خرید قسطی اپل واچ سری 9

تاریخ انتشار:
1403/2/16 07:54:59

اگر تمایل به خرید قسطی اپل واچ سری 9 با شرایطی آسان را دارید به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


 خرید قسطی اپل واچ سری 9


اپل واچ سری 9، جدیدترین ساعت هوشمند اپل

چندی پیش جدیدترین نسخه از ساعت هوشمند اپل یعنی اپل واچ سری 9 وارد بازار کشور شد. این سری از ساعت هوشمند اپل، امکانات بیشتری را در قالب یک ساعت هوشمند ارائه کرده و صفحه نمایش روشن‌تری را نیز دارد. این ساعت هوشمند را امروزه به عنوان یکی از قوی‌ترین ساعت‌های هوشمند در بین تمام مدل‌های اندرویدی و iOS می‌شناسند. با خرید قسطی اپل واچ سری 9 از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

Apple watch 9 

اگر صاحب محصولات اپل هستید و می‌خواهید که گجت هوشمند دیگری از این برند را در دست خود نیز داشته باشید، خرید اقساطی اپل واچ سری 9 را پیشنهاد می‌کنیم. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه و با چه شرایطی امکان خرید اقساطی این ساعت هوشمند اپل وجود دارد، با ما همراه باشید تا پس از بررسی مشخصات این ساعت به معرفی شرایط خرید قسطی آن بپردازیم. 

به روز رسانی‌های انجام شده بر روی اپل واچ سری 9

ساعت اپل واچ سری 9 در بخش‌های مختلف، به روز رسانی‌هایی را تجربه کرده است. از جمله این بروزرسانی‌ها می‌توان به ارتقای سخت افزاری و نرم‌افزاری در این ساعت هوشمند اپل اشاره کرد. ساعت جدید اپل به سیستم عامل WatchOS 10 مجهز شده و عملکرد بسیار روان‌تری را نسبت به نسل قبلی دارد. چیپست جدید اپل یعنی اس 9 در اپل واچ سری 9 استفاده شده که بنا به ادعای اپل دارای 5.6 میلیارد ترانزیستور است. همچنین سرعت این چیپست حدود 30 درصد بیشتر از نسل قبلی است و پردازنده جدید اپل که مجهز به برنامه‌های یادگیری ماشینی شده است، سرعت بیشتری را در این ساعت هوشمند اپل فراهم کرده است. برای خرید قسطی اپل واچ سری 9 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نمایشگر جدید در اپل واچ سری 9

روشنایی صفحه نمایش اپل واچ سری 9 ارتقای سنگینی را تجربه کرده است. نسخه پایه دارای روشنایی 2000 نیت است که نسبت به هزار نیت قبلی، دو برابر شده است. همچنین روشنایی صفحه نمایش در نسخه اولترا به 3000 نیت رسیده است که در نسل قبلی 2000 نیت بوده است. در ضمن نور این صفحه نمایش را می‌توان تا یک نیت کاهش داد. این در حالی است که در نسل قبلی امکان کاهش تا حداکثر 2 نیت وجود داشته است. 

حسگرهای جدید در اپل واچ 9

اپل واچ سری 9 از نظر تجهیز به حسگرهای سلامتی نیز ارتقای قابل توجهی را تجربه کرده است. بدین صورت که ساعت جدید به حسگرهای نوار قلب مجهز شده است که عملکرد بسیار دقیقی دارد. این سنسور قادر خواهد بود تا ضربان قلب شما را به صورت دقیق و لحظه‌ای اندازه‌گیری کند. با این ساعت هوشمند قادر خواهید بود تا سطح اکسیژن خون خود را اندازه بگیرید. با خرید اقساطی اپل واچ سری 9 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

ساعت هوشمند اپل واچ سری 9 از نظر حسگرهای مناسب برای فعالیت‌های ورزشی نیز در وضعیت ایده‌آلی قرار دارد. جالب است بدانید که این محصول تا عمق ۵۰ متری زیر آب نیز می‌تواند در برابر نفوذ آب به داخل خود مقاومت کند. حتی چندین ویژگی ایمنی نیز در این ساعت هوشمند تعبیه شده‌اند که باعث می‌شوند تا عملکرد این ساعت بسیار ایده آل شود. 

خرید قسطی اپل واچ سری 9 از فروشگاه قسطی

در این مقاله، شما را با مشخصات ساعت هوشمند اپل واچ سری 9 آشنا کردیم. این ساعت هوشمند به عنوان جدیدترین محصول اپل در بخش ساعت‌های دیجیتال شناخته می‌شود که تجربه متفاوتی از سرگرمی و سلامتی را می‌تواند برای صاحب خود ایجاد کند. در صورتی که به جای خرید نقدی قصد خرید اقساطی اپل واچ سری 9 را دارید، می‌توانید از شرایط فروش قسطی انواع کالای دیجیتال در فروشگاه قسطی کلاب بهره ببرید. فروشگاه قسطی کلاب را به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های فعال در حوزه خرید و فروش اقساطی انواع کالای دیجیتال و لوازم خانگی در کشور می‌شناسند. شما می‌توانید خریدتان را از فروشگاه قسطی کلاب با توجه به طرح‌های اعتباری موجود در سایت تکمیل کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

لپتاپ ایسر اقساطی

لپتاپ ایسر اقساطی
لپتاپ‌های ایسر از تنوع بالایی برخوردار می‌باشند و شما با داشتن یکی از آن‌ها می‌توانید به تمامی کارهای خود برسید. برای خرید اقساطی لپتاپ ایسر ...

خرید قسطی گوشی A31

 خرید قسطی گوشی A31
برند سامسونگ در حوزه طراحی و تولید تلفن همراه بسیار موفق عمل کرده است و محصولاتی متنوعی دارد. برای خرید قسطی گوشی A31 به بخش...