و 5000 میلی آمپر گنجایش دارد. این مقدار ظرفیت برای مدت زمان 48 ساعت استفاده کاملا مناسب می‌باشد. شارژ این گوشی نیز به سرعت و ظرف مدت کوتاهی انجام می‌گیرد. افرادی که تمایل به اجرای بازی در دستگاه خود را دارند، می‌توانند از بازی‌های نیمه سنگین بر روی این مدل از گوشی‌های تلفن همراه استفاده کنند. 

گوشی a13 می‌تواند دو سیم کارت را پشتیبانی کرده و قابلیت استفاده همزمان از آن دو را دارد. حافظه داخلی آن 64 گیگابایت و 128 گیگابایت است و می‌توانید از یک حافظه میکرو اس دی برای بالا بردن ظرفیت آن استفاده نمایید. صفحه نمایش آن پوششی از جنس گوریلا گلس دارد که نشان دهنده کیفیت بالا و دوام بسیار خوب این مدل است. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور این دستگاه در سمت راست گوشی تعبیه گردیده و حسگر اثر انگشت نیز در درون دکمه پاور، گنجانده شده است. 

دوربین گوشی a13 سامسونگ

گوشی a13 سامسونگ یک کالای دیجیتال با کیفیت می‌باشد که دوربین بسیار مناسب و خوبی دارد. با استفاده مداوم و گذشت زمان دوربین آن دچار افت کیفیت نخواهد شد و به خوبی روز اول کار خواهد کرد. این گوشی از سه لنز به همراه فلش در پشت دستگاه برخوردار است و تصاویر و ویدئو‌های ضبط شده توسط آن بسیار با کیفیت می‌باشند.

دوربین اصلی آن دارای 50 مگاپیکسل کیفیت می‌باشد و قابلیت فوکوس بر سوژه را دارد. تعبیه دوربین در بهترین نقطه گوشی صورت گرفته که باعث جذابیت ظاهری این گوشی شده است. این گوشی اقتصادی با دارا بودن ویژگی‌های مناسب تبدیل به یکی از پرفروش‌های بازار گردیده است. بیشتر افراد تمایل دارند با پرداخت هزینه‌های منطقی گوشی میان رده با امکانات بسیار خوبی داشته باشند. گوشی سامسونگ a13 یکی از بهترین موارد برای این دسته از افراد می‌باشد. 

خرید اقساطی گوشی سامسونگ

خرید اقساطی یکی از مقرون به صرفه‌ترین روش‌های خرید می‌باشد چرا که بیشتر افراد با استفاده از این روش، پرداخت بسیار راحت‌تری دارند. سایت‌های بسیار زیادی در فضای مجازی وجود دارد که در جهت فروش قسطی اقدام می‌کنند. سایت قسطی کلاب نیز یکی از سایت‌های پیشرو در این حیطه می‌باشد. انواع مختلفی از کالای دیجیتال در این سایت وجود دارد که می‌توانید با شرایط بسیار عالی از خرید آنها لذت ببرید. 

گوشی‌های تلفن همراه نیز یکی از همین موارد می‌باشد که در این سایت به فروش می‌رسد. شرایط پرداخت در این سایت با توجه به وضع معیشت مردم بسیار مقبول می‌باشد. افراد بدون پیش پرداخت و ارائه چک یا سفته می‌توانند اقدام به خرید کنند. دوره‌های باز پرداخت به صورت 3 الی 12 ماهه با کمترین میزان سود می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ می‌توانید با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی لپتاپ ایسر

فروش قسطی لپتاپ ایسر
امروزه لپتاپ ها به یک کالای اساسی در زندگی روزمره اغلب افراد جامعه تبدیل شده اند، اما با شرایط اقتصادی فعلی امکان خرید آن ها برای همگان...

خرید قسطی تبلت سامسونگ مدل S6

خرید قسطی تبلت سامسونگ مدل S6
تبلت‌های سامسونگ با وجود کیفیت بالایی که دارند دیگر نیازی به تبلغ ندارند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ مدل S6 با قیمتی ...