خرید قسطی خودرو کوییک چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 05:01:45

برای خرید قسطی خودرو کوییک چکی می‌توانید به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی خودرو کوییک چکی


آیا به دنبال یک خودرو هاچ بک شهری با قیمت مناسب هستید؟

رونق پیدا کردن زندگی شهری و جمعیت شهرهای بزرگ، منجر به ایجاد معضلی به نام ترافیک شده است. در صورتی که خودروهایی با سایز بزرگ داشته باشید، رانندگی شما در ترافیک‌های شهری ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. 

در چنین شرایطی بسیاری از مشتریان به خرید وسایل نقلیه کوچک‌تر از جمله هاچ بک‌ها تمایل دارند. گزینه‌های قابل خرید در کشور ما اندکی محدودتر هستند و بسیاری از آنها نیز با قیمت‌های گزافی به فروش می‌رسند. با این حال، گروه خودروسازی سایپا در طول چند سال گذشته با معرفی خودرو کوییک تحولی را در خودروهای هاچ بک شهری ایجاد کرده است. برای خرید قسطی خودرو کوییک به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

با وجود اینکه خودرو کوییک در حال حاضر به عنوان ارزان‌ترین خودروی هاچ بک صفر کیلومتر موجود در بازار است، ممکن است که افرادی بخواهند تا به جای خرید نقدی، این خودرو را در طرح‌های خرید اقساطی وسایل نقلیه خریداری کنند. با ما همراه باشید تا پس از معرفی مشخصات این خودرو به بررسی شرایط خرید اقساطی خودرو کوییک از یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات فروش قسطی انواع کالا بپردازیم. 

مشخصات خودرو کوییک

خودرو کوییک به عنوان یکی از جدیدترین هاچبک‌های بازار کشور شناخته می‌شود که در مدل‌های مختلفی تولید و عرضه شده است. امروزه مشتریان می‌توانند این خودرو را به صورت مستقیم از کارخانه و با شرایطی که شرکت سایپا اعلام می‌کند، خریداری کنند. با این حال، شرکت‌های معتبری نیز وجود دارند که شرایط خرید قسطی خودرو کوییک را نیز فراهم کرده‌اند.

خودرو کوییک به عنوان جانشین تیبا 2 شناخته می‌شود که اشتراکات بسیار زیادی را در بحث مشخصات فنی با این خودرو دارد. با این حال در بحث طراحی ظاهری کاملاً متفاوت بوده و به قولی یک سر و گردن از خودروی تیبا 2 بالاتر است. 

مشخصات فنی خودروی کوییک

در بحث فنی خودرو کوییک باید بگوییم که این خودرو از یک موتور چهار سیلندر خطی بهره می‌برد. موتور مذکور دارای حجم 1500 سی سی بوده و با کد M15 شناخته می‌شود. در ضمن، موتور مذکور نوع 8 سوپاپ بوده و موتور کاملا شناخته شده‌ای در بازار کشور است.

موتور خودرو کوییک توانایی تولید 87 اسب بخار قدرت و 132 نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت و گشتاور برای خودرویی با 1060 کیلوگرم وزن خالص تقریبا کافی به نظر می‌رسد. موتور مذکور استهلاک پایینی داشته و از این بابت دوام بالایی دارد. از نظر مصرف سوخت نیز باید بگوییم که این خودرو در حدود 7 لیتر در 100 کیلومتر به صورت ترکیبی بنزین مصرف می‌کند.

خودرو کوییک به صورت استاندارد با یک گیربکس 5 دنده دستی عرضه می‌شود. امکان سفارش نسخه اتوماتیک CVT نیز برای این خودرو وجود دارد. لازم به ذکر است که نسخه اتوماتیک خودروی کوییک حدود نیم تا یک لیتر مصرف سوخت بیشتری را نسبت به نسخه دستی دارد. 

خرید اقساطی خودرو کوییک از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

در این مقاله، شما را با مشخصات خودرو کوییک آشنا کردیم. در صورتی که به خرید یک هاچ بک شهری ارزان قیمت و با مشخصات فنی و امکانات قابل قبول تمایل دارید، خرید قسطی خودرو کوییک را از شرکت قسطی کلاب به شما پیشنهاد می‌کنیم. شرکت قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه فروش قسطی انواع کالای دیجیتال، لوازم خانگی و وسایل نقلیه فعالیت دارد. این شرکت طرح‌های مختلف اعتباری را برای خرید اقساطی خودرو کوییک در نظر گرفته است. شما می‌توانید در این طرح‌ها شرکت کرده و پس از دریافت اعتبار، خودرویتان را بدون نیاز به هیچگونه معطلی دریافت کنید.

فرآیند انتقال سند به مالک جدید در اسرع وقت صورت گرفته و در کنار اینکه اقدام به خرید یک خودرو صفر کیلومتر می‌کنید، از تمامی مزایای خرید اقساطی در فروشگاه قسطی کلاب بهره‌مند خواهید شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با شرایط بازپرداخت اقساط می‌توانید به صفحه مربوطه در وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي خودرو کوییک چکی

 خرید اقساطي خودرو کوییک چکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطی خودرو کوییک با شرایطی عالی به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید قسطی خودرو دنا پلاس با چک

خرید قسطی خودرو دنا پلاس با چک
آیا دلتان می‌خواهد در این اوضاع نامساعد بازار خودرو با بهترین شرایط، خرید قسطی خودرو دنا پلاس را تجربه کنید؟ همراه ما باشید تا با هم به...